Sistem oldukça efektif çalışıyor ama belli ki. Çünkü sürüş dinamiği ve güvenliği üzerine gelişme yaşanmış belli ama mazda 6 videosunda viraj dönüşünde aracın içindeki yolcuların sağa ve sola yatması, viraj içinde sarsılması oldukça fazla şekilde azaltılmış. Yani sistem hem sürüşe, hem güvenliğe, hem de konfora etki ediyor belli ki. Yolcuların daha az yatması, viraj içinde daha sabit duruyor olmasını süspansiyonlara dokunmadan, yani süspansiyon ayarını yapmadan nasıl sağlıyor bu sistem onu hala çözebilmiş değilim. Tahminimce tur sayısı azaltılan direksiyon hareketiyle beraber gövdenin fiziksel hareketi azaltılmış. Bu da yolcuları daha az sarsıyor.Bende farklı bir şey bekliyordum. Bence düşününce çok mantıklı bir sistem ama yüzeysel bakınca bu olayı bir çok marka esp bağlayıp kolayca yapabiliyor. Birazcık dünyayı yeniden keşfetmeye dönmüş olay. Tabii espli çalışan sistemlere göre ne kadar etkili çalışıyor bir de ona bakmak lazım.
Son düzenleme: