Geyik Başlığı 3

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Valla tam saatinde yerinde oldu :D
Ben 10dk öncesinde yolda yakaladım, klimayı kapatıp yetiştim :) Erol hocam sağolsun hem lafladık, hem de Mustang'le oynadık :cool: En son da Süleyman'la çember qeyfiiiii :D:D Evet, 3 kişi olunca benim araba aksiyona karşı direnirken çok ısrarcı oldu. :)

Sonrasında da @DuzboruDownpipe ile Seat'a gittik. Satış görevlisi sağolsun iyi ilgilendi. Test sürüşüne de çıktık çok hafiften. Şimdi ben Ibiza'ya söveyim mi, sabaha mı bırakayım :p

Bugün güzeldi Mustang’le iyi döndük :D Süleymanı da acaip sevdim vallaha yeni İbiza’dan daha güzel :) Ben de binince süleymanın ciğeri yetmedi :) Sahlep için de ayrıca Erol abiye teşekkür ederim

Abi İbiza’ya Beşiktaş maçından sonra söversin boşver maça motive ol :D


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Reklama bak. Kız Arizona kertenkelesi gibi uzanmış

Screenshot_2017-10-28-18-45-56.png
 
Bir ibiza'ya kalmıştı umudumuz o da mı yalan oldu yahu ?
Aga şöyle özetleyeyim: Geyik testi başlığındaki Ibiza harbiden doğru. İmkanlar dahilinde aynı koşullarda Ibiza'nın arkasını sınıra getirdim 90'la giderken. Sonrasında aynı yolun aynı yerinde, 2001 model abs'si bile olmayan 4mevsim lastikli benim arabayla aynı hızda aynı hareketi yaptım, benim arabanın arka Ibiza gibi açılmadı. 4mevsim hamurunun şanından gelen hafif bir lastik sesiyle çizgisinde kaldı.
 
Aga şöyle özetleyeyim: Geyik testi başlığındaki Ibiza harbiden doğru. İmkanlar dahilinde aynı koşullarda Ibiza'nın arkasını sınıra getirdim 90'la giderken. Sonrasında aynı yolun aynı yerinde, 2001 model abs'si bile olmayan 4mevsim lastikli benim arabayla aynı hızda aynı hareketi yaptım, benim arabanın arka Ibiza gibi açılmadı. 4mevsim hamurunun şanından gelen hafif bir lastik sesiyle çizgisinde kaldı.
Kısa kullandık ben arkadaydım arkası baya sekiyodu arka konforu pek iyi değildi bence.Arabanın içinde yumuşak plastik yok @bt abi için ideal :) Sürüş hakkındaki yorumları Berker abi söyler.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Sert veya yumuşak plastik olayına pek takılmam. Sert olabilir ama görsel olarak aşırı ucuz hissettirmesin yeterli benim için. Ama sürüş dediğiniz gibi hem konfor hem de yol tutuş anlamında düşükse geçmiş olsun. Jant lastik kombinasyonu neydi ?
 
Sert veya yumuşak plastik olayına pek takılmam. Sert olabilir ama görsel olarak aşırı ucuz hissettirmesin yeterli benim için. Ama sürüş dediğiniz gibi hem konfor hem de yol tutuş anlamında düşükse geçmiş olsun. Jant lastik kombinasyonu neydi ?

Ön konforunu bilemem de arka konforu iyi değildi.Ön konforunu Berker abi söyler.15 standart style donanım jantı vardı.Lastiklerine dikkat etmedim.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Sanırım taunus aldım 2.0 4 silindir
Şimdi durum biraz karışık açıklayayım. Dayım emlakci izmirde. Aradı beni dün bi iş bitirdim bi araba aldım. Senin arabayı yaptırıyorum vergi dairesi sigorta muayene sanayi vs. Arabayı babana bırakıyorum (babam da aydın didimde ben ispartadayim). Sen ister babana ver ister git çöpe at ben sana veriyorum dedi. Babamı aradım önümüzdeki 1 ay falan dükkan tadilata girecek aydın didimde ondan dolayı 1 2 aya araba bana geçer ben de o arada ehliyeti alicam.
Halledersin @d_yenilmez , Taunus hayırlı uğurlu olsun ufacık bir fotoğraf da olsa ben beğendim orijinal duruyor, off be arkadan itiş manuel 2.0 amanın boo ben kaçar...:)Çok yakar diye de dert etme 12-15 litre LPG yaksa km başına 30-40 kuruşlarda gezersin @alfhonso bu konuda daha kaliteli bilgi verir.
Bu arada hidrolik direksiyonumuz ve ön iki cam otomatigimiz var. Ön farlar kare yani 90 öncesi model onun dışında bilmiyorum. Gts miyiz gls mi

Ön farlar kare olunca1.6 çift kare olunca 2.0 olmuyor mu yav
Bildiğim kadarıyla GTS'ler ya da yeni kasa(makyajlı) olanlar çift far diğerleri eski kasa GLS diye biliyorum ama net bir bilgim yok tek bildiğim 101 BG 1100 kg civarında oldukları ve tek farlıların daha iyi göründükleri.:D
http://www.automobile-catalog.com/car/1989/2543075/otosan_taunus_2_0_gls.html
hayırlı uğurlu olsun hacım kazasız belasız binmek nasip olsun inşallahhhh, şu an ki fiyatlarla 40 kuruş civarı yakar. affetmez. ön 2 cam otomatik hidrolik direksiyon var 5 ileri vites. direksiyonu çok hoş süspansiyonu çok hoş. klimalı modelleri de var am a sanırım seninki de klimasız


Gls bu araba gls :)

88-89-90 model 2.0'lar gls,

80be2cda99c8dd7293b49f122a2ede1a.jpg



90-92 arası tek farlılar taunus gt. 1.6 motorludur
x5_481971429ksd.jpg



90-93 arası çift farlı gibi ama bütün farlılar da gts.. 2.0 motor


1992-Ford-Taunus-GTS-bnaeno.jpg
 
Şu Ibıza olayına balıklama dalayım. Otomobil testcilerinde aşırı bir Ibıza güzellemesi yok mu? Bizim gibi kullanıcılardan beğenen neredeyse kimseyi görmedim ama testciler çok beğeniyor ilgnç bir şekilde.
Eren'i direkt olarak geçersek ( o seat olduğu vakit mercedes'i bile seçmez ), bir çoğunda polo'dan hiç bir farkı yok v.s diye yorumlar yapılıyor. Genişlik, motor - şanzıman uyumu, düşük yakıt tüketimi, zengin donanım ve diğerlerine göre daha uygun fiyatı otomobili bayağı bir kendinden söz ettirir hale getirdi bence de. Sürüş anlamında ( konfor-yalıtım-yol tutuş ) polo ve fiesta'dan iyi olacağını zaten beklemiyorum, hatta direkt onlara yakın olmasını da beklemiyorum ama en azından katlanılabilir, belli seviyenin üstünde olmasını bekliyorum ki sanırım bu noktada beni yanıltıyor araba.
 
Sert veya yumuşak plastik olayına pek takılmam. Sert olabilir ama görsel olarak aşırı ucuz hissettirmesin yeterli benim için. Ama sürüş dediğiniz gibi hem konfor hem de yol tutuş anlamında düşükse geçmiş olsun. Jant lastik kombinasyonu neydi ?
Ön taraf ortalama seviyede konfor veriyordu ama sert denilen i20'nin de gerisinde. Benim arabadan inip ona bindiğim için bana iyi geldi. En azından beğenmedim diyemem. İç mekanda ucuz hissettirme göreceli. Ben sadece havalandırma ızgaralarında kalitesizlik sezdim. Diğer yerleri zaten sert plastik, beklendiği kadar iyi. Ön taraftaki hacim Fabia veya i20 kadar değil. Ama Fiesta'dan biraz daha geniş. Standart kalıptaki insanlar için geniş, ama benim için dardı. Orta konsol kasıyordu bacağımı :)
17'lik jant + ps4 ile yol tutuşu toparlarız belki biraz ama bu sefer de konfor yerle bir olur. Neyse ne diyeyim.
Lastik bence kurtarmaz. Neden dersen,
Ali'nin dediği gibi arka taraf B sınıfı torsiyonu şeklinde sekiyordur doğrudur. Önde pek hissedilmiyor o. Test rotasında yerler kurumakta olan vasat kalite asfalttı. Trafik de bomboş değildi. Satış görevlisi de biraz evhamlıydı, belli ki daha önce vukuat yaşanmış (-ki sonra kendisi de söyledi, yaşanmış:)) ben de yolda uygun bir yerde 90'la giderken küçük çaplı bir geyik testimsi ani ağırlık transferi yaptıracak hareket yaptım. Arabanın arka kendini saldı ama lastikler iyi olsa kaymazdı diyemem. Çünkü şasinin limitinin bittiğini hissettim, öne fazla yığıldı ve içinde 3 kişi olmamıza rağmen arkayı gereğinden fazla kaldırıp hafifleterek bıraktı. Aynı hızda aynı harekette benim arabanın limiti öyle bitmedi.
Şu Ibıza olayına balıklama dalayım. Otomobil testcilerinde aşırı bir Ibıza güzellemesi yok mu? Bizim gibi kullanıcılardan beğenen neredeyse kimseyi görmedim ama testciler çok beğeniyor ilgnç bir şekilde.
Hocam tam da bu dediğini düşündüm bugün. Belki pist kullanımında limitlere yavaş yavaş çıkılırsa yol tutuşu iyidir bilemem, ama ani ağırlık transferlerinde lastikten bağımsız olarak kesinlikle altyapısının limitleri çok düşük. Leon'un da arkası birden atıyordu filan ama o çok daha üst limitlerde yaşanan bir durumdu. Bu piyasada Ibiza tabii ki ucuz olur, en başta altyapıdan çalınmış. Eskisini kullanmadığımdan bilmiyorum ama bu arabayı kimseye öneremem.
 
Ön taraf ortalama seviyede konfor veriyordu ama sert denilen i20'nin de gerisinde. Benim arabadan inip ona bindiğim için bana iyi geldi. En azından beğenmedim diyemem. İç mekanda ucuz hissettirme göreceli. Ben sadece havalandırma ızgaralarında kalitesizlik sezdim. Diğer yerleri zaten sert plastik, beklendiği kadar iyi. Ön taraftaki hacim Fabia veya i20 kadar değil. Ama Fiesta'dan biraz daha geniş. Standart kalıptaki insanlar için geniş, ama benim için dardı. Orta konsol kasıyordu bacağımı :)
Lastik bence kurtarmaz. Neden dersen,
Ali'nin dediği gibi arka taraf B sınıfı torsiyonu şeklinde sekiyordur doğrudur. Önde pek hissedilmiyor o. Test rotasında yerler kurumakta olan vasat kalite asfalttı. Trafik de bomboş değildi. Satış görevlisi de biraz evhamlıydı, belli ki daha önce vukuat yaşanmış (-ki sonra kendisi de söyledi, yaşanmış:)) ben de yolda uygun bir yerde 90'la giderken küçük çaplı bir geyik testimsi ani ağırlık transferi yaptıracak hareket yaptım. Arabanın arka kendini saldı ama lastikler iyi olsa kaymazdı diyemem. Çünkü şasinin limitinin bittiğini hissettim, öne fazla yığıldı ve içinde 3 kişi olmamıza rağmen arkayı gereğinden fazla kaldırıp hafifleterek bıraktı. Aynı hızda aynı harekette benim arabanın limiti öyle bitmedi.
Üzüldüğümü söylemeliyim.. Yarın öbür gün ihtiyaç olsa sıfır olarak alınabilir bir model olarak görüyordum. 75 bin lira verilmez o halde bu arabaya. Hele o torsiyon etkisi direkt olarak kendini belli ediyorken hiç veremem. Zaten bıktım o etkiden bir de üstüne bu kadar para veremem. Ne diyelim sağlık olsun.
 
Üzüldüğümü söylemeliyim.. Yarın öbür gün ihtiyaç olsa sıfır olarak alınabilir bir model olarak görüyordum. 75 bin lira verilmez o halde bu arabaya. Hele o torsiyon etkisi direkt olarak kendini belli ediyorken hiç veremem. Zaten bıktım o etkiden bir de üstüne bu kadar para veremem. Ne diyelim sağlık olsun.
Valla ben de hem dıştan ebatlarına tav olmuştum, hem yeni renkleri çok hoşuma gitmişti, hem de fiyatları çok mantıklıydı. Beni de çok üzdü. Aynı fiyata 1.1 atmosferik Trend X Fiesta vardı bayide. Performansı Ibiza'nın yanına yaklaşamazdı, deri direksiyon yoktu, dokunmatik ekran yoktu, hız sabitleme, far sensörü filan yoktu, ön konsol bile sertti. Ama sadece altyapı farkı nedeniyle gider o içi bommboş olan arabayı alırım. Donanım ve hacim Fiesta'da az gelirse kullandığım seçenekler arasından gider i20 de alırım. Vag grubundan en son Fabia kullanmıştım. Onun durumu Ibiza'dan çok daha iyiydi. Biraz fazla yana yatıyordu ama bu kadar kolay dağılmıyordu.
 
Valla ben de hem dıştan ebatlarına tav olmuştum, hem yeni renkleri çok hoşuma gitmişti, hem de fiyatları çok mantıklıydı. Beni de çok üzdü. Aynı fiyata 1.1 atmosferik Trend X Fiesta vardı bayide. Performansı Ibiza'nın yanına yaklaşamazdı, deri direksiyon yoktu, dokunmatik ekran yoktu, hız sabitleme, far sensörü filan yoktu, ön konsol bile sertti. Ama sadece altyapı farkı nedeniyle gider o içi bommboş olan arabayı alırım. Donanım ve hacim Fiesta'da az gelirse kullandığım seçenekler arasından gider i20 de alırım. Vag grubundan en son Fabia kullanmıştım. Onun durumu Ibiza'dan çok daha iyiydi. Biraz fazla yana yatıyordu ama bu kadar kolay dağılmıyordu.
O zaman ibiza'yı seçecek kişi çoğunluk şehir içinde, trafikli ortamda, ortalama hızın düşük olduğu, fazla uzun yolculuk yapmayan, genellikle de sakin sürenler olmalı. 110'luk motor + dsg'ye kanıp viraj kasayım arabası değil belli ki.
 
Teoman Canlı konser kaydı. Fırından yeni çıktı, sıcak sıcak

Edit: Henüz tamamını izlemedim, instagram story vs paylaşımları gördüm. Teoman'ın backvokali, Melisa Uzunarslan'ın da 'Duş' şarkısındaki performansı muazzamdı.

Gerçi kadının sesi zaten çok iyi. Solo albümü falan da var.

yaklaşık yarım saattir dinliyorum, gerçekten çok güzel konser olmuş.
 
  • Beğeni
Tepkiler: DuzboruDownpipe
Valla ben karakter ve geçmişten gelen deneyimlerimden yola çıkarak otomobil testcilerine güvenmiyorum. Hatta bir malı/ürünü çok övdüklerinde daha da bir şüpheci oluyorum. Mesela kimse Fabia'yı bu kadar allayıp pullamadı, Ibıza ne yaptı da Polo/Fiesta ile yarışır hale geldi acaba? MQB kullanılmasını çok büyük olaymış gibi anlatıyor testciler, yahu bu platformun ucuz türevlerde düzgün iş yapamadığını sağır sultan bile duydu, testci arkadaşlar bunu uuuuu özelliğe gel diye anlatıyorlar hala. İşte neymiş Polo ile neredeyse aynıymış, he canım bir sen akıllısın, koskoca VW kendi ayağına sıkacak zaten. Şu 2-3 ayın satış rakamları gelsin de ak koyun kara koyun belli olur.
 
Valla ben karakter ve geçmişten gelen deneyimlerimden yola çıkarak otomobil testcilerine güvenmiyorum. Hatta bir malı/ürünü çok övdüklerinde daha da bir şüpheci oluyorum. Mesela kimse Fabia'yı bu kadar allayıp pullamadı, Ibıza ne yaptı da Polo/Fiesta ile yarışır hale geldi acaba? MQB kullanılmasını çok büyük olaymış gibi anlatıyor testciler, yahu bu platformun ucuz türevlerde düzgün iş yapamadığını sağır sultan bile duydu, testci arkadaşlar bunu uuuuu özelliğe gel diye anlatıyorlar hala. İşte neymiş Polo ile neredeyse aynıymış, he canım bir sen akıllısın, koskoca VW kendi ayağına sıkacak zaten. Şu 2-3 ayın satış rakamları gelsin de ak koyun kara koyun belli olur.
servise geldiğinde sürmüştüm, iç mekanı eski ibizadan çok daha kötü ön takım direk cordobadan kalma.. tipi zaten çok kötü.. 208 veya fiesta tercih edilir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...