Tasarım gerçekten öznel bir konu. Kimisi beğenir, kimisi beğenmez.. Haterlık yapmadan objektif olarak bakmam gerekirse bu iç mekanda bazı noktalar var ki F segment bir otomobil için resmen facia. Bunların görülmesi gerekirdi.
Abi sen hic hater gibi davranmadın ki ayrıca tasarim kişiseldir. Benim incelediğim araba pre-production'dı ve teknolojik oyuncaklar hariç dolu değildi yani koltuk derisi jant falan bazdıhatta jant cidden hoç hoşuma gitmedi. A8'den sonra hemen Mercedes'e gittim S-Class inceledim altta fotoğrafını paylaşıyorum. A8 genel anlamda daha üstün ve canlı geldi bana ha tabi pianoblack konusunda haklisin ki buna ve daha fazlasına zaten değineceğim. Ha birde ham detaylara inildiğinde S-Class makyaja rağmen biraz analog kalmış gibi geldi bana. Bu arada senin normal plastik kaplama dedigin hoparlör kapağı mis gibi metal abi yansımadan öyke gözüküyor fotoğrafta. Araba zaten birtek kapı eşiğinde deri kaplama yoktu kalan her yer deri, ahşap, metal, ekran ve pianoblack ile bezenmişti.Tasarım gerçekten öznel bir konu. Kimisi beğenir, kimisi beğenmez.. Haterlık yapmadan objektif olarak bakmam gerekirse bu iç mekanda bazı noktalar var ki F segment bir otomobil için resmen facia. Bunların görülmesi gerekirdi.
1- O koltuklar nedir Allasen.. Dizaynında ne bir estetik var ne de F segmentte farklı kılacak bir yanı var. Superbimsin, passatımsım bir koltuk tasarımıyla olacak iş değil bu.
2- Vag grubunda polo-golf gibi araçlarda bile kullandığın piano black kaplamayı F segment aracın her yerinde kullanmışlar neredeyse. Piano black kaplamanın devri artık kapandı. Hem göze hoş gelmesi açısından eskidi hem de bakımı zor.
3-Konsolun üstünde gayet şık ve ilgi çekici duran twitterlar güzel duruyor. Fakat kapı tutamaçlarının önünde duran, muhtemelen de başka bir twitter hoparlörün krem rengi kapağı nedir ? Daha alt segment araçlardan farklı değil kapağında kullanılan malzeme.
4- Havalandırma kanallarının saklanabiliyor oluşu mükemmel bir detay. Ama F segment bir araçta tasarım ve dizayndan bu kadar yoksun bir havalandırma kanalı görmüş olsam muhtemelen kullanmadığım zamanlarda ben de saklamak isterdim.
Tek bir fotoğraf karesinden görebildiğim kusurlar şuan için bu kadar. Bu kusurlar sadece benim özelimde, benim zevklime alakalı. Başkası çok beğenebilir saygım sonsuz. Aracın konforu, sürüş dinamikleri, teknolojik yenilikleri haricinde konuşursak zevk meselesi tabii ama şu tasarımın yanında bu aracın F segment durması için daha çalışmaları lazım.
Ekli dosyayı görüntüle 10067
Bak misal bu mercedes'i iç tasarım anlamında ben de beğenmedim. Direkt bir kaç saniye içinde gördüğüm o pedallar berbat. Pedalı bile opsiyon mu almak gerek daha güzel olması için. Direksiyon simidinin üstü çok sıradan. En azından bir kısmı delikli deri olsa daha iyi olabilirdi. İç mekanın renk seçimi bunda belli ki opsiyonel ama acayip derecede siyah, iç karartıcı ve sıradan.Abi sen hic hater gibi davranmadın ki ayrıca tasarim kişiseldir. Benim incelediğim araba pre-production'dı ve teknolojik oyuncaklar hariç dolu değildi yani koltuk derisi jant falan bazdıhatta jant cidden hoç hoşuma gitmedi. A8'den sonra hemen Mercedes'e gittim S-Class inceledim altta fotoğrafını paylaşıyorum. A8 genel anlamda daha üstün ve canlı geldi bana ha tabi pianoblack konusunda haklisin ki buna ve daha fazlasına zaten değineceğim.
Üstteki cevabıma biraz daha ekleme yaptım abi tekrar bakmanı tavsiye ederim. Valla premium segmentte ozellikle de F segmentinde opsiyon listeleri ile arabaların ciddi anlamda çehresi değişiyor ondan dolayı tam ve keskin yorum yapmak çok ama çok zor anca detaylara milim milim inmek gerekiyor ki ana farklar meydana çıksın.Bak misal bu mercedes'i iç tasarım anlamında ben de beğenmedim. Direkt bir kaç saniye içinde gördüğüm o pedallar berbat. Pedalı bile opsiyon mu almak gerek daha güzel olması için. Direksiyon simidinin üstü çok sıradan. En azından bir kısmı delikli deri olsa daha iyi olabilirdi. İç mekanın renk seçimi bunda belli ki opsiyonel ama acayip derecede siyah, iç karartıcı ve sıradan.
A8'in tıpkı s serisindeki gibi iç mekan dizaynı ve malzemeleri adına opsiyon listesi fazla olursa bu iş olur. Çünkü senin attığın bu s serisi ile benim görselini gönderdiğim s serisi arasında hem görsel zevk anlamında hem de görsel kalite anlamında çok fazla fark var bence.
A8'in full opsiyonlu iç mekan halini gördüğümde detayları tekrar gözden geçireceğim. Tahminimce onun da uzun sayılabilecek bir opsiyon listesi vardır tasarım anlamında.
Ne s serisini senin attığın görseldeki iç mekanla, o pedal setiyle ve direksiyonla alırım, ne de a8'i o koltuklarla alırım. Bu araçların opsiyon listesi ve dediğin gibi opsiyonla değişebilecek tasarım detayları benim için hayati önem taşıyor. Neticede F segment aracın neredeyse kusursuza yakın bir görsel zevk, farklılık ve malzeme kalitesinde olmasını beklerim haliyle. Bu arada bahsettiğim twitter kapağı şu çizdiğim kısım. O kısım metal mi ? Yoksa kapı içi gibi krem rengi mi ? Görselden seçilmiyor.Üstteki cevabıma biraz daha ekleme yaptım abi tekrar bakmanı tavsiye ederim. Valla premium segmentte ozellikle de F segmentinde opsiyon listeleri ile arabaların ciddi anlamda çehresi değişiyor ondan dolayı tam ve keskin yorum yapmak çok ama çok zor anca detaylara milim milim inmek gerekiyor ki ana farklar meydana çıksın.
Abi orası buz gibi metal yansımadan öyle gözükmüş . Kalite olarak detay detay bakınca ikiside çok benzerler ama iş teknolojik oyuncaklar gelince Allah A8'e yürü ya kulum demiş bildiğin o derece yani .Ne s serisini senin attığın görseldeki iç mekanla, o pedal setiyle ve direksiyonla alırım, ne de a8'i o koltuklarla alırım. Bu araçların opsiyon listesi ve dediğin gibi opsiyonla değişebilecek tasarım detayları benim için hayati önem taşıyor. Neticede F segment aracın neredeyse kusursuza yakın bir görsel zevk, farklılık ve malzeme kalitesinde olmasını beklerim haliyle. Bu arada bahsettiğim twitter kapağı şu çizdiğim kısım. O kısım metal mi ? Yoksa kapı içi gibi krem rengi mi ? Görselden seçilmiyor.
Tamam, o halde ilk mesajımda yazdığım o maddeyi sildim sayabilirsin. Buradan bakınca krem rengi gözüküyor. Oyuncak anlamında A8'in üstünlüğü olduğunu ben de tahmin edebiliyorum. S serisi kasa değiştirmedi yakın zamanda makyaj yedi bildiğim. Hatta Doğan Kabak geçenlerde makyajlı kasayı çekmiş. Onda görebildiğim bir otonom sürüş, bir de aracın dışından cep telefonu ile park asistanı özelliği vardı makyajsız kasadan farklı olarak. Tahminimce A8'deki gibi oyuncak bolluğunu ancak yeni kasa s'de görebileceğiz. O da tabii yeni oyuncaklar geliştirirlerse.Abi orası buz gibi metal yansımadan öyle gözükmüş . Kalite olarak detay detay bakınca ikiside çok benzerler ama iş teknolojik oyuncaklar gelince Allah A8'e yürü ya kulum demiş bildiğin o derece yani .
Abi bence koktuklar hakkında düşüncelerinde gözden geçir altta da az opsiuonlu ama koltukları standart olan S400 L'in arkasını paylaşıyorum.Tamam, o halde ilk mesajımda yazdığım o maddeyi sildim sayabilirsin. Buradan bakınca krem rengi gözüküyor. Oyuncak anlamında A8'in üstünlüğü olduğunu ben de tahmin edebiliyorum. S serisi kasa değiştirmedi yakın zamanda makyaj yedi bildiğim. Hatta Doğan Kabak geçenlerde makyajlı kasayı çekmiş. Onda görebildiğim bir otonom sürüş, bir de aracın dışından cep telefonu ile park asistanı özelliği vardı makyajsız kasadan farklı olarak. Tahminimce A8'deki gibi oyuncak bolluğunu ancak yeni kasa s'de görebileceğiz. O da tabii yeni oyuncaklar geliştirirlerse.
Şu A8 tam olarak bir piyasaya çıksın, full tasarım opsiyonlu görselleri bir internete düşsün, dediğim gibi detayları tekrar gözden geçireceğim. Sürüş anlamında henüz bir yorum yapamıyorum o konuda ikisini karşılaştıracak kadar bilgim yok. Carwow, top gear falan karşılaştırmalarını yapar muhakkak
A8'in koltuklarının sırtlığını veya komple genelini göremedim haliyle. Sadece minder kısmını görebildim. Benim için bu koltuklar bile A8'inkinden daha iyi görsel anlamda. Bir kere daha etli ve tok duruyorlar. Avm'lerde ki masajlı koltuklar gibi heybetli duruyorlar. Renk olarak simsiyah olması görsel anlamda sıradanlık katsa da çizgileri falan daha kaliteli duruyor. Dediğim gibi A8'in koltuklarını tam olarak göremedim ama minder kısmına baktığımda hem dolgunluk olarak hem tasarım olarak güzel gelmediler gözüme. Tabii bu işler dediğim gibi zevk meselesi.
Şu açıdan bir umudum var. Genel olarak yeni gelen kendini geliştirmiş arabalara şans verilmiyor hep kalıplaşmış modellere gidiliyor bu da az satılan kaliteli 2. el otomobillerin fiyatlarını düşük kalmasına sağlıyor. En büyük şansımız bu. Mesela artık alınası arabalara beğendiğim arabaları paylaşmıyorum çünkü ne zaman öyle bir şey yapsam (alfa 159 da oldu) fiyatları yükselmeye başlıyor bence sen de yapma millet keşfetmesin1-1,5 sene öncesine kadar ki forum yorumlarımı bulabilsem gösterecektim. Benim için sıfır olarak alınabilir bir tek b sınıfı araçlar kaldı diyordum ki o zamanlar nispeten daha uygundu fiyatları. Yeni kasaların çıkmasıyla beraber onların da alınabilir yanı kalmadı. 2015 dizel titanium focusumu satsam dolu bir fiesta alamıyorum. Daha diyecek bir yorumum yok. Söylediğim gibi 2.el piyasasında uygun fiyatlı otomobiller tükenene kadar onları almaya devam. Onlar tükenip şuanki sıfır araçlar 2.ele düştüğünde fiyatları ciddi derecede artmış olacak ve şimdiki nispeten uygun fiyatlı 2.el kavramı ortadan kalkmış olacak.
Artık ben de yapmayacağım bana kalsın haklısınŞu açıdan bir umudum var. Genel olarak yeni gelen kendini geliştirmiş arabalara şans verilmiyor hep kalıplaşmış modellere gidiliyor bu da az satılan kaliteli 2. el otomobillerin fiyatlarını düşük kalmasına sağlıyor. En büyük şansımız bu. Mesela artık alınası arabalara beğendiğim arabaları paylaşmıyorum çünkü ne zaman öyle bir şey yapsam (alfa 159 da oldu) fiyatları yükselmeye başlıyor bence sen de yapma millet keşfetmesin
Şu açıdan bir umudum var. Genel olarak yeni gelen kendini geliştirmiş arabalara şans verilmiyor hep kalıplaşmış modellere gidiliyor bu da az satılan kaliteli 2. el otomobillerin fiyatlarını düşük kalmasına sağlıyor. En büyük şansımız bu. Mesela artık alınası arabalara beğendiğim arabaları paylaşmıyorum çünkü ne zaman öyle bir şey yapsam (alfa 159 da oldu) fiyatları yükselmeye başlıyor bence sen de yapma millet keşfetmesin
siz ne bencil adamlar oldunuz yauw Ama mantıklıymış. Puma ilana düşerse ben de paylaşmayacamArtık ben de yapmayacağım bana kalsın haklısın
Eskiden sıkıcı olsa da kendisinden beklendiği kadarıyla tüm ihtiyaçları karşılayacağının sözünü veren güvenilir arabalar üretirlerdi. Toyota gibi namı vardı. Piyasada vag-ül emin denirdi. Şimdi resmen sorun yumağı satıyorlar ve milletin gözünün içine baka baka bariz şekilde kalite düşürüyorlar. Hem de öyle kapı kolundan orta konsoldan filan değil, bayağı bayağı şasiden, yürüyen altyapıdan filan. E ama bu böyle olmaz. Tamam, tez konusu olabilecek marketing başarılarını her zaman dile getiririm ama o da bir yere kadar. Bu adamlar elbet bu gidişle topu diker.Sallayacak bir.şey yokki video her şeyi anlatıyor zaten
Ayıpsın hocam sevdiklerimizle her daim paylaşırız onda değişen bir şey yoksiz ne bencil adamlar oldunuz yauw Ama mantıklıymış. Puma ilana düşerse ben de paylaşmayacam
Hocam bunlar hep hater lafları hepsi yalansiz ne bencil adamlar oldunuz yauw Ama mantıklıymış. Puma ilana düşerse ben de paylaşmayacam
Eskiden sıkıcı olsa da kendisinden beklendiği kadarıyla tüm ihtiyaçları karşılayacağının sözünü veren güvenilir arabalar üretirlerdi. Toyota gibi namı vardı. Piyasada vag-ül emin denirdi. Şimdi resmen sorun yumağı satıyorlar ve milletin gözünün içine baka baka bariz şekilde kalite düşürüyorlar. Hem de öyle kapı kolundan orta konsoldan filan değil, bayağı bayağı şasiden, yürüyen altyapıdan filan. E ama bu böyle olmaz. Tamam, tez konusu olabilecek marketing başarılarını her zaman dile getiririm ama o da bir yere kadar. Bu adamlar elbet bu gidişle topu diker.
Alman tokluğu ve sorunsuzluğu ile bilinen Opel sorun yumağı üretince ne oldu? PSA oldu
Bugün Ford yol tutamayan turşu gibi şasiye sahip arabalar üretmeye başlasa ne olur? Direk kepenk indirirler.
Fransızlar çok yaksa? Dacia aşırı pahalı olsa? Bentley'in Jaguar'ın 5000km'de koltuk ve direksiyon derileri soyulup yırtılsa? Mercedes'in havalandırma ızgaraları kopup dursa?
TSI diyoruz, aşırı zorlamada haddinden fazla yağ eksiltiyor. Biz yaşadık ama yine de ekstrem olaylara hiç girmeyeyim. Devirli kullandığımda aman o motoru öyle sıkıştırmaya gelmez diyorlar. TDI diyorsun mazot kalitesi bir kere düşerse bile binlerce lira sıkışıyor kaputun altına.
Şanzıman diyoruz, dsg mi aman aman deniyor.
Sürüş kalitesi yol tutuş diyoruz, markalar arasında altyapılar aynı dış kabuk değişiyor diyorlar ama Seat'larla mukayese edince (kullandığım toledo-leon-ibiza üçlüsünü göz önünde bulundurunca) süspansiyonun üzerine bineceksem 2001 model B sınıfı arabamı daha bir güvenerek kullanıyorum.
Piyasada Golf6, Golf7'den daha kaliteli altyapıya sahip olarak kabul görüyor. Arteon nereee, Passat CC nere? Dışarıdan bile kalite farkı çok belli oluyor. Sen Lada mısın, Dacia mısın da kapı çizgilerini açıklıklarını tutturamıyorsun? Leon Mk2 ve Mk3'ü bizzat ben de tecrübe ettim. Aralarında uçurum var. Kalite bu kadar düşürülemez. 1998 Audi A3'e, 2006 A6 3.2Quattro'ya bindim; sonra da A3 sedan ilk çıktığında bindim. Made in China etiketi aradım arabada.
Şimdi alabileceğimden filan da değil ama yeni A8'i ben çok beğendim. Maalesef diğer örnekler yüzünden arabaya güvenemiyorum yalan yok. (Audi de bana bayılıyordu zaten )
Porsche, Lamborghini, Bugatti filan hiç deneyimlemedim. Belki onlarda kalite hala eskisi gibi yüksektir
Saat 3'e gelirken bu gece de içimi dökeyim de...
Allahaffetsin çok yüklendim ama çok hafifledim. Daha da yüklenmeyeceğim.
Hocam bunlar hep hater lafları hepsi yalan