Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ekipten bir kişi işi bıraktı yeni dispatch gelene kadar görevi bölüşüyoruz mecbur. haliyle gece nöbetlerinin sayısı arttı
allah kolaylık versin abi kolay iş değil ama gece nöbetlerinde can sıkıntısı için bi tane parodi twiiter hesabı açıp hikayelerini flood olarak paylaşssan valla fenomen olur çıkarsın can sıkıntısına birebir xd :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso ve Sailor
@d_yenilmez 30 bine megane yerine @alfhonso nun 156 gibi bi alfada bakalabilirsiniz 30 bin civarına güzel temiz alfa bulursunuz
Şimdi arabayı dedeme alacağımız için onlar çok uçuk örnek. Bana kalsa e39 520i alırım mesela. Ama dede işte naparsin. Dizel bakım falan mantıksız geldi sat gitsin dedi dün bana ben de megane 1 i çok seviyor ondan baktım da piyasa uçmuş. Adam bana takasa girelim üstüne 3500 ver diyor. 2009 dan 2001 e dusucem üstüne bi de para vericem. Mantık dışı. Vazgeçtik binsin dursun ya.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Koraykaya
Aslen öyle öğrenmiş olmak, ilk tecrübeleri öyle yaşamış olmaktan kaynaklı. Belki b veya c segment bir otomobil ile araba sürmeyi öğrenmiş olsam bu olmazdı. Ama d segment bir otomobille başlayınca, her viraja hız kesmeden girmenin verdiği güveni kendi sürüş karakterin olarak belleyince sonraki modellerde de hep onu arıyorsun. Benim istediğim; o otomobilin bana virajda limitsizmiş gibi hissettirmesi. Bu zamana kadar deneyimlediğim araçlarda bunu bir mondeo, bir passat sağladı diyebilirim :D
Ya tam olarak öyle de değil. Doğan'da öğrendim, Şahin'de ilerlettim, Fiesta'da da suyunu çıkarırken çevremde ne kadar araba varsa kullandım :) Daha ehliyetim yokken oto galerilere gidip 2. el arabaları test ederdim. Sempati meselesi. pug205gti, NissanPulsar, Reno5, ToyotaCelica, FordEscort, benim rallilerde izlediğim arabalardı. 106gti, Uno, Tipo, Vosvos, FordEscort filan da elimi ısıttığım arabalar oldu. Bak mesela ben de D sınıfını pek sürmedim, E sınıfından da sadece A6 sürdüm. Tamam koltuğa yapıştırıyor, limiti yokmuşçasına yağmurda gidiyor filan (quattro) ama 1 saat kullansam sıkılırdım eminim. :D Onun yerine B sınıfı veya maceralı bir C sınıfı arabada "olm burayı usturuplu döneyim şimdi nolacağı belli olmaz" diyerek ekstra kontrollü sürüşler daha çok hoşuma gidiyor.:)
 
Ya tam olarak öyle de değil. Doğan'da öğrendim, Şahin'de ilerlettim, Fiesta'da da suyunu çıkarırken çevremde ne kadar araba varsa kullandım :) Daha ehliyetim yokken oto galerilere gidip 2. el arabaları test ederdim. Sempati meselesi. pug205gti, NissanPulsar, Reno5, ToyotaCelica, FordEscort, benim rallilerde izlediğim arabalardı. 106gti, Uno, Tipo, Vosvos, FordEscort filan da elimi ısıttığım arabalar oldu. Bak mesela ben de D sınıfını pek sürmedim, E sınıfından da sadece A6 sürdüm. Tamam koltuğa yapıştırıyor, limiti yokmuşçasına yağmurda gidiyor filan (quattro) ama 1 saat kullansam sıkılırdım eminim. :D Onun yerine B sınıfı veya maceralı bir C sınıfı arabada "olm burayı usturuplu döneyim şimdi nolacağı belli olmaz" diyerek ekstra kontrollü sürüşler daha çok hoşuma gidiyor.:)
Sen tehlikenin getirdiği heyecanı seviyorsun demek ki. Bense daha garanticiyim galiba. Aslen viraja girmeden önce fren yapmamayı, gazla girip virajın içinde gaza basıp virajdan da gazla çıkmayı seviyorum öyle diyeyim. Böyle 140-150 dönerken virajın içinde sert hareket yapınca otomobil umursamasın, ' hayırdır sen kimin dengesini bozuyorsun ' desin istiyorum :D Herkes farklı işte :D
 
Benim baya hoşuma gitti araba @bt bi ekspertiz yapsa :D
Öncelikle insan bir evladı koltuğa takılı kolçağı nasıl kırar aklım almıyor. Arabanın içinde sağlam savrulmak filan gerekir. Farklı fantazileri aklıma getirmemeye çalışıyorum.
7. fotoğrafta gözüken kırmızılığa dikkatli bakmak lazım. Arabanın rengi sonradan mı değiştirilmiş nolmuş incelemek gerek.
Arabanın koltuk döşemeleri hoşaf olmuş. Arka koltukları bile perişan. Vites topuzunun oyuk olarak yazılmış yazıları tamamen silinmiş. Yazdıkları km'ye en az 200bin daha ekleyin. Arka koltukların hali de düşünülünce bu araba taksi çıkması olabilir. Ön tekerlekler de sanki davlumbazın biraz gerisinde gibi duruyor ama göz yanılması olabilir. Arabanın zaten çizgilerini gösteren fotoğraf yok. Öyle cam altı çizik temizlik boyası hikayesine de ben inanmam. Hele böyle km'si düşürülmüş arabada hiç güvenmem.
Motorun arkasındaki kahverengi kısım nedir anlamadım. O renkte bir yalıtım veya kaplama malzemesi hiç görmedim. Bir saçmalık da orada var.

Symbol traktördür bilmemnedir ama fazla sorunu sıkıntısı olmaz. Ondan sonra bunu alırsanız ilk 1 hafta keyifle binersiniz, sonra ne olacağı belli değil :) Hiç tavsiye etmem.
 
Öncelikle insan bir evladı koltuğa takılı kolçağı nasıl kırar aklım almıyor. Arabanın içinde sağlam savrulmak filan gerekir. Farklı fantazileri aklıma getirmemeye çalışıyorum.
7. fotoğrafta gözüken kırmızılığa dikkatli bakmak lazım. Arabanın rengi sonradan mı değiştirilmiş nolmuş incelemek gerek.
Arabanın koltuk döşemeleri hoşaf olmuş. Arka koltukları bile perişan. Vites topuzunun oyuk olarak yazılmış yazıları tamamen silinmiş. Yazdıkları km'ye en az 200bin daha ekleyin. Arka koltukların hali de düşünülünce bu araba taksi çıkması olabilir. Ön tekerlekler de sanki davlumbazın biraz gerisinde gibi duruyor ama göz yanılması olabilir. Arabanın zaten çizgilerini gösteren fotoğraf yok. Öyle cam altı çizik temizlik boyası hikayesine de ben inanmam. Hele böyle km'si düşürülmüş arabada hiç güvenmem.
Motorun arkasındaki kahverengi kısım nedir anlamadım. O renkte bir yalıtım veya kaplama malzemesi hiç görmedim. Bir saçmalık da orada var.

Symbol traktördür bilmemnedir ama fazla sorunu sıkıntısı olmaz. Ondan sonra bunu alırsanız ilk 1 hafta keyifle binersiniz, sonra ne olacağı belli değil :) Hiç tavsiye etmem.
Ahahhaha o kahverengi şeyi ben de çözemedim yav cahil demesinler diye de sormadım
 
Öncelikle insan bir evladı koltuğa takılı kolçağı nasıl kırar aklım almıyor. Arabanın içinde sağlam savrulmak filan gerekir. Farklı fantazileri aklıma getirmemeye çalışıyorum.
7. fotoğrafta gözüken kırmızılığa dikkatli bakmak lazım. Arabanın rengi sonradan mı değiştirilmiş nolmuş incelemek gerek.
Arabanın koltuk döşemeleri hoşaf olmuş. Arka koltukları bile perişan. Vites topuzunun oyuk olarak yazılmış yazıları tamamen silinmiş. Yazdıkları km'ye en az 200bin daha ekleyin. Arka koltukların hali de düşünülünce bu araba taksi çıkması olabilir. Ön tekerlekler de sanki davlumbazın biraz gerisinde gibi duruyor ama göz yanılması olabilir. Arabanın zaten çizgilerini gösteren fotoğraf yok. Öyle cam altı çizik temizlik boyası hikayesine de ben inanmam. Hele böyle km'si düşürülmüş arabada hiç güvenmem.
Motorun arkasındaki kahverengi kısım nedir anlamadım. O renkte bir yalıtım veya kaplama malzemesi hiç görmedim. Bir saçmalık da orada var.

Symbol traktördür bilmemnedir ama fazla sorunu sıkıntısı olmaz. Ondan sonra bunu alırsanız ilk 1 hafta keyifle binersiniz, sonra ne olacağı belli değil :) Hiç tavsiye etmem.
Bende tavsiye etmedim adamla konuşunca. Dedem sat mat diyor ama binsin dursun. Şu zamanda araba değiştirip macera aramaya gerek yok. Güzel LPG li sorunsuz bi araba denk gelirse 25 26 liralık sembolle kafa kafaya takas düşünebiliriz.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Koraykaya
Ya tam olarak öyle de değil. Doğan'da öğrendim, Şahin'de ilerlettim, Fiesta'da da suyunu çıkarırken çevremde ne kadar araba varsa kullandım :) Daha ehliyetim yokken oto galerilere gidip 2. el arabaları test ederdim. Sempati meselesi. pug205gti, NissanPulsar, Reno5, ToyotaCelica, FordEscort, benim rallilerde izlediğim arabalardı. 106gti, Uno, Tipo, Vosvos, FordEscort filan da elimi ısıttığım arabalar oldu. Bak mesela ben de D sınıfını pek sürmedim, E sınıfından da sadece A6 sürdüm. Tamam koltuğa yapıştırıyor, limiti yokmuşçasına yağmurda gidiyor filan (quattro) ama 1 saat kullansam sıkılırdım eminim. :D Onun yerine B sınıfı veya maceralı bir C sınıfı arabada "olm burayı usturuplu döneyim şimdi nolacağı belli olmaz" diyerek ekstra kontrollü sürüşler daha çok hoşuma gidiyor.:)
O zaman hemen bi sembol alalım abime :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Koraykaya
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...