maalesef . valla hakettın ama bende guzel dustum gercıSesi açmış mıydın
maalesef . valla hakettın ama bende guzel dustum gercıSesi açmış mıydın
Bende başta düşmüştüm. Çok normal aasdfasdfmaalesef . valla hakettın ama bende guzel dustum gercı
3.45'de güneşin sesi var.. Bu arada çekirdeğindeki ısı yaklaşık 15.6 milyon dereceymiş. İnsan hem bu güce hem de bu gücü yaratana hayran kalıyor.maalesef . valla hakettın ama bende guzel dustum gercı
yaağ müdürüm boş yapma allasen İkisini birden aynı anda satarsan peder bey haklı olarak vurur seniİkisi de
yeni yazmak kısmet oldu. geç cevap verdiğim için kusura bakmayın @bt ve @Mt.Akina . aldığımız dsg bir aracın yüzde yüz sorun çıkaracağını düşünerek yaptığım bir hesabı size de açıklamak isterim. gördüğüm kadarıyla denk motor şanzıman kombinasyonunda benzinli bir dsgnin tork konvertörlü rakiplerinden 100 kmde ortalama 1 litre yakıt tüketimi avantajı var. araç 50.000 kmde sorun çıkarsa mevcut yakıt fiyatlarıyla 2830 tl tasarruf sağlıyor. bildiğim kadarıyla iyi niyet garantisindeki araçlara da alınan işçilik ücreti 2830 tlden yüksek değil. bu sebepten dolayı servis bakımlı bir dsg aracın kullanım keyfini sürmeyi tercih ederdim kendi adımaÖncelikle ürünleri satış rakamlarıyla değerlendirmeyi uzun zaman önce bıraktım. Sadece otomotivde değil, her türlü üründe pazarlama başarıları çok net şekilde kullanıcı deneyimlerinin önüne geçmiş durumda. Ülkemizde Doğuş tarafından verilen garantinin hiç masum olmadığını herkes biliyor. Daha geçtiğimiz günlerde bir üyemiz daha yetkili servisi bırakıp özel servise geçti. Avrupa'da şöyle mantıklı olabilir: Medeni trafik koşullarında 0 km alınan bir araba maksimum 5 yıl kullanılıyor ve 5 yılın soununda hurda parasına sayılarak yenileniyor. Net bilgim olmamakla birlikte bir yerde DSG'ye Almanya'da 10 yıl kadar doğru düzgün bir garanti veriliyor diye okumuştum. Bu koşulların oluştuğu pazarlarda dediğiniz gibi eğlenceli ve efektif sürüş için neden satılmasın ki? Ülkemiz koşullarında 3.0 lt motorlu arabalar gibi muamele görüp tek tük satmazı lazım çünkü karakteri bizim buralara uygun değil. =)
"Hızlı ve verimli" derken kastım zaten yakıt tüketimine direk etki eden bir etken. Şu anda yaşadığım günlük hayat düzenimde dsg çok rahat alınabilir aslında. Ama yine almam. Neden derseniz, yeri geliyor arabamı limitlerinde kullanıyorum. Hatta boş yolda limitlerin üstüne çıktığım bile oluyor. Bu koşullarda DSG şanzımanı zorladığımda aldığım tepkiler aşırı narin olduğuna işaret ediyordu. Tıkırtılar vb. tepkiler ben narinim diye bağırıyordu. Çift kavramaya zaten daha önce dediğim gibi standart bineklerde genel olarak karşıyım, bir de üstüne o kırılganlık hissi beni kullandığım arabadan soğutmuştu. Arabanın trimlerinde vasat kaliteye aldırış etmem ama mekanik ve elektronik altyapısındaki zayıflıklara tahammülüm olmuyor. Zorlasam her an yolda bırakabilir diyerek bir arabayı kullanmak benim için çok ters bir durum.
Audi A6'da da dsg kulandım ama o muhtemelen yaş kavramaydı ve böyle his vermiyordu. Hyundai'de ve Mercedes'te de çift kavrama kullandım, onlar da dayanıklı hissettiriyordu. Sık sık İstanbul'a gidiyorum ve gidip yoğun trafiğe girdiğimde içim içimi yiyeceği için yine de çift kavramalı bir arabayı ben almam, bana soran olursa da tavsiye edemem. Dediğim gibi, bizim buralara pek uygun değil.
Edit: @Mt.Akina hocam seni de etiketleyeyim buraya Alınası araçlar, alınası araçlara kalsın
@Mt.Akina @Mt.Akina
Güzel hesap. Ama benim en baştaki tercih etmeme sebebim, "şanzıman narin, zorlarsam sukoyuverir" diyerek güvensizlikten kaynaklı gerginlik yaşayacak olmam ve arabaya güvenemeyecek olmamdır.yeni yazmak kısmet oldu. geç cevap verdiğim için kusura bakmayın @bt ve @Mt.Akina . aldığımız dsg bir aracın yüzde yüz sorun çıkaracağını düşünerek yaptığım bir hesabı size de açıklamak isterim. gördüğüm kadarıyla denk motor şanzıman kombinasyonunda benzinli bir dsgnin tork konvertörlü rakiplerinden 100 kmde ortalama 1 litre yakıt tüketimi avantajı var. araç 50.000 kmde sorun çıkarsa mevcut yakıt fiyatlarıyla 2830 tl tasarruf sağlıyor. bildiğim kadarıyla iyi niyet garantisindeki araçlara da alınan işçilik ücreti 2830 tlden yüksek değil. bu sebepten dolayı servis bakımlı bir dsg aracın kullanım keyfini sürmeyi tercih ederdim kendi adıma
anladım. aracınızı iyi günlerde kullanmanızı dilerimGüzel hesap. Ama benim en baştaki tercih etmeme sebebim, "şanzıman narin, zorlarsam sukoyuverir" diyerek güvensizlikten kaynaklı gerginlik yaşayacak olmam ve arabaya güvenemeyecek olmamdır.
Bakın benzer şekilde kronik bir sorun kendi arabamda var. Corsa C kasalarda direksiyon kutusu arızası yaşanıyor ve kullanıma bağlı olarak 6ay-5yıl arası dayanıyor. İstanbul'da tabii bu süre minimuma yakın oluyor. Bana 2 yıl dayandı. Bu arızanın maliyeti ortalama 500-600₺ oluyor. Neden katlanıyorum derseniz arabanın genelinin sağlamlığı ve yürütme maliyetlerinin minimum seviyede olması. 17 yaşında 1.2 motorlu B sınıfı bir araba. Yaşına göre çıkardığı sorunlar çok fazla olmadığı için katlanıyorum. 2007 yılında bir sonraki jenerasyonu çıktı. 2005-2006 yıllarında olsak, bu kronik arızasını bile bile ben kesinlikle bu arabayı 0 km olarak veya değeri az düşmüş 2. el olarak tercih etmezdim.
DSG'ye karşı duruşumu anlatabilmişimdir umarım
yaağ müdürüm boş yapma allasen İkisini birden aynı anda satarsan peder bey haklı olarak vurur seni
Güzel hesap. Ama benim en baştaki tercih etmeme sebebim, "şanzıman narin, zorlarsam sukoyuverir" diyerek güvensizlikten kaynaklı gerginlik yaşayacak olmam ve arabaya güvenemeyecek olmamdır.
Bakın benzer şekilde kronik bir sorun kendi arabamda var. Corsa C kasalarda direksiyon kutusu arızası yaşanıyor ve kullanıma bağlı olarak 6ay-5yıl arası dayanıyor. İstanbul'da tabii bu süre minimuma yakın oluyor. Bana 2 yıl dayandı. Bu arızanın maliyeti ortalama 500-600₺ oluyor. Neden katlanıyorum derseniz arabanın genelinin sağlamlığı ve yürütme maliyetlerinin minimum seviyede olması. 17 yaşında 1.2 motorlu B sınıfı bir araba. Yaşına göre çıkardığı sorunlar çok fazla olmadığı için katlanıyorum. 2007 yılında bir sonraki jenerasyonu çıktı. 2005-2006 yıllarında olsak, bu kronik arızasını bile bile ben kesinlikle bu arabayı 0 km olarak veya değeri az düşmüş 2. el olarak tercih etmezdim.
DSG'ye karşı duruşumu anlatabilmişimdir umarım
İstesin hakediyor yavBi planlar var abi de bakalım hayırlısı, zaman göstercek. Benim arabanın vakti var da taunus değerini bulduğu an yolcu
bezdum daa geçen fren hidrolik kaçırıyo dedi gitti gene 250 lira fren merkezi değişti. Eski araba naparsan yap ne kadar masraf yaparsan yap istiyo da istiyo
Ne alcan ki abi o paraya araba yok başkaBi planlar var abi de bakalım hayırlısı, zaman göstercek. Benim arabanın vakti var da taunus değerini bulduğu an yolcu
bezdum daa geçen fren hidrolik kaçırıyo dedi gitti gene 250 lira fren merkezi değişti. Eski araba naparsan yap ne kadar masraf yaparsan yap istiyo da istiyo