Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
müdür herkes farklı birşey söylüyor sence turbo motorlu bir araba bujiyi kaç binde değiştirmeli? soğukta biraz sarsıntılı çalışıyor, şu an 25000kmde 1.5 yıl oldu arabayı alalı
Buji ömrü markaya göre değişiyor. Genelde 30.000 km ömür biçiyorlar buji için, çoğu zaman da km'ye bakmadan 2 bakımda bir değiştiriyorlar. Somut olarak benim bildiklerim: VAG grubu tsi'lar, Ford atmosferikler ve Opel atmosferikler 30.000 km'de bir.
 
Buji ömrü markaya göre değişiyor. Genelde 30.000 km ömür biçiyorlar buji için, çoğu zaman da km'ye bakmadan 2 bakımda bir değiştiriyorlar. Somut olarak benim bildiklerim: VAG grubu tsi'lar, Ford atmosferikler ve Opel atmosferikler 30.000 km'de bir.
benim 2. bakım 18. ayda 2. bakım oldu 24000. kmde 3. bakımı beklesem mi bilemiyorum sanırım bosch öneriyorlar ama şu an ne kullanıyorlar bilmiyorum
 
Eyvallah hacı sağol.16 yazmıştı ama 15 e bağladık 2015 model makina.Daha 4400 km oldu garajda yatmış.Zaten sahibinin 3.motoru eşine almış bunu :) Kazasız belasız 0 ayarındaydı aldık geldik.İlk izlenimler gayet güzel yakıtı iyi tutuşu iyi frenleri güzel.Bi tek klasik ktm selesi sert ama alışıcaz artık.Kaydırmalı debriyaj büyük kolaylık.Şu anlık gayet memnunuz güzel makina.
13480e2453d4ed8f1916bb0b02459892.jpg

Kadranı bu şekilde baya temiz bakmış sahibi
334b0992b44a3ec918831b44d72fcc7a.jpg

Bagajı yok bi de :D
c2da032ed80d1cb53cffe3d59112f07a.jpg

Ama yılan ya çok güzel duruyo :)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Bayılıyorum ktm'nin makinelere ya hafif ruh hastası 125ten 1290a :D tekrar hayırlı olsun allah kaza bela vermesin :D görünce benim de motosiklet damarım kabardı be olsa da şöyle bi güzel gazlasak :D
 
müdür herkes farklı birşey söylüyor sence turbo motorlu bir araba bujiyi kaç binde değiştirmeli? soğukta biraz sarsıntılı çalışıyor, şu an 25000kmde 1.5 yıl oldu arabayı alalı
Aslinda bujinin fix bir omru yok @bt in de dedigi gibi, markadan markaya da degisir, tipten tipe de. 60- 80 bine kadar dayanan bujilerde var. Ama anladigim kadariyla aracin hala garantili bu yuzden, garanti takviminde yer aliyorsa ona uymak zorundasin zaten. Normal sartlarda 25 bin de birsey olmamasi lazim, fakat performans ve yakit tuketimi konusunda mutsuzsan ilk degisecegin seylerden birisidir.
Bu arada genelleme yapacak olursa Avrupada 50-60 binden once (yaklasik 4 yil) degismezler.
 
  • Beğeni
Tepkiler: mcanerg
Aslinda bujinin fix bir omru yok @bt in de dedigi gibi, markadan markaya da degisir, tipten tipe de. 60- 80 bine kadar dayanan bujilerde var. Ama anladigim kadariyla aracin hala garantili bu yuzden, garanti takviminde yer aliyorsa ona uymak zorundasin zaten. Normal sartlarda 25 bin de birsey olmamasi lazim, fakat performans ve yakit tuketimi konusunda mutsuzsan ilk degisecegin seylerden birisidir.
Bu arada genelleme yapacak olursa Avrupada 50-60 binden once (yaklasik 4 yil) degismezler.
eyvallah haftasonu servise bir uğrayıp sorayım, bujiyi çıkarıp anlayan birisi baksa anlayabilir mi @bt @saracer
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cussler ve saracer
heee 1 depo ıse bır sey degıl yahu o :D ben en az 2 depo :)
Ben hic demeyim, ayip olmasin :D
bu arada yaz-sonbahar doneminde bi ara benim sehirici tuketim 16-17 nin altina dusmedi (normalde 15 ti), dedim noluyo !!
gecen ay 14 leri bile gordum rahatladim :D, sanirim gecmis donemde biraz daha yogun trafikte kalmisim, cunku istanbul icinde bile otobana cikinca tuketim direk dusuyor.
Bu arada senin tuketimin yukselmesi ile alakali acaba son donemde daha kalabalik yolculuk ediyor olabilir misin?
Yada son ihtimal, benzin fiyatlari yukseldiginden :P
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...