Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
İlk motorlar da belki şimdikiler kadar verimli degilmistir belki. Ben ecotsi ibizali bir arkadasla ankara istanbul yaptım. Pes pese ayni gittik. O dsg 7 ileri, ben manuel 5 ileri. Onun araba 110, benim 140bg. İlginç bi şekilde ben 0.2 litre daha az yakmistim
Verim meselesi değil de, Otoyol kullanımında çok basmadıysanız, sakin sürüşte düşük hacim ve yüksek beygir ciddi ekonomi avantajı sağlıyor. Turboyu kullandıkça benzin ibresinin ivmesi artıyor :D Tabii Fiesta'nın o kasası da ciddi hafif, o da ayrı avantaj. :)
 
yalnız bu civice denildiği gibi 9 vites zdf gelirse diğer markalara göre ciddi bir avantaj elde eder, bir de şu göçük muhabbeti olmasa
Sadece gocuk degil iscilikde cok zayif arabada. Yolda bakiyorum araliklar birbirini tutmuyor. Evet bence en iyilerden biri zf ama yinede honda oldugu icin almam eskiden ne guzel arabalari vardi bitirdiler kendilerini yazik
 
  • Beğeni
Tepkiler: mcanerg ve mecagil
Verim meselesi değil de, Otoyol kullanımında çok basmadıysanız, sakin sürüşte düşük hacim ve yüksek beygir ciddi ekonomi avantajı sağlıyor. Turboyu kullandıkça benzin ibresinin ivmesi artıyor :D Tabii Fiesta'nın o kasası da ciddi hafif, o da ayrı avantaj. :)
%90 sakin akış hızlarında gittik. 120-130 gibi. Çok nadir bastık. Yola oranlarsak bastık sayılmaz
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Screenshot_2018-02-16-00-04-14.png
And beni takip ediyor:D:D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...