Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
88.000 Euro boş fiyatıysa az doldursak indirimle falan 95.000 Euro olsa şu anda ortlama TL fiyatı 440.000 civarında oluyor. Bu arabada vergi yok bişey yok nasıl bu kadar pahalı anlam veremedim. Tesla Model X ve Model 3 arasında olacak olan kompakt bir araba için sanki bi çıtır fazla gibi. Şöyle 250 350 bandında olsaydı bence ülkemizde kesin iyi iş yapardı.
 
88.000 Euro boş fiyatıysa az doldursak indirimle falan 95.000 Euro olsa şu anda ortlama TL fiyatı 440.000 civarında oluyor. Bu arabada vergi yok bişey yok nasıl bu kadar pahalı anlam veremedim. Tesla Model X ve Model 3 arasında olacak olan kompakt bir araba için sanki bi çıtır fazla gibi. Şöyle 250 350 bandında olsaydı bence ülkemizde kesin iyi iş yapardı.
Otomobiller gittikçe uzaylıya benzemeye başladı ya. Konsept modellere bakıyorum da gelecek böyle geleceksen gelme diyorum içimden .
 
  • Beğeni
Tepkiler: kekum34
Otomobiller gittikçe uzaylıya benzemeye başladı ya. Konsept modellere bakıyorum da gelecek böyle geleceksen gelme diyorum içimden .
Gelecek bence gelsin. Mekanikleşmek için dijitalleşmemiz lazım. Ben gelecekten ümitliyim. İlerleyen zamanlarda yazacağım köşe yazımda da buna değineceğim inşallah.
 
Selamun aleyküm beyler, hayırlı geceleriniz olsun.

Bugün, günübirlik toplam 800 km yol yaptım acayip yoruldum. Zonguldak - Sinop arası 390 küsür km, 100 km'de ortalama 4,1 litre yaktıktan sonra tüm yorgunluğum gitti denebilir. Çok az param vardı. Yakıt parasını halledebilir miyim diye için için düşünüyordum. Bu parasızlıkta seviyorum dizeli.
 
Selamun aleyküm beyler, hayırlı geceleriniz olsun.

Bugün, günübirlik toplam 800 km yol yaptım acayip yoruldum. Zonguldak - Sinop arası 390 küsür km, 100 km'de ortalama 4,1 litre yaktıktan sonra tüm yorgunluğum gitti denebilir. Çok az param vardı. Yakıt parasını halledebilir miyim diye için için düşünüyordum. Bu parasızlıkta seviyorum dizeli.
Maşallah diyelim:)
 
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso ve Cenk
Carbon clean ne olaki corollaya da yaptıralım @Cenk
Genellikle dizel araçlara yapılıyor. Enjektörlerde biriken kurumları temizlemek için aracı ya makineye bağlıyorlar ya da depo full'e yakınsa sıvıyı deponun içine döküp yapıyorlar. Ama dizeller için bir km sınırı var. Misal 90-100 bin km'de bir dizel araca bu zamana kadar yaptırmadıysan bundan sonra da yaptırmanın anlamı yok çünkü kurumlar artık iyice katmanlaştığı için bir faydası olmuyor. Aksine yararlı kurumları da yok ettiği için zararı oluyor. Genelde dizel araçlar için 60 bin km civarında önerilir. Benzinli araçlarda ise çok fazla yaptıran yok. Benzinli makinelerde genellikle 120-130 bin km'nin üstüne çıkıldığında yaptıranlar oluyor. Ama pek sık değil dediğim gibi.
 
  • Beğeni
Tepkiler: DouglasAdams
Carbon clean tüketime ediyor muo_O?
Tabii, enjektörde biriken kurumları temizlediği için araç yakıtı da daha verimli kullanıyor. Hele bizimki gibi doğal gazla değil de kömürle ısınan bir şehirde yaşıyorsanız ve her kış kurum pisliği içindeyseniz, dizel araçlara carbon clean uygun aralıklarla yaptırılmalı. Bugün düzlük, yokuş, iniş, çıkış her türlü yol kombinasyonunda aracımı hiç zorlamadan 90-140 kmh arası hızlarla kullandım. 4,5 litrenin üstüne ortalama tüketim hiç çıkmadı. 4 - 4,5 arasında gezindi durdu. Daha önce de bakım yaptırdım araca o kadar ama tüketimi hiç bu kadar kolay aşağı çekememiştim. Aklıma bir tek carbon clean faktörü geliyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...ant-s-line-paket-turkiyed-tek-478172574/detay
Sizce de bu araç biraz şüpheli durmuyor mu? Fiyat, km ve motor olarak bakınca araba baya albenili keza koltukları da 110k km civarı için normal ama fotoğraflar bir garip geldi. Tahminimce gümrük çıkışlı bu araç ama bilemedim.
Bunların piyasasını pek bilmiyorum ama böyle düşük km'de, bu motor kombinasyonuyla, bahsettiği gibi de hasarsız ise fiyatı biraz uygun gibi görünüyor. Fazla mı uygun fiyatı bilemedim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: saracer ve Porsche
Arkadaşlar normal şartlarda karbon fiber tamiri çok çok çok kolay. Zannediyorum ki kimse uğraşmak istemiyor. Veya satış hacmi az ve nispeten otomobil de yeni bi teknoloji sayılabilir olduğundan tecrisat yatırımı pahalı geliyor olabilir. Matris (yapıştırıcı) ve fiberden oluşan yapının hasarı çok büyük ihtimalle kesme şeklinde olacaktır. Ve fıberlerın kaynatılıp üstüne matrisin ılavesıyle sorun giderilir. Bası kuvvetiyle kopma olduğunda ise kolaylıkla ek yapabilirsiniz. Alüminyumda geçerli olan yaşlanmayla beraber gerçekleşen sertleşme kompozıtler için geçerli olmadığından sertlik farkı da olmamakta. Şayet şase hasarlı i8 veya 4c niz varsa THY hangarında halledebilirsiniz :D uçakların kompozit tamiri bu gibi yöntemlerle kolaylıkla yapılabiyor :)
 
Son düzenleme:
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...ant-s-line-paket-turkiyed-tek-478172574/detay
Sizce de bu araç biraz şüpheli durmuyor mu? Fiyat, km ve motor olarak bakınca araba baya albenili keza koltukları da 110k km civarı için normal ama fotoğraflar bir garip geldi. Tahminimce gümrük çıkışlı bu araç ama bilemedim.
bence cok iyi makina, olur mu olur. Fakat yillik mtv si 6000 tl + benzin hortumunun capi 2" mis bunlarin !!!!
Bunların piyasasını pek bilmiyorum ama böyle düşük km'de, bu motor kombinasyonuyla, bahsettiği gibi de hasarsız ise fiyatı biraz uygun gibi görünüyor. Fazla mı uygun fiyatı bilemedim.
bence fiyatta efsane, 1 yil daha eski, 60 km daha fazla yapmis, 35 hp daha dusuk beygire sahip, birkac kazasi bulunan (on kaput boyali), daha hor kullanilmis olan sedan modelinden 36 bin tl daha ucuz, daha ne olsun, hemde avant :D
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...6-4.2-quattro-tiptronic-sline-528212690/detay
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...