Ben buna katilmiyorum. Sigarayla başlayalım madem sağlığa zararlı o zaman satılmasın. Komple yasak koysunlar. E yüksek vergiye gelirsek abi zaten vergi gayet yüksek. Ki sigara ve alkolden kesilen vergi bu kadar yüksek olmasa zaten sinirini stresini alkolden sigaradan çıkaran insanlar uyuşturucuya basvurmaz. Ben araba manyağı bir insanım. Öyle 1.4 tsi falan bana göre değil, hele dizel hiç bana göre değil. Ben v8 seviyorum hadi olmadı sıralı 6, o da yoksa v6 hiç değilse 2.0 atmosferike binerim. Bu zevkimden dolayı suçlu sayılmam. Bu sevgimden dolayı benzine 6 liraya yakın, lpg ye ispartada şuanda 3.40 tl para vermek zorunda olmamalıyım. Bu devlet eger benim için varsa bu kadar vergi almamalı. benim isteklerimi, arzularımı, zevklerimi gözetmeli, yapmami kolaylastirmali. Bana göre doğrusu budur.Bence secimle başa adam getirme devri kapandı. Başımıza profesor ve akademisyenlerin yönettiği süper bir bilgisayar koysalar. Tüm dataları içine girseler. Türkiye ucar gider. Çok basit..
Sigara sağlığa zararlıdır.
sigara bağlı hastalıklar yüzünden SGK masrafları artıyor
Çalışan maaşlarından yüksek SGK prim kesiliyor
=
Sigara satışlarında kısıtlama ve yüksek vergi konulsun...
Petrol varil 55 tl
Petrol alımı cari açık yaratıyor.
=
Düşük yakıt tüketimi yapan arabalara teşvik verilmeli.
Benzin tüketimi düşük sürücülere teşvik verilmeli.
Bence zevklerimizi kolaylatırmasına desteklemesine gerek o çok şey beklemek olur yok yolumuza taş koymasınlar yeterBen buna katilmiyorum. Sigarayla başlayalım madem sağlığa zararlı o zaman satılmasın. Komple yasak koysunlar. E yüksek vergiye gelirsek abi zaten vergi gayet yüksek. Ki sigara ve alkolden kesilen vergi bu kadar yüksek olmasa zaten sinirini stresini alkolden sigaradan çıkaran insanlar uyuşturucuya basvurmaz. Ben araba manyağı bir insanım. Öyle 1.4 tsi falan bana göre değil, hele dizel hiç bana göre değil. Ben v8 seviyorum hadi olmadı sıralı 6, o da yoksa v6 hiç değilse 2.0 atmosferike binerim. Bu zevkimden dolayı suçlu sayılmam. Bu sevgimden dolayı benzine 6 liraya yakın, lpg ye ispartada şuanda 3.40 tl para vermek zorunda olmamalıyım. Bu devlet eger benim için varsa bu kadar vergi almamalı. benim isteklerimi, arzularımı, zevklerimi gözetmeli, yapmami kolaylastirmali. Bana göre doğrusu budur.
Günde ortalama 15 milyon paket sigara tüketildiğini her paketten ortalama 6 tl vergi alınıyor diye varsaysak yılda yaklaşık 33 milyar vergi demek oluyor bu. Aynı anda herkes sigarayı bıraksa ülkenin iflasına kadar giderBen buna katilmiyorum. Sigarayla başlayalım madem sağlığa zararlı o zaman satılmasın. Komple yasak koysunlar. E yüksek vergiye gelirsek abi zaten vergi gayet yüksek. Ki sigara ve alkolden kesilen vergi bu kadar yüksek olmasa zaten sinirini stresini alkolden sigaradan çıkaran insanlar uyuşturucuya basvurmaz. Ben araba manyağı bir insanım. Öyle 1.4 tsi falan bana göre değil, hele dizel hiç bana göre değil. Ben v8 seviyorum hadi olmadı sıralı 6, o da yoksa v6 hiç değilse 2.0 atmosferike binerim. Bu zevkimden dolayı suçlu sayılmam. Bu sevgimden dolayı benzine 6 liraya yakın, lpg ye ispartada şuanda 3.40 tl para vermek zorunda olmamalıyım. Bu devlet eger benim için varsa bu kadar vergi almamalı. benim isteklerimi, arzularımı, zevklerimi gözetmeli, yapmami kolaylastirmali. Bana göre doğrusu budur.
Biri beni mi çağırdı? İçkim sigaram yok, Sigorta primi ödeyip SGK'yı zarara sokabilen ender kişilerdenim. Hayırdır kellem mi isteniyor?Günde ortalama 15 milyon paket sigara tüketildiğini her paketten ortalama 6 tl vergi alınıyor diye varsaysak yılda yaklaşık 33 milyar vergi demek oluyor bu. Aynı anda herkes sigarayı bıraksa ülkenin iflasına kadar gider
Sonuçta sigara icmeyen insanda hastalanıp hastaneye gidiyor ilacını alıyor. Özetle sana katılıyorum
Her ay 10 paket sigaramı senin sigortan için icicem ayıpsınBiri beni mi çağırdı? İçkim sigaram yok, Sigorta primi ödeyip SGK'yı zarara sokabilen ender kişilerdenim. Hayırdır kellem mi isteniyor?
1.6 life baya mantıklı olmuş.Çelik jant+multimedyayla adam olur o donanım bence.Benim için yeterli.Corolla'nın 1.6 Life seçeneği yoktu, yeni gelmiş.1.33'ten biliyorum o donanım seviyesini, bomboş denebilir ama o motor ile o fiyata güzel bir tercih bence. 4-5 bin lira için 1.33'tense kesinlikle tercih edilesi.
Söylenene göre 1.33 kalkıyormuş. Gerçi bekliyordum, Yaris'te 1.33'ü kaldırmışlardı yerine 1.5'lik yeni motor gelmişti. Bunda yeni motor gelmeyecek mi acaba?
Gidip inceledim. 1.33 life ile bire bir aynı araba. Multimedya ekranı standart olarak var zaten. Jantlar demir+plastik kapak. Analog klima.1.6 life baya mantıklı olmuş.Çelik jant+multimedyayla adam olur o donanım bence.Benim için yeterli.
, eskisine göre daha az keskin olması gibi pek çok yanlış bilgiyi
Bu artık kaçınılmaz. Daha doğrusu müşterilerin şikayetleri doğrultusunda böyle bir yol izleniyor. Misal mk2 focus, mk3 ve 3,5'dan daha az gövde salınımına sahipti. Ama çok daha konforsuz, sert bir arabaydı. Mk3 ve 3,5 ile beraber konfora biraz daha eğildiler. Sürüş zevki ve eğlenceli sürüşü bırakmadan bunu yapmaya çalıştılar. Tabii viraj limiti konusunda da taviz verildi. Aynı şey mk4 mondeo ile yeni kasa mk5 mondeo için de geçerli. Tabii D segment direkt konfor arayan müşterilerin segmenti olduğu için konfor odağını orada daha ön planda tuttular. Şimdi yeni çıkacak mk4 focus için de muhtemelen aynı yol izlenecek. Yeni süspansiyonlar da kullanılırsa çukur konforu, bozuk yol konforu arttırılmış olacak, muhtemelen viraj limiti şuan ki kasayla aynı kalır ama sürüş zevkine de devam ederler. Anlayacağın sert otomobilden müşteriler şikayet ettiği için böyle bir yola gidildi. Hatta Control Blade yerine İntegral Link'in geliştirilmesi fikri de müşterilerin bu talebi doğrultusunda çıktı.Yalnız buna bende katılıyorum. Arabanın konforu artmış doğal olarak yana yatmalar daha fazla. Hala sınıfının en iyisi ama ufakta olsa düşmüş. Düşmüşten kastım viraj limiti 2 bilemedin 3 km lik bir farktır.
Abi D segment direk konfor arayanların segmenti ama neden millet peynir ekmek gibi passat alıyor madem? Ford neden 1.6 dizel otomatik getirmiyor? Bazen sinir oluyorumBu artık kaçınılmaz. Daha doğrusu müşterilerin şikayetleri doğrultusunda böyle bir yol izleniyor. Misal mk2 focus, mk3 ve 3,5'dan daha az gövde salınımına sahipti. Ama çok daha konforsuz, sert bir arabaydı. Mk3 ve 3,5 ile beraber konfora biraz daha eğildiler. Sürüş zevki ve eğlenceli sürüşü bırakmadan bunu yapmaya çalıştılar. Tabii viraj limiti konusunda da taviz verildi. Aynı şey mk4 mondeo ile yeni kasa mk5 mondeo için de geçerli. Tabii D segment direkt konfor arayan müşterilerin segmenti olduğu için konfor odağını orada daha ön planda tuttular. Şimdi yeni çıkacak mk4 focus için de muhtemelen aynı yol izlenecek. Yeni süspansiyonlar da kullanılırsa çukur konforu, bozuk yol konforu arttırılmış olacak, muhtemelen viraj limiti şuan ki kasayla aynı kalır ama sürüş zevkine de devam ederler. Anlayacağın sert otomobilden müşteriler şikayet ettiği için böyle bir yola gidildi. Hatta Control Blade yerine İntegral Link'in geliştirilmesi fikri de müşterilerin bu talebi doğrultusunda çıktı.
Bununla beraber ne ilginçtir ki işleyiş tersine döndü. Eskiden diğer araçlar konforlu Ford'lar sert olurdu. Şimdi bakıyorsun bazı markaların ya her modeli ya da bazı modelleri özellikle sert ayarlanıyor. Misal Vw konforlu araçlar üretirdi ama Passat'la bunu değiştirdiler, yeni Polo keza konfor odaklı değil, muhtemelen yeni Golf de bundan nasibini alıp sertleşecek. Çok ilginç.
Alip uzun sureli kullanan daha konforlu ve yalitimli oldugunu anliyor. Ama bundan haberdar olmayan kitle de cok. Ek olarak vw gibi motor sanziman uyumu acisindan basarili degil. Dizel otomatik kombinasyonu bile yok. Goruyorsun piyasadaki cogu passat tdi dsg ikilisinden olusuyor. Turkiye'de bir modele dizel otomatik ya da az yakan benzinli otomatik kombinasyonlarini tam anlamiyla uygulayamiyorsan, dunyanin en iyi altyapisina sahip aracini bile uretsen ise yaramaz.Abi D segment direk konfor arayanların segmenti ama neden millet peynir ekmek gibi passat alıyor madem? Ford neden 1.6 dizel otomatik getirmiyor? Bazen sinir oluyorum