Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DRIVETRIBE on Instagram_ _F1 drivers are a differe.jpg
 
Bence secimle başa adam getirme devri kapandı. Başımıza profesor ve akademisyenlerin yönettiği süper bir bilgisayar koysalar. Tüm dataları içine girseler. Türkiye ucar gider. Çok basit..
Sigara sağlığa zararlıdır.
sigara bağlı hastalıklar yüzünden SGK masrafları artıyor
Çalışan maaşlarından yüksek SGK prim kesiliyor
=
Sigara satışlarında kısıtlama ve yüksek vergi konulsun...

Petrol varil 55 tl
Petrol alımı cari açık yaratıyor.
=
Düşük yakıt tüketimi yapan arabalara teşvik verilmeli.
Benzin tüketimi düşük sürücülere teşvik verilmeli.
Ben buna katilmiyorum. Sigarayla başlayalım madem sağlığa zararlı o zaman satılmasın. Komple yasak koysunlar. E yüksek vergiye gelirsek abi zaten vergi gayet yüksek. Ki sigara ve alkolden kesilen vergi bu kadar yüksek olmasa zaten sinirini stresini alkolden sigaradan çıkaran insanlar uyuşturucuya basvurmaz. Ben araba manyağı bir insanım. Öyle 1.4 tsi falan bana göre değil, hele dizel hiç bana göre değil. Ben v8 seviyorum hadi olmadı sıralı 6, o da yoksa v6 hiç değilse 2.0 atmosferike binerim. Bu zevkimden dolayı suçlu sayılmam. Bu sevgimden dolayı benzine 6 liraya yakın, lpg ye ispartada şuanda 3.40 tl para vermek zorunda olmamalıyım. Bu devlet eger benim için varsa bu kadar vergi almamalı. benim isteklerimi, arzularımı, zevklerimi gözetmeli, yapmami kolaylastirmali. Bana göre doğrusu budur.
 
Ben buna katilmiyorum. Sigarayla başlayalım madem sağlığa zararlı o zaman satılmasın. Komple yasak koysunlar. E yüksek vergiye gelirsek abi zaten vergi gayet yüksek. Ki sigara ve alkolden kesilen vergi bu kadar yüksek olmasa zaten sinirini stresini alkolden sigaradan çıkaran insanlar uyuşturucuya basvurmaz. Ben araba manyağı bir insanım. Öyle 1.4 tsi falan bana göre değil, hele dizel hiç bana göre değil. Ben v8 seviyorum hadi olmadı sıralı 6, o da yoksa v6 hiç değilse 2.0 atmosferike binerim. Bu zevkimden dolayı suçlu sayılmam. Bu sevgimden dolayı benzine 6 liraya yakın, lpg ye ispartada şuanda 3.40 tl para vermek zorunda olmamalıyım. Bu devlet eger benim için varsa bu kadar vergi almamalı. benim isteklerimi, arzularımı, zevklerimi gözetmeli, yapmami kolaylastirmali. Bana göre doğrusu budur.
Bence zevklerimizi kolaylatırmasına desteklemesine gerek o çok şey beklemek olur yok yolumuza taş koymasınlar yeter:D
 
Ben buna katilmiyorum. Sigarayla başlayalım madem sağlığa zararlı o zaman satılmasın. Komple yasak koysunlar. E yüksek vergiye gelirsek abi zaten vergi gayet yüksek. Ki sigara ve alkolden kesilen vergi bu kadar yüksek olmasa zaten sinirini stresini alkolden sigaradan çıkaran insanlar uyuşturucuya basvurmaz. Ben araba manyağı bir insanım. Öyle 1.4 tsi falan bana göre değil, hele dizel hiç bana göre değil. Ben v8 seviyorum hadi olmadı sıralı 6, o da yoksa v6 hiç değilse 2.0 atmosferike binerim. Bu zevkimden dolayı suçlu sayılmam. Bu sevgimden dolayı benzine 6 liraya yakın, lpg ye ispartada şuanda 3.40 tl para vermek zorunda olmamalıyım. Bu devlet eger benim için varsa bu kadar vergi almamalı. benim isteklerimi, arzularımı, zevklerimi gözetmeli, yapmami kolaylastirmali. Bana göre doğrusu budur.
Günde ortalama 15 milyon paket sigara tüketildiğini her paketten ortalama 6 tl vergi alınıyor diye varsaysak yılda yaklaşık 33 milyar vergi demek oluyor bu. Aynı anda herkes sigarayı bıraksa ülkenin iflasına kadar gider
Sonuçta sigara icmeyen insanda hastalanıp hastaneye gidiyor ilacını alıyor. Özetle sana katılıyorum
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Günde ortalama 15 milyon paket sigara tüketildiğini her paketten ortalama 6 tl vergi alınıyor diye varsaysak yılda yaklaşık 33 milyar vergi demek oluyor bu. Aynı anda herkes sigarayı bıraksa ülkenin iflasına kadar gider
Sonuçta sigara icmeyen insanda hastalanıp hastaneye gidiyor ilacını alıyor. Özetle sana katılıyorum
Biri beni mi çağırdı? İçkim sigaram yok, Sigorta primi ödeyip SGK'yı zarara sokabilen ender kişilerdenim. :) Hayırdır kellem mi isteniyor?
 
@sinan Sinan hocam Rs videosu için teşekkürler, gayet beğendik. Ufak bir sorum olacak; Focus rs için bazı yabancı kaynaklarda drift mode açıkken uzun süreli yanlamalardan sonra arka diferansiyelin ısınmasından ötürü gücün arkaya gönderilmesi hususunda aracın kesinti yaptığını söyleyenler vardı. Gerçi sıcaklık oldukça düşük olduğu için diferansiyele doğal bir soğutma yaşatmıştır hava durumu ama yinede siz böyle bir şeyle karşılaştınız mı ? Bir diğer husus da etkinlik süresi boyunca tabiri caizse Rs'in canına okundu. Malum sizden önce de bir çok kişi bu aracı kullandı. Videoda hafiften bahsetmişsiniz ama senin gördüğün, duyduğun ve videoda bahsetmediğin herhangi bir yan etkisi olmuş mu araca bu organizasyon boyunca zorlanmasının ? Çünkü kar yüzeyindeki bozukluklar, araçlar için uygulanan torture test kıvamına gelmiş resmen.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: emert20 ve Porsche
Motor1 Fiesta incelemesinde B&O ses sisteminin bagajdan çalması, eskisine göre daha az keskin olması gibi pek çok yanlış bilgiyi hoş gördüm ama 9:45'te Ibiza'yı daha dengeli buldum dedi ve kanaldan aboneliğimi geri çektim. Ben Eren'in Seat testlerinden beri bu kadar yalan yanlış bilgi içeren test görmemiştim :D Testi yapan arkadaşı tanıyan varsa ve bu fikirlerimi iletirse de çok sevinirim.
 
Corolla'nın 1.6 Life seçeneği yoktu, yeni gelmiş.1.33'ten biliyorum o donanım seviyesini, bomboş denebilir ama o motor ile o fiyata güzel bir tercih bence. 4-5 bin lira için 1.33'tense kesinlikle tercih edilesi.

Söylenene göre 1.33 kalkıyormuş. Gerçi bekliyordum, Yaris'te 1.33'ü kaldırmışlardı yerine 1.5'lik yeni motor gelmişti. Bunda yeni motor gelmeyecek mi acaba?
 

Ekli dosyalar

  • cor.jpg
    cor.jpg
    155 KB · Görüntüleme: 184
Corolla'nın 1.6 Life seçeneği yoktu, yeni gelmiş.1.33'ten biliyorum o donanım seviyesini, bomboş denebilir ama o motor ile o fiyata güzel bir tercih bence. 4-5 bin lira için 1.33'tense kesinlikle tercih edilesi.

Söylenene göre 1.33 kalkıyormuş. Gerçi bekliyordum, Yaris'te 1.33'ü kaldırmışlardı yerine 1.5'lik yeni motor gelmişti. Bunda yeni motor gelmeyecek mi acaba?
1.6 life baya mantıklı olmuş.Çelik jant+multimedyayla adam olur o donanım bence.Benim için yeterli.
 
  • Beğeni
Tepkiler: sputnik
1.6 life baya mantıklı olmuş.Çelik jant+multimedyayla adam olur o donanım bence.Benim için yeterli.
Gidip inceledim. 1.33 life ile bire bir aynı araba. Multimedya ekranı standart olarak var zaten. Jantlar demir+plastik kapak. Analog klima.
Makyajlandığında ön farları hepsinde değiştiler ama lifelarda makyajsızın arkasını kullanmaya devam ediyorlar. 1.6 life'da da aynı durum var dedi satış temsilcisi.

https://www.sahibinden.com/ilan/vas...-2017-model-corolla-1.33-life-534365223/detay
Görünüş bire bir aynı, 1.6 132bg 160nm torkluk motor var. 1.33 kalktı dedi adam, artık olmayacak. 1.6 life olmadığı için göremedim ama normalde 1.33 life'ta eski tip kadran vardı, 1.6'da güncel kadran. Muhtemelen 1.6 life'ta yine eski tip kadran vardır.


Astra 1.6 deneyimim var. Astra 1.6'nın şansı kalmadı artık bana göre. Millet 1.33'le kıyaslıyordu onu, Corolla 1.6 hem daha az yakıyor hem de daha güçlü. Megane 1.6'yı tecrübe etmedim ama teknik verilerde o da geri kalıyor, bu fiyatıyla iyi yer edinir, 1.33'ten çekinen müşterileri de kendine çekecek.
 
Son düzenleme:
, eskisine göre daha az keskin olması gibi pek çok yanlış bilgiyi

Yalnız buna bende katılıyorum. Arabanın konforu artmış doğal olarak yana yatmalar daha fazla. Hala sınıfının en iyisi ama ufakta olsa düşmüş. Düşmüşten kastım viraj limiti 2 bilemedin 3 km lik bir farktır.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Yalnız buna bende katılıyorum. Arabanın konforu artmış doğal olarak yana yatmalar daha fazla. Hala sınıfının en iyisi ama ufakta olsa düşmüş. Düşmüşten kastım viraj limiti 2 bilemedin 3 km lik bir farktır.
Bu artık kaçınılmaz. Daha doğrusu müşterilerin şikayetleri doğrultusunda böyle bir yol izleniyor. Misal mk2 focus, mk3 ve 3,5'dan daha az gövde salınımına sahipti. Ama çok daha konforsuz, sert bir arabaydı. Mk3 ve 3,5 ile beraber konfora biraz daha eğildiler. Sürüş zevki ve eğlenceli sürüşü bırakmadan bunu yapmaya çalıştılar. Tabii viraj limiti konusunda da taviz verildi. Aynı şey mk4 mondeo ile yeni kasa mk5 mondeo için de geçerli. Tabii D segment direkt konfor arayan müşterilerin segmenti olduğu için konfor odağını orada daha ön planda tuttular. Şimdi yeni çıkacak mk4 focus için de muhtemelen aynı yol izlenecek. Yeni süspansiyonlar da kullanılırsa çukur konforu, bozuk yol konforu arttırılmış olacak, muhtemelen viraj limiti şuan ki kasayla aynı kalır ama sürüş zevkine de devam ederler. Anlayacağın sert otomobilden müşteriler şikayet ettiği için böyle bir yola gidildi. Hatta Control Blade yerine İntegral Link'in geliştirilmesi fikri de müşterilerin bu talebi doğrultusunda çıktı.

Bununla beraber ne ilginçtir ki işleyiş tersine döndü. Eskiden diğer araçlar konforlu Ford'lar sert olurdu. Şimdi bakıyorsun bazı markaların ya her modeli ya da bazı modelleri özellikle sert ayarlanıyor. Misal Vw konforlu araçlar üretirdi ama Passat'la bunu değiştirdiler, yeni Polo keza konfor odaklı değil, muhtemelen yeni Golf de bundan nasibini alıp sertleşecek. Çok ilginç.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: GARAJ TV
Bu artık kaçınılmaz. Daha doğrusu müşterilerin şikayetleri doğrultusunda böyle bir yol izleniyor. Misal mk2 focus, mk3 ve 3,5'dan daha az gövde salınımına sahipti. Ama çok daha konforsuz, sert bir arabaydı. Mk3 ve 3,5 ile beraber konfora biraz daha eğildiler. Sürüş zevki ve eğlenceli sürüşü bırakmadan bunu yapmaya çalıştılar. Tabii viraj limiti konusunda da taviz verildi. Aynı şey mk4 mondeo ile yeni kasa mk5 mondeo için de geçerli. Tabii D segment direkt konfor arayan müşterilerin segmenti olduğu için konfor odağını orada daha ön planda tuttular. Şimdi yeni çıkacak mk4 focus için de muhtemelen aynı yol izlenecek. Yeni süspansiyonlar da kullanılırsa çukur konforu, bozuk yol konforu arttırılmış olacak, muhtemelen viraj limiti şuan ki kasayla aynı kalır ama sürüş zevkine de devam ederler. Anlayacağın sert otomobilden müşteriler şikayet ettiği için böyle bir yola gidildi. Hatta Control Blade yerine İntegral Link'in geliştirilmesi fikri de müşterilerin bu talebi doğrultusunda çıktı.

Bununla beraber ne ilginçtir ki işleyiş tersine döndü. Eskiden diğer araçlar konforlu Ford'lar sert olurdu. Şimdi bakıyorsun bazı markaların ya her modeli ya da bazı modelleri özellikle sert ayarlanıyor. Misal Vw konforlu araçlar üretirdi ama Passat'la bunu değiştirdiler, yeni Polo keza konfor odaklı değil, muhtemelen yeni Golf de bundan nasibini alıp sertleşecek. Çok ilginç.
Abi D segment direk konfor arayanların segmenti ama neden millet peynir ekmek gibi passat alıyor madem? Ford neden 1.6 dizel otomatik getirmiyor? Bazen sinir oluyorum
 
Abi D segment direk konfor arayanların segmenti ama neden millet peynir ekmek gibi passat alıyor madem? Ford neden 1.6 dizel otomatik getirmiyor? Bazen sinir oluyorum
Alip uzun sureli kullanan daha konforlu ve yalitimli oldugunu anliyor. Ama bundan haberdar olmayan kitle de cok. Ek olarak vw gibi motor sanziman uyumu acisindan basarili degil. Dizel otomatik kombinasyonu bile yok. Goruyorsun piyasadaki cogu passat tdi dsg ikilisinden olusuyor. Turkiye'de bir modele dizel otomatik ya da az yakan benzinli otomatik kombinasyonlarini tam anlamiyla uygulayamiyorsan, dunyanin en iyi altyapisina sahip aracini bile uretsen ise yaramaz.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cussler
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...