Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ben etmiyorum da, sağolsunlar üstünde nazarlığı bol. Hafta başından beri plakasız geziyorum.

İlerleyen yaşın km'nin getirdiği getireceği olası masrafları saymıyorum, başka ızdırabı olmuyor. Bak mesela şimdi 1-2 yıl içinde silecek mekanizmalarından arıza bekliyorum. Özellikle arka silecekten. İçime doğuyor başka bir şey değil.
abi motor değilde mekanik mekanizmanın bir sökülüp temizlenip tekrar takılıp ayarlanması şart, birde sileceğinde rüzgarlık yoksa ciddi manada zayıf siliyor camı silecekler.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
130'luk 2 litre üniteyi lpg'siz alabilirsen, nispeten de motor iyi kondisyondaysa 1 hafta takıl, yakıtı falan görmez gözün ve lpg takmak istemezsin. Gerekirse toplu taşıma kullanayım sonra zevk için binerim dersin. O motorun 136'lık türevini ben uzun yıllar kullandım ve hala özlerim. Günlük kullanımda tüketimi yorar ama zevki de çok güzeldir. Şimdiki turbo motorlar turbonun etkisiyle çok canlı gidiyor ama bu 2 litrelik motorun fazladan hacmi sayesinde üst devirlerde ve hızlardaki nefesi, gidişi cidden çok güzel hissettiriyor. Kadranın sonunu rahat rahat görüyorsun hiç zorlanmadan. Ömrümde hiç lpg'li aracı uzun süre deneyimlemedim ama tahminimce lpg bunu komple bozar. Az ve öz kullanırım dersen kapat gitsin.
Evet, öyle ciddi bir araç alıp, üstünde LPG kiti de yoksa gerektiğinde toplu taşımayla gitme fikrini ben de benimsiyorum biraz rezillik çekersin ama zevk için kullandığında da senden iyisi olmaz.;)Şu an aracım olduğu için ve de okul dönemi ortası olduğu için değiştirmeyi düşünmüyorum.Ama LPG'siz bir tanesini alınası araçlara attım yazın o fiyata yine bu kadar temiz araçlar gelirse neden olmasın sorusu hep aklımda.o_O
@bt @Cenk
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt ve Cenk
Evet, öyle ciddi bir araç alıp, üstünde LPG kiti de yoksa gerektiğinde toplu taşımayla gitme fikrini ben de benimsiyorum biraz rezillik çekersin ama zevk için kullandığında da senden iyisi olmaz.;)Şu an aracım olduğu için ve de okul dönemi ortası olduğu için değiştirmeyi düşünmüyorum.Ama LPG'siz bir tanesini alınası araçlara attım yazın o fiyata yine bu kadar temiz araçlar gelirse neden olmasın sorusu hep aklımda.o_O
@bt @Cenk
İnşaallah nasip olur. Ben hala daha o motora sahip mk2 mondeo ilanlarına bakınıp duruyorum. Artık temizleri kalmamış, hepsi 200k km üstüne çıkmış. Şuan bana deseler ki mk2 2.0 mondeo'yu fabrikada aynı şekilde sıfır üretip sana vereceğiz, focus'u satar mısın ? Dakika düşünmem satarım. Yeni mondeo verecek olsalar bile istemem mk2'yi alırım. O motorla beraber yol tutuş da eklenince sakin sakin kullandığım tek bir günü hatırlamıyorum. Mk1 focus'un makyajlı collection paketini de uzun zaman kullandım 1.6 100 hp motorla. O motor da oldukça canlı ve o kasaya yetiyordu ama 2.0 gibi değil tabii. O kasa focus'un kullanışı da çok zevklidir. Direksiyon tepkileri falan cidden hayran bırakır. Saçma sapan yerlerde direksiyon çevirdiğim bile olurdu keyfine. O dönemin araçlarını özlüyorum. İnşaallah imkanın olur hocam :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mt.Akina
İnşaallah nasip olur. Ben hala daha o motora sahip mk2 mondeo ilanlarına bakınıp duruyorum. Artık temizleri kalmamış, hepsi 200k km üstüne çıkmış. Şuan bana deseler ki mk2 2.0 mondeo'yu fabrikada aynı şekilde sıfır üretip sana vereceğiz, focus'u satar mısın ? Dakika düşünmem satarım. Yeni mondeo verecek olsalar bile istemem mk2'yi alırım. O motorla beraber yol tutuş da eklenince sakin sakin kullandığım tek bir günü hatırlamıyorum. Mk1 focus'un makyajlı collection paketini de uzun zaman kullandım 1.6 100 hp motorla. O motor da oldukça canlı ve o kasaya yetiyordu ama 2.0 gibi değil tabii. O kasa focus'un kullanışı da çok zevklidir. Direksiyon tepkileri falan cidden hayran bırakır. Saçma sapan yerlerde direksiyon çevirdiğim bile olurdu keyfine. O dönemin araçlarını özlüyorum. İnşaallah imkanın olur hocam :)
İnşallah, Allah cümlemizin gönlüne göre versin, o kasa Mondeo'ları bir ara takip ediyordum 19-25 bin tl'ye 90-150.000 km arasında olanları düşüyor ara sıra ama temiz olanları genelde otomatik olanlar.Aynı şekilde Focus mk1 makyajlı collection'ınımız vardı, ivmelenmesi, yol tutuşu takdire şayan.2.0 ise sadece bir ara arkadaşımın aracında bulunmuştum 1.6 ile arasında çok müthiş farklılıklar hissetmedim ama 2.0'ın kendinden getirdiği bir his var orası ayrı.Kısacası cümlemize diyeyim.:)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
İnşallah, Allah cümlemizin gönlüne göre versin, o kasa Mondeo'ları bir ara takip ediyordum 19-25 bin tl'ye 90-150.000 km arasında olanları düşüyor ara sıra ama temiz olanları genelde otomatik olanlar.Aynı şekilde Focus mk1 makyajlı collection'ınımız vardı, ivmelenmesi, yol tutuşu takdire şayan.2.0 ise sadece bir ara arkadaşımın aracında bulunmuştum 1.6 ile arasında çok müthiş farklılıklar hissetmedim ama 2.0'ın kendinden getirdiği bir his var orası ayrı.Kısacası cümlemize diyeyim.:)
2.0 ile 1.6'nın farkı daha çok otoban sürüşlerinde ortaya çıkıyor. 150-160'dan sonra ki hızlanmalar, o hızlarda düzenli olarak kalabilme ve özellikle çok yüksek hızda yokuş tırmanma gibi durumlarda fark oluşuyor. Onun haricindeki çoğu koşulda zaten 1.6 atmosferik'e benzer bir karakter sunuyor. Bakalım, turbo bile olsa inşaallah bir gün tekrardan 2.0 hacimli motorlara dönebiliriz diyelim :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mt.Akina
Ya paranoyaksın diyebilirsiniz ama şu en son olan jet kazasını nedense sabotaj olduğunu düşünüyorum istemsizce, hiç haber çıktımı neden olduğuyla ilgili bir haber göremedim ben ön tahmin rapor felanda varmıdır bir haber hiç gördüğünüz?
pilotlardan biri bulunamamış diye duydum .

Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
29249765_2128294157195945_3215542143640666112_o.jpg
Bakın sanayide kim var.Muazzam olmuş
Not: Detaylar görünüp spoiler olmasın diye kontrasla oynadım.
 
@Sailor hocam astrayı teslim aldınızmı? Teslim aldıysanız ilk izlenimlerinizi merak ediyorum :)
Yol tutus baya guzel. Bir mazdayi focusu neredeyse aratmaz limitleri yuksek.ic kalite vasat. Ekran dokunmatigi falan guzel. Stock ses sistemi bir bose degil ama 10 uzerinden 7 veririm.arka hacim oldukca genis. Koltuklari ana kucagi gibi garip ama diz mesafesini oldukca arttirmis. Bas mesafesi 1 80. Arkada kolcak yok havalandirma yok ama. Saft tuneli asagida ve guzel. Konfor mazda 3 ten iyi . Gorus acilari orta derece ama. Kapilari kapatirken tok hissettiriyor. Sanziman 6 ileri tk gayet guzel geldi motor canli. Yakit simdilik fazla daha yeni oldugu icin duser muhtemel. Arka bagaj eh gunu kurtarir. Direksiyon etli guzel ama yuksek hizlarda agirlasmasini yapay buldum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...