Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
O en başta zaten, dybala'nın kırmızıya bişi diyemem birinci sarıda penaltı vardı evet ama dybala'nın kırmızı göreceği net belliydi. AAma ronaldo her türlü aldıracakmış görünüşe göre :)
Juve hocasindan kalecisine komple formsuzdu, Cüneyt de olunca bi de Ronaldo'nun tank moduna geçmesiyle 3 yemeleri az bile :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso
Juve hocasindan kalecisine komple formsuzdu, Cüneyt de olunca bi de Ronaldo'nun tank moduna geçmesiyle 3 yemeleri az bile :)

Aynen. 2nci yarı Allegri de bizim gibi izledi maçı. Real Madrid haketti. Cüneyt'in kötü performansına rağmen juve hakeme bahane bulacak topu oynamadı
 
  • Beğeni
Tepkiler: LvntDmr67
bana gore en buyuk sebebı kı bence bu dıger markalar ıcınde gecerlı, ellerınde kı eskı teknolojılerı daha cok uzun zaman ıteleyeceklerdı. ama ıste tesla onlardan cok once davranınca herkes bırer bırer mecbur gecmek zorunda kaldı.adamlar bır sekılde tarıhe yon verdı. zamanında elektrıklı aracların onunu kesen gm falan tesla batar dıyorda tamamen kıskanclık.
 
  • Beğeni
Tepkiler: kaanc5 ve Porsche
bana gore en buyuk sebebı kı bence bu dıger markalar ıcınde gecerlı, ellerınde kı eskı teknolojılerı daha cok uzun zaman ıteleyeceklerdı. ama ıste tesla onlardan cok once davranınca herkes bırer bırer mecbur gecmek zorunda kaldı.adamlar bır sekılde tarıhe yon verdı. zamanında elektrıklı aracların onunu kesen gm falan tesla batar dıyorda tamamen kıskanclık.
Aslında GM önünü kesmedi aksine petrol lobisi elektrikli araçları engelledi. GM EV1 çok güzel ve elektrikli araçları özellikle California bölgesinde canlandıran bir modeldi. Bu konu aslında çok detaylı CERB sayesinde 2000'lerin başında California'da satılan her markanın bir adet elektirkli modeli olma zorunluğu getiriliyordu hatta. Adını şimdi hatırlayamadığım Detroit menşeili bir batarya üreticisi pillerin çok düşük maaliyetler indirilmesi yolunu dahi bulmuştu. Bu konu hakkında "Who Killed The Electric Car" isimli filmi tavsiye ederim. Ayrıca markaların elektrikli araç segmentine Tesla'dan önce girmemeleri geçmişte yaşanan petrol lobisi olayları aynı 1900'lü yılların başında yaşandığı gibi...

Aras Dinçer'in "Hothatch'i Almanlar yaratmış, Fransızlar geliştirmiştir" sözüne benzer olarak bende "Elektrikli araçları Tesla yaratmış, Almanlar geliştirecektir" demek istiyorum.

Bu konu ve otonom sürüş hakkında burada saatlerce sohbet edebiliriz. Tabii isteyen ve ilgi duyan varsa...
 
Aslında GM önünü kesmedi aksine petrol lobisi elektrikli araçları engelledi. GM EV1 çok güzel ve elektrikli araçları özellikle California bölgesinde canlandıran bir modeldi. Bu konu aslında çok detaylı CERB sayesinde 2000'lerin başında California'da satılan her markanın bir adet elektirkli modeli olma zorunluğu getiriliyordu hatta. Adını şimdi hatırlayamadığım Detroit menşeili bir batarya üreticisi pillerin çok düşük maaliyetler indirilmesi yolunu dahi bulmuştu. Bu konu hakkında "Who Killed The Electric Car" isimli filmi tavsiye ederim. Ayrıca markaların elektrikli araç segmentine Tesla'dan önce girmemeleri geçmişte yaşanan petrol lobisi olayları aynı 1900'lü yılların başında yaşandığı gibi...

Aras Dinçer'in "Hothatch'i Almanlar yaratmış, Fransızlar geliştirmiştir" sözüne benzer olarak bende "Elektrikli araçları Tesla yaratmış, Almanlar geliştirecektir" demek istiyorum.

Bu konu ve otonom sürüş hakkında burada saatlerce sohbet edebiliriz. Tabii isteyen ve ilgi duyan varsa...
saat gec saat
 
Rapidgate scandalı var şu an. 2018 Leaf fena çakıldı. Siz gm ev1 takılmayın..
Sadece Nissan Leaf değil aynı şekilde Renault Zoe'de çakılan modellerden. Biraz araştırdım ama E-Golf ve i3 hakkında #rapidgate skandalı hakkında bir bulguya rastlayamadım. Senin bir bilgin var mı abi?

Bu arada GM EV1 bence bu işin öncülerinden. Şu anda ikinci eli olsa almak isteyeceğim araçlardan biri...
 
Adam 1000 km yolu 0 derece hava sıcaklığına rağmen 2018 leaf ile 1 günde zar zor tamamladı. Bataryayı normal sıcaklığa düşürmek 14 saate 40 dereceden 16 dereceye ev prizinde şarj ederken ancak düşürdü. Adam 120 km hızla yola cıktı. Bataryası ısınınca 65 km hızla ancak bitirebildi.. Altı üstü 40 lık batarya.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Sadece Nissan Leaf değil aynı şekilde Renault Zoe'de çakılan modellerden. Biraz araştırdım ama E-Golf ve i3 hakkında #rapidgate skandalı hakkında bir bulguya rastlayamadım. Senin bir bilgin var mı abi?

Bu arada GM EV1 bence bu işin öncülerinden. Şu anda ikinci eli olsa almak isteyeceğim araçlardan biri...

Bmw de ve golfde olmaz. Cünkü aküleri kucuk. Isıl değerleri yüksek değil. Sıkış sıkış bir kapta değiller.
 
Adam 1000 km yolu 0 derece hava sıcaklığına rağmen 2018 leaf ile 1 günde zar zor tamamladı. Bataryayı normal sıcaklığa düşürmek 14 saate 40 dereceden 16 dereceye ev prizinde şarj ederken ancak düşürdü. Adam 120 km hızla yola cıktı. Bataryası ısınınca 65 km hızla ancak bitirebildi.. Altı üstü 40 lık batarya.
Benim esas merak ettiğim nokta 40'lık batarya ile bu kadar ısınan bir araç ilerleyen günlerde tanıtılacak olan daha güçlü versiyonu ile nasıl baş edecek?

Buna ek olarak Jaguar I-Pace ne yapacak onuda çok marka ediyorum. Gerçi hoş performans verileri ve menzil verileri Tesla ile benzer olduğu için ve Tesla'da #rapidgate skandalı gözlemlenmedigi için onda da bir problem olacağını düşünmüyorum.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: DuzboruDownpipe
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...