Hic gerek yok bu devirde tin tin gidiyorum benMercedesim olsada 12 yaksa
Hic gerek yok bu devirde tin tin gidiyorum benMercedesim olsada 12 yaksa
Turbo motor Atmosferikten sonra tüketim konusunda ucu açık gelmiştir abim çok normal. Bizim Passat çok garip ya uzun dönem ortalaması (3k küsür km) 7.6 gösteriyor ve hep sıkışık İstanbul trafiğinde kullanılıyor hemde babam tarafından. 1.6 TSI olanı zaten en aşağı 6.5 yakıyor aynı rotada e 1 litre fark için neden daha sesli çalışan, daha yavaş giden ve daha hassas olan bir motoru tercih edeyim ki? Dizel almayın aldırmayın @DuzboruDownpipeCok kotu trafige girmedim birde dikkat ettim az basinca 7 bile yaktirabilirim ben oyle diyim onu cok acik bir motor bana gore
1.4 tfsi a3 ede 8.5 yaktiriyorum trafikde. Benimki hala 10.5 11.Turbo motor Atmosferikten sonra tüketim konusunda ucu açık gelmiştir abim çok normal. Bizim Passat çok garip ya uzun dönem ortalaması (3k küsür km) 7.6 gösteriyor ve hep sıkışık İstanbul trafiğinde kullanılıyor hemde babam tarafından. 1.6 TSI olanı zaten en aşağı 6.5 yakıyor aynı rotada e 1 litre fark için neden daha sesli çalışan, daha yavaş giden ve daha hassas olan bir motoru tercih edeyim ki? Dizel almayın aldırmayın @DuzboruDownpipe
Bu noktada maliyetler ve kalite devreye giriyor abi. Acaba benzer rotalarda Model 3 nasıl bir performans gösterecek? Yakında göreceğiz...Bjorn Nyland üretilen ilk tesla model s 85 ile İspanya ya gidiyor. Adam şarj süreleri dahil 11 saate 88 km hız ortalaması ile 1000 km yol yaptı.
Araba 4.5 yaşında.
Nissan leaf 2018 model aynı mesafeyi 24 saate zor gitti.
Sizin motor 122'lik bir eski hatta 1.5 TSI'dan sonra iki eski olan versiyon abi ondan dolayı bence gayet normal o rakamlar.1.4 tfsi a3 ede 8.5 yaktiriyorum trafikde. Benimki hala 10.5 11.
Bu noktada maliyetler ve kalite devreye giriyor abi. Acaba benzer rotalarda Model 3 nasıl bir performans gösterecek? Yakında göreceğiz...
1.4 125 aynen sikirtili dsg vs sikintili nesilSizin motor 122'lik bir eski hatta 1.5 TSI'dan sonra iki eski olan versiyon abi ondan dolayı bence gayet normal o rakamlar.
Yok abim sizinki 1.4 122'lik 125'lik olanlar yeni nesil sayılıyor. Sizin modellerde DSG çok daha narindi zaten şu anda o mevzuyu da baya bi aştılar ama gözünü seveyim DSG'ye girmeyelim kulak dolma eş dost bilgilerini paylaşan arkadaşlarla gece gece uğraşmak istemiyorum.1.4 125 aynen sikirtili dsg vs sikintili nesil
Peki sence bu duruma sebebiyet veren durum ne abi? Acaba batarya soğutucular düzgün mü çalışmıyor ya da battery pack'ler çok yakın olduğu için mi fazla ısınma oluşuyor?2012 model leaf 22 kw olanı, 2018 model 40 kw olan leafe uzun yolda 2.5 saat fark atmış ingilterede. Mesafe 1000 km kadarmış yine.
Ruhsatta 125 yaziyor diye aklimda kalmis 2008 model iste. Dsg icin sikinti yok bu saatte kimse gelmez herhal. Genel olarak sevmedigim a3 kasasi kendileri. Disaridan cok guzel ici zayif kalite dusuk vs vs.Yok abim sizinki 1.4 122'lik 125'lik olanlar yeni nesil sayılıyor. Sizin modellerde DSG çok daha narindi zaten şu anda o mevzuyu da baya bi aştılar ama gözünü seveyim DSG'ye girmeyelim kulak dolma eş dost bilgilerini paylaşan arkadaşlarla gece gece uğraşmak istemiyorum.
Sabah tuzlaya gtcem abi sahilde beni bul bul beniValla bu videoda 1.5 turbo cvt civic 3.9 litre yaktığı doğru ise, tsi msi bitmiştir.
Bence sizin kasa A3'ler çok güzel ya özellikle iki kapılı veya 4 kapı 1.8 TSI S-Line olanlarına bitiyorum ama temizi yok namussuzların.Ruhsatta 125 yaziyor diye aklimda kalmis 2008 model iste. Dsg icin sikinti yok bu saatte kimse gelmez herhal. Genel olarak sevmedigim a3 kasasi kendileri. Disaridan cok guzel ici zayif kalite dusuk vs vs.
ici cok zayif. Her yerinde soyulmalar vs olabiliyor cok cok dikkatli bakilmasi lazim narin yapmislar yoksa fena degil
Yakması imkansiz gibi birşey çünkü zorlayınca dizel manuel versiyonu bile o kadar az yakamıyor hatta düşündüğün zaman CHR Hybrid ile benzer yakıyormuş gibi bir durum ortaya çıkıyor.Valla bu videoda 1.5 turbo cvt civic 3.9 litre yaktığı doğru ise, tsi msi bitmiştir.
Peki sence bu duruma sebebiyet veren durum ne abi? Acaba batarya soğutucular düzgün mü çalışmıyor ya da battery pack'ler çok yakın olduğu için mi fazla ısınma oluşuyor?
O zaman aynı #dieselgate skandalında olduğu gibi Nissan, Leaf'leri çağırıp ya yazılımı güncelleyecek, daha optimum bir yazılım geliştirecek veya bana kalırsa sonradan eklenmesi çok zor olan soğutucu sistemi ekleyecekler. Tabii bu durum menzili ve bataryanın ömrünü illaki etkileyecektir.2012de Arizonada aşırı sıcakta leaf testleri yapılırken, batarya ısısını düşürmek için cooler eklenmiş. Sonrada bu şekilde satılmış eski kasa leaf.
Ama yenisine yazılım koymuşlar. Isınınca bataryayı limitlesinler diye. 35 derece sıcağa vurunca batarya şarj hızı yarı yarıya düşüyor. Ama esas sıkıntısı 40 lık batarya aşırı yavaş soğuyor. 1 gece beklemesi gerek nerdeyse..