Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bu alet 3g modemlemi uçuyor. ping süreleri ne peki. Biz bu aleti baz istasyonun çekmediği yere çıkardığımızda ne olcak.
Her zaman cihazın içerisine olağanüstü durumlar için bir rota eklemek lazım. Pingin önemi yok. Zaten eğer 3G ile uçacak uzaklığa eriştiyse o andan itibaren mümkün mertebe anlık hareketlerden uzak durursunuz. Çoğunluklu minimal dönüm ve irtifa değişimleri için.
 
Her zaman cihazın içerisine olağanüstü durumlar için bir rota eklemek lazım. Pingin önemi yok. Zaten eğer 3G ile uçacak uzaklığa eriştiyse o andan itibaren mümkün mertebe anlık hareketlerden uzak durursunuz. Çoğunluklu minimal dönüm ve irtifa değişimleri için.

Ben bununla memleket evrak gönderebilirmiyim. Güneş enerjisi ile çalıştığına göre 1000 km otomatik pilot ile uçsa sorun olmaz kanımca.
 
Ben bununla memleket evrak gönderebilirmiyim. Güneş enerjisi ile çalıştığına göre 1000 km otomatik pilot ile uçsa sorun olmaz kanımca.
Evet problem olmaz. Lakin menzile göre hava basıncı sıcaklık ile değişeceği için dogru altimetre değerini arada bir girmek lazım.

Aksi taktirde otopilot gereksiz alçalmalar ve yükselmeler uygulayabilir.
 
Bir insanda hem Disleksi hemde Hiperaktivite bozukluğu olma ihtimali nedir. Bunun teşhisi için hangi doktora gitmek gerekiyor.
 
bi değişiklik varmı bari
Aynı b*k un az daha iyi gideni (boru degil + 15 bg ve +30nm tork) karakteri hicmi degismez bi motorun yaa egea da da oyleydi devir cevirmeyi sevmiyo ama 1800 le 3500 araliginda tutabilirsen surekli hani emin bi sekilde hizlaniyo sirti yere gelmiyecekmis gibi hissettiriy. Hani multijet hakkinda hep kütük gibi benzetmesi yapmisimdir ve millet hep yanlis anlamistir, devir cevirmeyi sevmez ama peek tork araliginda da duzde bosken nasil gidiyorsa dolu bi sekilde yokus yukari ayni emin adimlarla ilerliyo ki ben bu davranisi CDTI disinda ne dci da ne hdi da ne tdi da goremedim(1.5-1.6 klasmani). Artan torka guvenerekten son disli oranini biraz daha uzatmislar, ha bide 105 multijete gore az yakiyor. Test arabasinin tuketimi 8.1 di. Her gelenin girtlakladigini dusunursek bence iyi bi deger.
 
Bu alet 3g modemlemi uçuyor. ping süreleri ne peki. Biz bu aleti baz istasyonun çekmediği yere çıkardığımızda ne olcak.
Hayır 3g ile uçmuyor. Yapım vidyolarında ne kullandığını söylüyordur. Tahminimce fpv için 5ghz kullanıyordur. Fpv ünitesi gps li ve bağlantı kopması gibi durumlarda belirlediği lokasyona geri dönebilicek kapasitede. Sanırım iniş yapamıyordu ama yanılıyor olabilirim vidyolarını izlemek lazım hatırımdan çıkmış.
 
Aynı b*k un az daha iyi gideni (boru degil + 15 bg ve +30nm tork) karakteri hicmi degismez bi motorun yaa egea da da oyleydi devir cevirmeyi sevmiyo ama 1800 le 3500 araliginda tutabilirsen surekli hani emin bi sekilde hizlaniyo sirti yere gelmiyecekmis gibi hissettiriy. Hani multijet hakkinda hep kütük gibi benzetmesi yapmisimdir ve millet hep yanlis anlamistir, devir cevirmeyi sevmez ama peek tork araliginda da duzde bosken nasil gidiyorsa dolu bi sekilde yokus yukari ayni emin adimlarla ilerliyo ki ben bu davranisi CDTI disinda ne dci da ne hdi da ne tdi da goremedim(1.5-1.6 klasmani). Artan torka guvenerekten son disli oranini biraz daha uzatmislar, ha bide 105 multijete gore az yakiyor. Test arabasinin tuketimi 8.1 di. Her gelenin girtlakladigini dusunursek bence iyi bi deger.
105lik 6.viteste 2000 devirde 105km yapıyordu diye hatırlıyorum bu kaç yapıyor :D
 
Bir ara iyi bir bütçeyle, 3/4G ile uzaktan yönetilebilen, havada sınırsız süre kalabilen bir insansız hava uçağı yapma düşüncem var :)
55ea4ed0f018fbb8f8775a2c.jpg
 
  • Beğeni
Tepkiler: kekum34
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...