Ya allah aşkına şu şanzımana bir bakın ya.Bunun gelişmiş bir cvt olduğuna mı yoksa 90 ların şanzımanı olduğuna mı inanırsınız?
Daha öncede yazmıştım hocam atmosferik motorlu versiyonda yer alan CVT şanzıman klasik tipte yani akselerasyon anında motordan max verim almak için mototu max devirde sabit tutuyor.
Rs ve hb'de yer alan CVT şanzımanda ise hızlanma anında vites atma efekti yer alıyor. Vites geçişine alışkın kullanıcılar için yapılmış bir simülasyon ama akselerasyon anında motor devirini düşürdüğü için verim kaybı yaşatıyor.
Akselerasyonda güç kesintisi yaşamak bir zorunluluk olmadığı gibi motorun verimini düşürdüğü için aslında istenen bir durumda değildir.
Cvt'nin çalışma şeklini seven olur sevmeyen olur ama geleceğin teknolojisi elektrik motorlu araçlarda aynı şekilde güç kesintisi olmaksızın çalışacak. Bu nedenle ileride herkes bu çalışma şekline aşina olacak.