Stance-basık tayfasından anca bu beklenir zatenZekalar pırıl pırıl
Zekalar pırıl pırıl
Bazen otomobillerin pahalı olmasına bundan dolayı seviniyorum. Şu tayfanın eline focus rs, golf gti, subaru wrx sti, fiesta st, mazda mps v.b araçların geçtiğini düşünemiyorum.Zekalar pırıl pırıl
Olsa keşke. Bi de wagon olsun, çocuk olunca araba derdinden de kurtulurum.S4 al büyüyünce de giyersin ahah
Geçen ben de izledim güzel parodiAdamın karısı kadınmış sarı renge boyatmış.Oha usta 1 cm macun atmış ..
Karısı kadın mıymış? Ya erkek olsaydı...Adamın karısı kadınmış sarı renge boyatmış.Oha usta 1 cm macun atmış ..
Yalnız dizel değil, istirham ederim turbo - dizel bey diyeceksiniz
Cvt'nin çalışma şeklini seven olur sevmeyen olur ama geleceğin teknolojisi elektrik motorlu araçlarda aynı şekilde güç kesintisi olmaksızın çalışacak. Bu nedenle ileride herkes bu çalışmaşekline aşina olacak. Demistiniz evet okudum.cvt ye nasil asina olacagimizi anlamadim ama.Hocam mesajımı okuduğunuza emin misiniz?
İşte 180 bg lik 1400 kiloluk bir araba uçuyor yorumu yapmamız gerekiyor sorun da burada. Birde belirli yer de daha iyi geçmişte Verdict bölümüne de bakınca bu site bmw güçsüz olmasına rağmen daha iyi bulmuşlar.Elbette ki şanzıman farkı vardır bunun aksini iddia etmiyorum ama akselerasyonda herşey şanzımanda bitmiyor.
Bmw motor ve şanzımanı katalogda yer alan 0-100 verisine göre optimize etmiş. Bunun meyvesini de 0-100 arasını 7.5 saniyede tamamlayarak almış. Honda ise turbo motoru 220 nm torka düşürüp tork bandını daha geniş devir bandına yayacak şekilde ayarlamış bunun meyvesini de 100 km üstünde ivmelenmeyi devam ettirip 0-200 arasını daha kısa sürede tamamlayarak almış.
Söylediğiniz tarzda salt motor gücü şanzıman farkı karşılaştırması olsa 40-140 km arasında BMW 1.20'nin 80-180 km arasında ise Civic'in önde tamamlaması beklenirdi ama her ikisinde de tam tersi olmuş.
Bunların hepsi hesap kitap işi hocam. Firmalar hangi kullanım amacına göre araç üretiyorsa ona uygun optimizasyon yapıyor. Cvt şanzıman yazılımı ile oynayarak çok değişik sonuçlar da elde edebilirlerdi ama yakıt tüketimini artıracağı için bu şekilde olmasını uygun görmüşler.
Sonuç olarak Rs ya da hb Civic 182 hp bir aracın gittiği kadar gidiyor. Gitmiyor denecek bir durumu da yok uçuyor kaçıyor denecek bir durumu da yok.
"geleceğin teknolojisi elektrik motorlu araçlarda aynı şekilde güç kesintisi olmaksızın çalışacak. Bu nedenle ileride herkes bu çalışmaşekline aşina olacak."Cvt'nin çalışma şeklini seven olur sevmeyen olur ama geleceğin teknolojisi elektrik motorlu araçlarda aynı şekilde güç kesintisi olmaksızın çalışacak. Bu nedenle ileride herkes bu çalışmaşekline aşina olacak. Demistiniz evet okudum.cvt ye nasil asina olacagimizi anlamadim ama.
cvt kötü bir vites hondanın crvsinde kullandığı zdf 9 u kullan bir kez tekrar konuşalım"geleceğin teknolojisi elektrik motorlu araçlarda aynı şekilde güç kesintisi olmaksızın çalışacak. Bu nedenle ileride herkes bu çalışmaşekline aşina olacak."
Hocam bu cümlenin içinde CVT yok vites atmadan ilerleme mantığı var. İleride vites atma diye birşey olmayacak diyorum.
Cvt küçük şehir arabaların nimet ama 180bg warmhatch denilen bir arabaya gitmiyor maalesef. Bide honda nın cvt si de pek kaliteli değil maalesefcvt kötü bir vites hondanın crvsinde kullandığı zdf 9 u kullan bir kez tekrar konuşalım
İşte 180 bg lik 1400 kiloluk bir araba uçuyor yorumu yapmamız gerekiyor sorun da burada. Birde belirli yer de daha iyi geçmişte Verdict bölümüne de bakınca bu site bmw güçsüz olmasına rağmen daha iyi bulmuşlar.
Bide torku düşürme mevzusu olan torku yayıp daha iyi bir sürüş sağlamak için mi yoksa şanzımanın torka dayanmadığı için eğer sürüş zevkini daha iyi etkileseydi bunu manuel içinde düşünürlerdi herhalde. Bide yakıt tasarrufu kısmı 182 bg lik warmhatch diye bir araba alıyorsan son düşüneceğin şey yakıt olmaz mı? Eğer yakıt tasarrufu bu kadar iyiyse neden dizel de otomatik olarak 9 ileri kullandılar. Bu tasaruf için mi yoksa cvt torka dayanacak kadar iyi olmadığı için mi?