Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bu arada beyler, benim aracin marspiyeller plastik oldugu icin zamanla rengi matlasip solmustu. Serviste su urunu kullandilar ve sonuc mukemmel oldu. Aracin uzerindeki tum plastik aksamlara bunu surup ilk gunku haline getirebilirsiniz. Bende temin edecegim yakinda.
Ekli dosyayı görüntüle 12865
Abicim gül gibi araban var bulaşma bu detailing işlerine başımıza iş alırız
18-40-58-images.jpg
 
Abicim gül gibi araban var bulaşma bu detailing işlerine başımıza iş alırızEkli dosyayı görüntüle 12866
Yok detail işlerine girmem zaten. Benim aracın dışındaki plastik aksamlar solup grileşmeye başlamıştı. Yıkasam da siyah görüntü vermiyordu. Bu plastiklerin üzerinde bir yağ tabakası olurmuş ve parlaklığı o yağ verirmiş. Zamanla bu yağ tabakası kaybolunca renk soluyor. İşte bu ürün, plastiği besleyip o yağ tabakasını canlandırıyormuş ki gözümle de gördüm. Dış tarafta rengi solan ne kadar plastik varsa canlı siyah renge dönüştü sıfır aldığım gibi oldu.
 
Bu Honda'yı anlamak ciddi anlamda mümkün değil. 180 hp'lik aracına cvt şanzıman koyuyor, 1.6 litrelik dizel aracına yeni gelecek otomatik şanzımanda ise ZF 9 ileriyi koyuyor. Vallahi akıl sır erdiremiyorum.

Hocam maliyet ve sağlamlık başka sebebi yok. Büyük olasılık o cvt torka dayanmıyor bu yüzden benzinlinin torkunu 220 düşürdüklerini düşünüyorum. Aynı Vw nin dsg dq200 da 250 torku geçmeme olayı gibi.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cussler ve Cenk
Hocam maliyet ve sağlamlık başka sebebi yok. Büyük olasılık o cvt torka dayanmıyor bu yüzden benzinlinin torkunu 220 düşürdüklerini düşünüyorum. Aynı Vw nin dsg dq200 da 250 torku geçmeme olayı gibi.
Onu tahmin ettim ama performanslı aracın gücünü kısıp cvt koyuyorlar, performans iddiası olmayan dizel makineye performanslı şanzıman koyuyorlar. Harbiden bu terslikte bir iş var :D Dizel araçların üretim maliyeti daha yüksektir. Madem üretim maliyeti yüksek bir araca, yine maliyeti yüksek bir zf şanzıman koyabiliyosan, benzinli modeline de koyabilirlerdi diye düşünüyorum. Madem zf'i satın aldın, bırak cvt'yi koy zf'i herkes satın alsın honda'yı.
 
geçen gün maslakta yanımdan beyaz bir 911 geçti aynı şeyi söyledim, 3 saat sonra arabayı vurdum allah elimizdekini almasın çok şükür demek lazım ama nefis bu hep daha iyisini istiyor
Allah'a çok şükür kesinlikle.. Serviste her yanım mondeo kaynıyordu. Kendi aracımı unuttum onlara bakıp durdum. Sonra nankörlük etme deyip vicdan azabı çektim. Bunun harbiden sonu yok. İnsan hep daha iyisini istiyor.
 
Onu tahmin ettim ama performanslı aracın gücünü kısıp cvt koyuyorlar, performans iddiası olmayan dizel makineye performanslı şanzıman koyuyorlar. Harbiden bu terslikte bir iş var :D Dizel araçların üretim maliyeti daha yüksektir. Madem üretim maliyeti yüksek bir araca, yine maliyeti yüksek bir zf şanzıman koyabiliyosan, benzinli modeline de koyabilirlerdi diye düşünüyorum. Madem zf'i satın aldın, bırak cvt'yi koy zf'i herkes satın alsın honda'yı.

Tamam da maliyetler artacak bu sefer. Arabanın fiyatı daha da yükselecek. Bundan dolayı koymamışlardır.
 
Ben dediydim bu araba çok iyi olacak diye ama kimse inanmadıydı buyrunuz efenim :rolleyes: bana kalırsa şu an segment lideri.
 
  • Beğeni
Tepkiler: emert20
Tamam da maliyetler artacak bu sefer. Arabanın fiyatı daha da yükselecek. Bundan dolayı koymamışlardır.
Iste ondan bahsediyorum; zaten maliyeti yuksek dizel motora zf'i koymaya cekinmiyorsan, yine satar diyorsan, maliyeti daha dusuk performansli benzinli motora hayli hayli koyabilirlerdi. 3-4k fazla para istesinler ne olacak ? Cvt yerine zf'e degerdi 180 hp'lik motorda.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cussler ve mcanerg
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...