Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
en guzel yerleride sarkılarla mahfolmus.
Otopark'ta videoların çekimi, kurgulanması ve bilgisayar ortamında hazırlanıp izlemeye sunulması aşamaları çok olmasa da biraz geç işliyor. Bu durum böyleyken Albayrak konseptiyle çekilen videolar için harcanan emeğe ve zamana üzülüyorum açıkçası. Hayır, madem bu otomobiller hakkında gezi sürüşü hızıyla google bilgileri anlatılacak, o zaman kurgu v.b meşakkatli işlere hiç girişmeden ' Ferhat Albayrak ile otomobil söyleşisi / sohbeti ' konsepti yapılsın ve 30 dk, 1 saat artık ne kadar sürerse otomobiller hakkında garaj gezisi yapılıp muhabbet edilsin daha mantıklı. Vakit, iş, emek tasarrufuna da katkısı olur. Böylece biz de ' süper spor otomobil ' konseptli videonun bizde oluşturduğu görsel beklentinin hayal kırıklığını yaşamamış oluruz.
 
Otopark'ın çektiği her videoya ve emeğe saygım var. Zaten yıllardır da buradayız. Fakat kendi adıma, şahsi düşüncem olarak Ferhat Albayrak'tan alınan bu yüksek performanslı araçların çekildiği videolardan gram zevk alamıyorum. Bütün videolar araç hakkında bilgi vermekle geçiyor. Tamam, neticede bu araçları deneyebilecek bir yol yok ve kaza olması halinde maddi külfet çok olacak ama bu otomobillerin içinde bulunduğu bir video konseptinin de öyle direksiyon başında gezi hızıyla giderken hakkında bilgi verilecek türden olmadığını düşünüyorum. Belki benim dışımda herkes büyük zevk alıyordur bilemem. Ama google'dan da açıp öğrenebileceğim bilgileri videonun tamamında görmek, konsepti oldukça sıkıcı hale getiriyor.
Düşüncene saygı duyuyorum abi ama sana katılmıyorum. Ben bir otomobil testi izlerken onun tarhiçesini, hikayesini ve değişik özelliklerini de duymayı seven biriyim. Sinan abi aracı kısa sürede deneyimleyip bizlere anlatırken Ferhat Bey'in söylediğim konulara değinmesi ve neredeyse o segmentlerde bulunan hemen her otomobili çoğu zaman pistlerde deneyimlemiş olduğu için net kıyaslamalar yapmasını çok seviyorum. Bence bu tarz egzotik değişik otomobillerin testi bu minvalde yapılmalı.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Bedirhan
Cenk abiye katılıyorum ben. Aston martin testlerinden de zevk alamamıştım. S2000 için pist yapilabiliyorsa gtr için de pist muhabbeti yapilabilir. He denk gelmemiş, imkan olmamıştır. Olsun Sinan abiden değerli değil :)
yine cevabım ülke şartları.Şöyle düşün o galeri dışında başka galerilerde mega sayıda lüks araba elinde bulundursaydı sinana birbirlerine kırdırma ve daha iyi test etme şansı doğacaktı.Ama bu şartlar altında galerilerde passat-corolla-linea dan başka bişey yok. @sinan abiyi sevebilirsin sevme sebebin şahsiyetten öte; iş yaptığı alan olan bir platform ve bu amaca hizmet eden forumundayız.O yüzden objektif değerlendirip eleştiri yapmak herkes için en doğrusu.
 
yine cevabım ülke şartları.Şöyle düşün o galeri dışında başka galerilerde mega sayıda lüks araba elinde bulundursaydı sinana birbirlerine kırdırma ve daha iyi test etme şansı doğacaktı.Ama bu şartlar altında galerilerde passat-corolla-linea dan başka bişey yok. @sinan abiyi sevebilirsin sevme sebebin şahsiyetten öte; iş yaptığı alan olan bir platform ve bu amaca hizmet eden forumundayız.O yüzden objektif değerlendirip eleştiri yapmak herkes için en doğrusu.
Duygusal yaklaşmıyorum kesinlikle. Demek istediğim Sinan abi yapabilse zaten yapardı pistte test isini. Ben öyle olsa daha zevkli olurdu diye düşünüyorum. İşini çok güzel yaptığı için de ayrıca teşekkür ederim kendine.
 
  • Beğeni
Tepkiler: DouglasAdams
Düşüncene saygı duyuyorum abi ama sana katılmıyorum. Ben bir otomobil testi izlerken onun tarhiçesini, hikayesini ve değişik özelliklerini de duymayı seven biriyim. Sinan abi aracı kısa sürede deneyimleyip bizlere anlatırken Ferhat Bey'in söylediğim konulara değinmesi ve neredeyse o segmentlerde bulunan hemen her otomobili çoğu zaman pistlerde deneyimlemiş olduğu için net kıyaslamalar yapmasını çok seviyorum. Bence bu tarz egzotik değişik otomobillerin testi bu minvalde yapılmalı.
Kendi acimdan gordugum eksiklikler . Kurgu cok zayif. Cogu sahnede araba sesinden cok arkada garip bir muzik vardi. Ortadaki ekranda baya farkli menuler var cogundan bahsetmediler.sol taraftaki havalandirma yerinde farkli birsey vardi( yada ben oyle gordum ) ondanda bahsetmediler. Arka bagaji goremedik. Launch control bile yapmadilar. Bu testi izledikten sonra acikcasi umit erdim ve dogan kabakli gtr testini tercih ederim o kadar kotuydu yani kisacasi.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cussler
Düşüncene saygı duyuyorum abi ama sana katılmıyorum. Ben bir otomobil testi izlerken onun tarhiçesini, hikayesini ve değişik özelliklerini de duymayı seven biriyim. Sinan abi aracı kısa sürede deneyimleyip bizlere anlatırken Ferhat Bey'in söylediğim konulara değinmesi ve neredeyse o segmentlerde bulunan hemen her otomobili çoğu zaman pistlerde deneyimlemiş olduğu için net kıyaslamalar yapmasını çok seviyorum. Bence bu tarz egzotik değişik otomobillerin testi bu minvalde yapılmalı.
Bunun için otomobilin içine binip test çekmeye ve bu çekim için onca vakit harcamaya lüzum yok ki. Ferhat Albayrak'ın garajında güzel bir vlog çekilip birden fazla aracın bilgilerinin tıpkı bu videolarda olduğu gibi anlatılması sağlanabilir. Bunlar için otomobilin içine ve dışına kamera koyulup yolda gezi yapılmasına gerek yok.
 
Kendi acimdan gordugum eksiklikler . Kurgu cok zayif. Cogu sahnede araba sesinden cok arkada garip bir muzik vardi. Ortadaki ekranda baya farkli menuler var cogundan bahsetmediler.sol taraftaki havalandirma yerinde farkli birsey vardi( yada ben oyle gordum ) ondanda bahsetmediler. Arka bagaji goremedik. Launch control bile yapmadilar. Bu testi izledikten sonra acikcasi umit erdim ve dogan kabakli gtr testini tercih ederim o kadar kotuydu yani kisacasi.
İyide güzel abim senin dediğin çoğu şey videoyu kurgulayanlarla alakalı. Haa tabii ekranı çok detaylı daha fazla anlatılabilirdi ama zibilyon tane youtubeda video var sirf o ekrani anlatan ondan dolayi yuzeysel gecilmesi bence gayet normal. Araci bahceköy yollari taraflarinda test ediyorlar ve o yollarda launch control yapmak hele hele bu tarz bir arabayla bence çok zor ve tehlikeli keza GTR Launch Control diye yazarsan yine zibilyon tane video bulursun. Doğan Kabak ve Ümit Erdim'in GTR testi beni doyurmamıştı neden çünkü arabanın tarihi ve bilinmeyen detayları yoktu.
 
Bunun için otomobilin içine binip test çekmeye ve bu çekim için onca vakit harcamaya lüzum yok ki. Ferhat Albayrak'ın garajında güzel bir vlog çekilip birden fazla aracın bilgilerinin tıpkı bu videolarda olduğu gibi anlatılması sağlanabilir. Bunlar için otomobilin içine ve dışına kamera koyulup yolda gezi yapılmasına gerek yok.
İyide abim Nissan Türkiye'nin test aracı değil ki bu konsiyeye verilen müşteri aracı ve bu çekim, test vs. toplam yarim günde yapılıyor. Ondan dolayı öyle süper detaylı bir anlatım beklemek yanlış olur. Eger bu araç 2 günlüğüne verilmiş olsaydı bazı noktaların fazla yüzeysel oluşu konusunda sana katılırdım. Keşke imkan olsa yurtdışında olduğu gibi araç hem pistte hem yolda test edilebilse ama imkanlar çok kısıtlı. Belkide GTR hakkında zilyon tane test okdugum için bilmediğim bazı detayları bu videoda bulmam doyurucu olması için yeterli oldu bilemiyorum ama ben genel olarak bu tarz arabaların Ferhat Bey ile test edilmesinden yanayım.
 
İyide güzel abim senin dediğin çoğu şey videoyu kurgulayanlarla alakalı. Haa tabii ekranı çok detaylı daha fazla anlatılabilirdi ama zibilyon tane youtubeda video var sirf o ekrani anlatan ondan dolayi yuzeysel gecilmesi bence gayet normal. Araci bahceköy yollari taraflarinda test ediyorlar ve o yollarda launch control yapmak hele hele bu tarz bir arabayla bence çok zor ve tehlikeli keza GTR Launch Control diye yazarsan yine zibilyon tane video bulursun. Doğan Kabak ve Ümit Erdim'in GTR testi beni doyurmamıştı neden çünkü arabanın tarihi ve bilinmeyen detayları yoktu.
Sınan nıye gtr cektı o zaman youtube da zıbılyon ınceleme var :) benım amacım launch control ızlemek olsa ıdı acar ızlerdım onemlı olan sınanın yaptıgını ızleyebılmek tepkılerını gormek yorumlarını duymaktı.
 
İyide abim Nissan Türkiye'nin test aracı değil ki bu konsiyeye verilen müşteri aracı ve bu çekim, test vs. toplam yarim günde yapılıyor. Ondan dolayı öyle süper detaylı bir anlatım beklemek yanlış olur. Eger bu araç 2 günlüğüne verilmiş olsaydı bazı noktaların fazla yüzeysel oluşu konusunda sana katılırdım. Keşke imkan olsa yurtdışında olduğu gibi araç hem pistte hem yolda test edilebilse ama imkanlar çok kısıtlı. Belkide GTR hakkında zilyon tane test okdugum için bilmediğim bazı detayları bu videoda bulmam doyurucu olması için yeterli oldu bilemiyorum ama ben genel olarak bu tarz arabaların Ferhat Bey ile test edilmesinden yanayım.
Tamam bende diyorum ki Ferhat Bey'in birbirinden güzel ve egzotik araçlarının içinde bulunduğu garajına 30 dk - 1 saat gibi bir süreyle vlog tarzında bir çekimle ziyaret yapılsa, Sinan bu araçlardan daha önce test ettikleri hakkında araç başında Ferhat beyle sohbet etse, araç hakkında bilgi verse yine aynı kapıya çıkacak. Hatta tek bir videoda birden fazla araç hakkında bilgi edinmiş olacaksın. Yani şuan ki konspette ha garajda araç başında bilgi vermişler ha otomobilin içinde 50-60 giderken vermişler ne fark edecek ? Benim dediğim yöntemle en azından tek videoda birden fazla araç hakkında sohbet edileceği gibi vakit ve emekten de tasarruf edilmiş olunacak.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cussler ve Sailor
Tamam bende diyorum ki Ferhat Bey'in birbirinden güzel ve egzotik araçlarının içinde bulunduğu garajına 30 dk - 1 saat gibi bir süreyle vlog tarzında bir çekimle ziyaret yapılsa, Sinan bu araçlardan daha önce test ettikleri hakkında araç başında Ferhat beyle sohbet etse, araç hakkında bilgi verse yine aynı kapıya çıkacak. Hatta tek bir videoda birden fazla araç hakkında bilgi edinmiş olacaksın. Yani şuan ki konspette ha garajda araç başında bilgi vermişler ha otomobilin içinde 50-60 giderken vermişler ne fark edecek ? Benim dediğim yöntemle en azından tek videoda birden fazla araç hakkında sohbet edileceği gibi vakit ve emekten de tasarruf edilmiş olunacak.
Abi senin söylediğim stilde Benzin TV video çekti fakat yinede "Bir Tur Versene" konseptleri gibi güzel olmadı. Herkesin şahsi görüşü bence böyle devam edilmeli. Zaten markaların gönderdiği test araçlarında dediğin gibi Sinan abi tek başına veya başka kişilerle aracı detaylı şekilde inceliyor. Bana göre Ferhat Albayrak ile çekilen testler gayet yeterli ve doyurucu :). GTR testi özelinde de bana göre tek eksik kalan şey aracın izolasyonundan fazla bahsedilmemesi ki oda test edilen yollar göz önüne alındığında gayet normal bir durum :).
 
Sınan nıye gtr cektı o zaman youtube da zıbılyon ınceleme var :) benım amacım launch control ızlemek olsa ıdı acar ızlerdım onemlı olan sınanın yaptıgını ızleyebılmek tepkılerını gormek yorumlarını duymaktı.
İyide bu video sayesinde Sinan Abinin de goruslerini duymuş olduk ayrıca aracın bilinmeyen detayları ve tarihi hakkında bilgilenmiş olduk. Dediğim gibi ben genelde bu tarz arabaların testlerimi yabancı kaynaklardan izlediğim için full size bir test yerine araç hakkında değişik hikayelerin, özelliklerin ve görüşlerin bulunduğu bu videolar beni fazlasıyla tatmin ediyor :).
 
İyide bu video sayesinde Sinan Abinin de goruslerini duymuş olduk ayrıca aracın bilinmeyen detayları ve tarihi hakkında bilgilenmiş olduk. Dediğim gibi ben genelde bu tarz arabaların testlerimi yabancı kaynaklardan izlediğim için full size bir test yerine araç hakkında değişik hikayelerin, özelliklerin ve görüşlerin bulunduğu bu videolar beni fazlasıyla tatmin ediyor :).
eger merak edıyorsan gtr detaylarını burada da var :) dedıgım gıbı test yarıda kalmıs.
 
  • Beğeni
Tepkiler: 2jzihtiyar
Bana gore imkanlar doğrultusunda gayet guzel bir test olmuş ellerine sağlık ve devamını bekliyorum. Ayrıca bu belgeseli izleyeli aylar oluyor :).
aylar degıl bu belgeseler cıkalı cok uzun zaman gectı eskı baya baya. valla ben gene gtr pov vıdeolarına gerı donuyorum bıraz kullanma goreyım :)
 
Acikcasi imkansizliklari ve zorluklari isin icinde olmasakta biliyoruz, ben begenmedigim tarzdaki videolari izlemiyorum(muhipi izlemezdim ileri sarardim, kadin gozuyle videolarini hic bitiremedim ilgimi cekmiyordu ve yarida kapatiyordum), ama mutlaka begenen biri vardir diye dusunuyorum, sonucta kimse izlemese bile bence sitede farkli formatlarda video olmasini isterim, cesitlilik iyidir..
Sonucta emek harcanip ozenilmis bir is cikarildiysa icinde araba olan video olsun da mutlaka begenen birileri bulunur :) kisisel tercihim bu yonde..
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...