Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kahkaha atarak izledim :D:D:D şiddetle tavsiye ederim :D. Bizimkiler Civic'lere modifiye yapmaya çalışsınlar adamlar gitmiş Multipla'ya allah ne verdiyse döşemiş :D ama hoşuma gitti :oops::D.
 
  • Beğeni
Tepkiler: emert20 ve Cussler
90'lı yıllardaki modelleri hakkında bildiklerim: Aşırı hafif, o yüzden efsane performans. Yürüyen tabut; tek kazada game over oluyorsun. Arkayı yeni Seat'lar gibi aniden bırakıyor (tabii 90'lı yılların arabası, limit çok daha düşük) iyice tecrübe kazanıp arabayı tamamen ezberlemeden zorlamamak gerek. Piyasada az kalmasının sebebi de bu zaten :) Çok iyi sürüş pozisyonu var. Sesi çok tatlı ciğerli ciğerli. Frenleri çok zayıf. Sistemin komple güçlendirilmesi gerek. Ama güçlendirilse bile kızaklamaya meyilli. Bu arabanın yapısal sorunu zaten. Yine 90'ların hothatch'i deyip çok bir şey beklememek gerek derim. Kronik sorunu hakkında bilgim yok. Özellikle kaporta parçaları konusunda ciddi yüksek maliyetlere çıkılabilir. Malum kolay bulunmuyor artık.

Olsa acaip sürerim he. :D
Teşekkür ederim bebeğim <3
 
@Cenk abi mesaj üstte kaldı alıntılamaya üşendim fakat ben Ferhat Albayrak ile olan testlerden zevk alıyorum.O aracın tarihçesini öğrenmek ve Ferhat Albayrak gibi elinden bir sürü spor araç geçmiş birinden karşılaştırmaları vs dinlemek bana çok zevkli geliyor.Tabi hafif gazlanılsa güzel olur ama ben bu konseptten memnunum açıkçası.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
@Cenk abi mesaj üstte kaldı alıntılamaya üşendim fakat ben Ferhat Albayrak ile olan testlerden zevk alıyorum.O aracın tarihçesini öğrenmek ve Ferhat Albayrak gibi elinden bir sürü spor araç geçmiş birinden karşılaştırmaları vs dinlemek bana çok zevkli geliyor.Tabi hafif gazlanılsa güzel olur ama ben bu konseptten memnunum açıkçası.
Daha once dedigim gibi kardesim; testte anlatilan gorsel olarak desteklenemiyorsa araci surerken ya da arac basinda bunlari anlatmak arasinda mantiken hic bir fark yoktur. Ben her zaman mantikli ve islevsel olan formatlardan yanayim. Tek aracin icinde hic bir gorsel zevk vermeden 50 60 giderken aracin anlatilmasindansa Albayragin garajinin icinde 30 - 60 dakikalik sohbet, karsilastirma vlog'unun cekilmesi hem takipcinin daha fazla otomobile ulasmasina hem de vakit kazancina katkida bulunacaktir. Vlog'un arasina montajlanacak ufak tefek aractan enstantaneler ise tipki surulurken ki tadi zaten verecektir. Dedigim gibi bir seyin mantikli ve islevsel olmasi onemli.
 
Ben bu elemanı o kadar desteklerdim. Bizde oynadığı dönemler ve özellikle İspanya'ya gittiği dönemlerde de hep destekledim. Ama bu çocuğa bir şeyler olmuş. Bu böyle bildiğin ' sen kimsin lan artistik yapıyorsun ' deyip ağzına bir tane geçireceğin tiplere dönmüş vallahi insan hayret ediyor :D

Hatırlıyorum hacı, hatta akbilspora gelmeden önce Galatasaray'a gelmesini istemeyenlere de kızıyordun hatırlıyorum :)

Da işte bu emreyle acunla kanka olduktan sonra çok bozdu..
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
31530351_991303087714195_8813865455144927232_n.jpg


Bu muaaayeneden geçiyo mu yav ?
 
Hatırlıyorum hacı, hatta akbilspora gelmeden önce Galatasaray'a gelmesini istemeyenlere de kızıyordun hatırlıyorum :)

Da işte bu emreyle acunla kanka olduktan sonra çok bozdu..
Kızmak değil de yetenek olarak düşünmek diyelim :D Bu elemanın davranışları futbolunu etkilemese, çıkıp sahaya cayır cuyur topunu oynayıp potansiyelini ortaya koyabilse yine aynı şeyleri söylerdim. Ama Arda'nın değişen huyları, davranışları ve karakteri maalesef yeteneğinin de üstünü örtmüş. Profesyonelce işini yapmak yerine sürekli eyyam yapar hale gelmiş. Böyle futbolcuyu bende istemem. Çıkıp çatır çatır parasının ve topun hakkını verse karakteri falan umurumda bile değil. Ama dediğim gibi bunun davranışları falan yeteneğini de alıp götürmüş.
 
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...