Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Abi senin söylediğim stilde Benzin TV video çekti fakat yinede "Bir Tur Versene" konseptleri gibi güzel olmadı. Herkesin şahsi görüşü bence böyle devam edilmeli. Zaten markaların gönderdiği test araçlarında dediğin gibi Sinan abi tek başına veya başka kişilerle aracı detaylı şekilde inceliyor. Bana göre Ferhat Albayrak ile çekilen testler gayet yeterli ve doyurucu :). GTR testi özelinde de bana göre tek eksik kalan şey aracın izolasyonundan fazla bahsedilmemesi ki oda test edilen yollar göz önüne alındığında gayet normal bir durum :).
Sinan'ın şuan ki konsepti ve bir tur versene konseptinin daha fazla izleniyor oluşunun sebebi araçlarla görsel aksiyon yaşanacak zanneden kitlenin bir heves ve heyecanla her videoyu tek tek izlemesinden kaynaklanıyor. Ama neticede videoların hemen hemen çoğu o amaca hizmet etmiyor. Sonuçta da vlog tarzında sohbet ve karşılaştırma ile biten bir video oluyor. Yani mesela, senin söylediğin sohbet, bilgi ve karşılaştırma haricinde son yüklenen Gtr videosunda sürüş konusunda görsel anlamda ne elde edebildin bir izleyici olarak diye sorsam ne cevap verebilirsin ?
 
Sinan'ın şuan ki konsepti ve bir tur versene konseptinin daha fazla izleniyor oluşunun sebebi araçlarla görsel aksiyon yaşanacak zanneden kitlenin bir heves ve heyecanla her videoyu tek tek izlemesinden kaynaklanıyor. Ama neticede videoların hemen hemen çoğu o amaca hizmet etmiyor. Sonuçta da vlog tarzında sohbet ve karşılaştırma ile biten bir video oluyor. Yani mesela, senin söylediğin sohbet, bilgi ve karşılaştırma haricinde son yüklenen Gtr videosunda sürüş konusunda görsel anlamda ne elde edebildin bir izleyici olarak diye sorsam ne cevap verebilirsin ?
Sürüş anlamında aracın istanbul için sert olduğunu, ilk etapta özellikle istanbul un tozlu asfaltlarında kafadan kayma eğiliminin olduğunu akabinde biraz cesaret ile bu durumun tam aksine cevirilebilecegini öğrenmiş olduk. Düşük hızlarda şanzıman 'ın ugultusunun kabini çevrelediğini de öğrenmiş olduk. Bana göre yarım günde çekilen bir test olduğunu dusunursek gayet yeterli bilgiler içeriyordu normal bir kişi açısından. Görsel anlamda az da olsa bişeyler görebildik ama bence o sahnelerin normal yollarda çekildiği icin konulmaması daha makbul :).
 
Son düzenleme:
Sürüş anlamında aracın istanbul için sert olduğunu, ilk etapta özellikle istanbul un tozlu asfaltlarında kafadan kayma eğiliminin olduğunu akabinde biraz cesaret ile bu durumun tam aksine cevirilebilecegini öğrenmiş olduk. Düşük hızlarda şanzıman 'ın ugultusunun kabini çevrelediğini de öğrenmiş olduk. Bana göre yarım günde çekilen bir test olduğunu dusunursek gayet yeterli bilgiler içeriyordu normal bir kişi açısından.
Sinan kendisi ufak bir test ettikten sonra bunları araç başında da anlatabilirdi. Biz videoda aracın kafadan kaydığını, yahut kaymak asfaltta ilerlerken çukurlu yollardaki sertliğine yönelik bir kusurunu görsel olarak göremedik ? Bir şanzıman uğultusunu duyduk fakat 0-100 görseli ve şanzıman uğultusu gibi detayı garajda sohbet ederken zaten video arası olarak ekleyebilirler. O araç kafadan kayıyorsa ben onu görsel olarak göreceğim, göremiyorsam ha araç içinde 50-60 giderken bunu söylemişsin, ha aracın başında sohbet ederken söylemişsin bir şey fark etmiyor. Bunu anlatmaya çalışıyorum.
 
Sinan kendisi ufak bir test ettikten sonra bunları araç başında da anlatabilirdi. Biz videoda aracın kafadan kaydığını, yahut kaymak asfaltta ilerlerken çukurlu yollardaki sertliğine yönelik bir kusurunu görsel olarak göremedik ? Bir şanzıman uğultusunu duyduk fakat 0-100 görseli ve şanzıman uğultusu gibi detayı garajda sohbet ederken zaten video arası olarak ekleyebilirler. O araç kafadan kayıyorsa ben onu görsel olarak göreceğim, göremiyorsam ha araç içinde 50-60 giderken bunu söylemişsin, ha aracın başında sohbet ederken söylemişsin bir şey fark etmiyor. Bunu anlatmaya çalışıyorum.
Düşüncene saygı duyuyorum abi ve bu konuyu burda noktalamak istiyorum çünkü biz çok farklı düşünüyoruz :).
 
  • Beğeni
Tepkiler: Bedirhan ve Sailor
Düşüncene saygı duyuyorum abi ve bu konuyu burda noktalamak istiyorum çünkü biz çok farklı düşünüyoruz :).
Bende tabii ki düşüncene saygı duyuyorum, hatta illa konsept değişsin bile demiyorum. Sadece beğeni ve kişisel fikirlerin ötesinde ortada bir mantıksızlık ve tutarsızlık var onu idrak etmeye çalışıyorum. İzlediğimiz bir testte bir otomobilin kafadan kaydığı söyleniyorsa ve bu görsel olarak desteklenmiyorsa o zaman niye araç sürülürken bu anlatılıyor ona anlam veremiyorum. 404 not found moduna giriyorum :D
 
O konuya girersek çıkamayız yav :D 7 bin liraya da telefon var ama o paraya şayin satılıyor :D
ben bi titanium egsoz sormustum benim bmwye orjinalinden 3 kilo daha hafif olan egsoz icin 5000 euro demislerdi, 5000 euroya ozel hoca tutsam 10 kilo veririm en az :D hem daha saglikli olurum diye dusundum. modifiyede chiptuning ve hava filtresinden ote gidemiyorum bu mantikla hareket ettigimden
 
ben bi titanium egsoz sormustum benim bmwye orjinalinden 3 kilo daha hafif olan egsoz icin 5000 euro demislerdi, 5000 euroya ozel hoca tutsam 10 kilo veririm en az :D hem daha saglikli olurum diye dusundum. modifiyede chiptuning ve hava filtresinden ote gidemiyorum bu mantikla hareket ettigimden
5000€ ya çok kaliteli coiliverlar var:D egzosa 2000den fazla vermem ben:D
 
  • Beğeni
Tepkiler: inzfatih
Suzuki swift 1.3 gti dan anlayan biri var mı forumda? Yedek parçası kronik arızaları vs bilgili olan bana ulaşırsa sevinirim.
90'lı yıllardaki modelleri hakkında bildiklerim: Aşırı hafif, o yüzden efsane performans. Yürüyen tabut; tek kazada game over oluyorsun. Arkayı yeni Seat'lar gibi aniden bırakıyor (tabii 90'lı yılların arabası, limit çok daha düşük) iyice tecrübe kazanıp arabayı tamamen ezberlemeden zorlamamak gerek. Piyasada az kalmasının sebebi de bu zaten :) Çok iyi sürüş pozisyonu var. Sesi çok tatlı ciğerli ciğerli. Frenleri çok zayıf. Sistemin komple güçlendirilmesi gerek. Ama güçlendirilse bile kızaklamaya meyilli. Bu arabanın yapısal sorunu zaten. Yine 90'ların hothatch'i deyip çok bir şey beklememek gerek derim. Kronik sorunu hakkında bilgim yok. Özellikle kaporta parçaları konusunda ciddi yüksek maliyetlere çıkılabilir. Malum kolay bulunmuyor artık.

Olsa acaip sürerim he. :D
 
Neden taunusların hep arka aşağıda burun havada ?
Yapı olarak eski arabaların arka süspansiyonları, bagajları yüklendikçe şimdikilere göre çok daha fazla çökmeye meyilli. Sebep arka tekerlekten sonraki uzunluk. E yüke de dayanıklı arabalar, yıllarca eşşek olarak kullanılmıştır çoğu. Zaman içerisinde kaçınılmaz olarak böyle bir form alıyorlar. Tabii o yıllar içerisindeki daimi yüklere LPG tankını da ekleyebilirsin :) Ek olarak, önden motor & arkadan itiş kombinasyonu ve Alman altyapısına rağmen Amerikan genleri nedeniyle böyle bir duruşları vardır. Bu duruşlarına rağmen sağlıklı kondisyonda olanları hala virajlarda ön tekerlere binip dengeli sürüş sağlayabiliyor.
 
Yahu bu Arda Turan İspanya'ya gittiğinde böyle değildi. Atletico'da falan oynarken, hatta Barca'da ki ilk zamanlarında da böyle değildi. Ne zaman ki buraya döndü, döndükten sonraki süreçte huyları, davranışları, karakteri 180 derece değişti resmen. Eskiden güler yüzlü, neşeli, mütevazi olan eleman şimdi saygısız, ukala, psikopat biri oldu çıktı. İlginç vallahi.
 
Yahu bu Arda Turan İspanya'ya gittiğinde böyle değildi. Atletico'da falan oynarken, hatta Barca'da ki ilk zamanlarında da böyle değildi. Ne zaman ki buraya döndü, döndükten sonraki süreçte huyları, davranışları, karakteri 180 derece değişti resmen. Eskiden güler yüzlü, neşeli, mütevazi olan eleman şimdi saygısız, ukala, psikopat biri oldu çıktı. İlginç vallahi.

çünkü adamlıq :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Panpalar olaya bakın, adam pistte patlıyor, suçu da yolcusunun(james) aşırı kilolu olup arabayı önden kaydırmasına bağlıyor:D:D:D
Screenshot_2018-05-04-22-19-39-1.png
Screenshot_2018-05-04-22-32-10-1.png
Screenshot_2018-05-04-22-34-24-1.png
2018-05-04-22-48-46-1.jpg
2018-05-04-22-48-53-1.jpg
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...