Bilenlere sorayım; Utku Demir'e ne oldu? Neden video ve kurgulara o devam etmiyor uzun bir zamandır?
Bildiğim kadarıyla bağımsız olarak farklı prodüksiyonlarda çalışmaya başladı ama kendisine de sormak lazım. @surmeklazimBilenlere sorayım; Utku Demir'e ne oldu? Neden video ve kurgulara o devam etmiyor uzun bir zamandır?
Bilenlere sorayım; Utku Demir'e ne oldu? Neden video ve kurgulara o devam etmiyor uzun bir zamandır?
Aynen farklı işlere gidiyor. İnstagramda En son Ferhat Albayrak’ın dj performansında çekim yaptığını gördümBildiğim kadarıyla bağımsız olarak farklı prodüksiyonlarda çalışmaya başladı ama kendisine de sormak lazım. @surmeklazim
@alfhonso birader sen niye benim ırkımı hedef gosteriyorsun ?
Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ben aslında bu formatın biraz evrilmesini diliyorum diyelim. Şöyle ki; garaja insinler, bir kaç tane aracın ( porsche, nissan gtr, ferrari v.b ) araç başında sohbetini yapsınlar, misal Sinan gtr'ı anlatırken ' şimdi sizi aracın 0-100 hızlanması ile baş başa bırakıyoruz ' deyip araya o enstantaneyi koysunlar. Diğer araçlarla ilgili de aynı bunun gibi yapabilirler. Böylece aksiyondan geri kalınmamış olunur, tek çekimde daha fazla araç hakkında bilgi almış oluruz, çeşitlilik olur, hem de vakitten tasarruf edilmiş olur. Bu konseptte belki birden fazla araç olacağı için biraz zorlanabilir ama neticede tüm araçları da aynı gün sürmesine gerek yok. En azından şuan ki konseptten daha işlevsel olacağı fikrindeyim@Cenk abi bence supersport testleri hakkında haklısın daha canlı, heyecanlı testler olmalı the makina+otopark testi kıvamında(takipçi arabalarında buna daha çok yaklaşılıyor sanırım araç sahipleriyle de alakalı) ama gel gör ki ne bunu çekebilecek, ne de kurgulayabilecek biri olduğunu sanıyorum otoparkta çünkü lansman videoları bile oldukça gecikmeli geliyor. Ferhat albayrakin da verdiği bilgiler benim hoşuma gidiyor sadece görsel şov değil araya bilgi serpiştirmek bence güzel düşünce. Şu anki durumda bunu yapmak zor ama tabiki üzerine gidip bu sorunları çözmek lazım vıdı vıdı konuşmuşum eyorlamam bu gadar
Otopark'ın çektiği her videoya ve emeğe saygım var. Zaten yıllardır da buradayız. Fakat kendi adıma, şahsi düşüncem olarak Ferhat Albayrak'tan alınan bu yüksek performanslı araçların çekildiği videolardan gram zevk alamıyorum. Bütün videolar araç hakkında bilgi vermekle geçiyor. Tamam, neticede bu araçları deneyebilecek bir yol yok ve kaza olması halinde maddi külfet çok olacak ama bu otomobillerin içinde bulunduğu bir video konseptinin de öyle direksiyon başında gezi hızıyla giderken hakkında bilgi verilecek türden olmadığını düşünüyorum. Belki benim dışımda herkes büyük zevk alıyordur bilemem. Ama google'dan da açıp öğrenebileceğim bilgileri videonun tamamında görmek, konsepti oldukça sıkıcı hale getiriyor.
İzlicem bro. Şimdi dışardayım
Bizim kullandığımız sıradan otomobillerin testinde kurguya aşırı dikkat etmiyorum desem yeridir. O araçlar ileride bizim sahip olabileceğimiz potansiyel otomobiller olduğundan alınır mı alınmaz mı sorusuna cevap bulabilsem yeterli geliyor. Tabii araçların sürüş konusunda ki eksi ve artıları görsel olarak desteklenince daha iyi oluyor ama asıl amacım otomobilin satın alınmaya değer olup olmadığını öğrenmek.+111111
Açıkcası video açtım piste olmadıklarını gördüm kapattım. Böyle bir araba kesinlikle pistte test edilmesi gerektiğini düşünüyorum. Bana viraj da ne yapabildiklerini gösterilmesi lazım. Bakıyorum Fifth Gear,Top Gear, Grand Tour spor araba geldiğinde piste her şeyiyle gösteriyorlar. Eee bu adamlar yapabiliyorsa biz de yapabiliriz. Biz yıllarca Otopark'ı incelemeleri çok daha detaylı ve samimi olduğu için izliyoruz ama o detay giderse diğer kanallardan farkı kalmaz.
Bide son zamanlarda müzikli ara geçişler baya arttı. Türk dizileri gibi 20 dk dizi 2 dk reklam sürekli araya girmesi de insanı çok bayıyor. 5008 testini zor bitirdim.
Bizim kullandığımız sıradan otomobillerin testinde kurguya aşırı dikkat etmiyorum desem yeridir. O araçlar ileride bizim sahip olabileceğimiz potansiyel otomobiller olduğundan alınır mı alınmaz mı sorusuna cevap bulabilsem yeterli geliyor. Tabii araçların sürüş konusunda ki eksi ve artıları görsel olarak desteklenince daha iyi oluyor ama asıl amacım otomobilin satın alınmaya değer olup olmadığını öğrenmek.
Süper spor araçlara ise ileride sahip olmamız muhtemel potansiyel araçlarımız gözüyle bakmadığım için görsel şovu daha çok arıyorum. O sebeple, sahilde linea içinde 50-60 giderken ferrari, porsche sohbeti yapan iki arkadaş misali şu konspetler bana mantıksız geliyor. Ben durumu da anlayabiliyorum, neticede bu araçları alıp piste çıkmak çok zor. Çünkü bu araçlar ileride satılabilir. Müşteri çıkabilir. Haliyle alıp piste sokulması zor. Şuan ki konspetten farklı olarak, olmasını tercih ettiğim evrilmiş konspeti de yukarıda bolca anlattım kardeşim. Bana kalırsa mantıklı ve işlevsel olan yukarıda anlattığım şekliyledir. Onun haricinde herkesin fikrine ve beğenisine tabii ki saygım var.
Öyle haklısın.. Çok sığ ve yüzeysel kalıyor ama imkanlar maalesef bu kadar olduğu için o hususta eleştiremiyorum. Yoksa Sinan da Ferrari'yi piste alıp cayır cuyur gazlamak isterdi.Normal testte o ara geçişlerde uzuyor o sıkıyor tek şikayetim yoksa bende ona çok dikkat etmiyorum.
Süperspor dediğimiz arabanın yeri pist olmalı. İmkanlar kısıtlı ama böyle de olmaz ki
Tek derdin bu olsun kardeşim sakin olAllahım çıldıracam ya . Sırf RS6 Avant için Ankara'ya tam gidecem araba S8'i olan bi müşteriye tahsis edilmiş... İstanbul'a gelince de arabayla denk gelemiyorum hiç... Biri üzerine RS6 atsın kafayı yiyecem ya çevrede de kimsede yok RS6 Avek'de vardı onlarda sattı .