Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Peder 11 senede 42 bin km yapmisti bu gidisle bize gelmez insallah abi icime bir su serptin tesekkur ederim
Bu arabaları direk modifiyeli gibi düşünmek lazım bence. Fabrika tarafından modifiye edilmiş araçlar.:)

Modifiyeli arabalar nasıldır? Modifiyeyi aracın sahibi yapmıştır, her detayını bilir. Ne zaman ne kadar zorlanabileğini, dayanımının üstünde zorlamaya maruz kalırsa neler yaşatacağını bilir. Ona göre hep belli sınırlar içinde zorlar, bakımlarını asla ama asla aksatmaz. Modifiyenin seviyesine göre 3000de 5000de bir bakıma alır aracı. Ancak o şekilde sorunsuz binebilir.

Bunlarda da durum aynı. Aracın ne kadar yüke dayanacağını bilmek gerek. Aşırı yüklenildiğinde olacaklar belli. Benim bildiklerim: Ecoboost ve TSI turbo patlatmayı tercih ediyor, TSI belli serilerinde ekstradan eksantrik mili de kırabiliyor sanırım tam emin değilim, Opel de kol çıkarıyor. Uygun şekilde kullanmayıp aşırı zorlanırsa bunlar kaçınılmaz olur.
 
Rekabette geride kalmaktan kasıt ne, beğenilmesi mi daha çok satması mı? Eğer bunlarsa F90 Amerika'da en çok beğenilen lüks spor sedan. Örnek almak da 4 çeker sistemine geçişse orada da yanılma var. İlk önce kimin yaptığının pek bir önemi yok sonuçta. BMW'nin 4 çekere geçmemesinin başlıca sebeplerinden biri rwd geleneği ve bundan doğan tepkilerdi. Segment ihtiyaçlarına göre bunun daha mantıklı bir karar olduğu düşünüldü, risk alındı, tepkiler geldi, ama ona rağmen tepki gösterenler bile beğendiyse bu otomobil başarılıdır. Rekabette de geride değildir. Baktığınız zaman xdrive 4matikten daha gelişmiş ve gelişmekte olan bir sistem. E klassın üstün olduğu nokta egzoz sesi ve motor gücü, ama geriye kalan her şeyde, ki buna sınıf ihtiyacı olan rafinelik, konfor, lükslük falan da dahil, 5 serisi çooooooook büyük yol kat etti F10 ve Mercedes'e göre.

Rekabette geride kalmasında kasıt çok satması, başarılı olması, beygir gücü, tork veya pisti ne kadar sürede döndüğü değil. Daha önceki mesajda da yazmıştım bunu. Her şeyiyle mükemmel bir otomobil yapabilirsin ancak, Bmw ilk defa bir M modelinde 4 çeker sisteme geçti. Tabii ki o gene bir Bmw, safkan bir sürüş makinası ve otomobilden alınan heyecanın gene üst düzey olduğu yazılıp çiziliyor. Ancak genel olarak kanı M departmanının AMG'den geri kaldığı yönünde. Motor konusuna hiç değinmiyorum, Bmw blog'da bile Mercedes'in V8'inin gezegendeki en iyi V8 motor olduğundan bahsediliyor. http://www.bmwblog.com/2018/03/21/c...-vs-cadillac-cts-v-vs-porsche-panamera-turbo/ .Eskiden bu durum tam tersiydi..Ferhat Albayrak da bir videosunda bundan detaylıca bahsediyor. Yanlış hatırlamıyorsam GT-R videosunda..
Araba kötü olduğu için yazmadım rekabette geri kaldı yazısını. Eskiden öncüydü ve onun izinden giderlerdi. Şimdi başkası öncü, ve o diğerlerinin izinden gidiyor.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
2017 göçüklü arabasını verip 15k para verip 2018 civice geçmiş.Sonra göçük falan boş takılmayın diyor ahahahahah. Feçeslerinde boğulası cahil kafaları ya:D
25:30 da cvt şanzıman gazlamaya başlayınca diyor.lpg li 1,6 almışsın honda cvt li şikayet ediyorsun ahahahaha abi bayılıyorum evde
 
Son düzenleme:
2017 göçüklü arabasını verip 15k para verip 2018 civice geçmiş.Sonra göçük falan boş takılmayın diyor ahahahahah. Feçeslerinde boğulası cahil kafaları ya:D
25:30 da cvt şanzıman gazlamaya başlayınca diyor.lpg li 1,6 almışsın honda cvt li şikayet ediyorsun ahahahaha abi bayılıyorum evde
Performansına falan bir şey diyemem ama cidden çok kafa ütülüyor. Buna böyle nasıl katlanılır ?
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cussler ve Sailor
2017 göçüklü arabasını verip 15k para verip 2018 civice geçmiş.Sonra göçük falan boş takılmayın diyor ahahahahah. Feçeslerinde boğulası cahil kafaları ya:D
25:30 da cvt şanzıman gazlamaya başlayınca diyor.lpg li 1,6 almışsın honda cvt li şikayet ediyorsun ahahahaha abi bayılıyorum evde

Kamerayı eline alan otomobil gazetecisi, youtuber oluyor memlekette ahgfsdhfsdg.
Arabaya gelince...Krom kapı kolu ne kadar çirkin ne kadar apaçi işi bir detaydır. Egea mı alıyorsun arkadaş, nedir bu krom görgüsüzlüğü..2018 yılında halen o paçalı güvercin gibi lastik çamurluklar...Sağ koltukta derinlik ayarı yok, B segmentte bile var artık.
12 dk. dayanabildim afsdhgsg vaktim olursa geri kalanı izler yorum yaparım
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cussler ve Sailor
2017 göçüklü arabasını verip 15k para verip 2018 civice geçmiş.Sonra göçük falan boş takılmayın diyor ahahahahah. Feçeslerinde boğulası cahil kafaları ya:D
25:30 da cvt şanzıman gazlamaya başlayınca diyor.lpg li 1,6 almışsın honda cvt li şikayet ediyorsun ahahahaha abi bayılıyorum evde
Olm bu ne yaa. Kulaklarım kanadı yanlış bilgilerden :D Sıra dayağına çekilesi adamlarmış :D
 
Yahu otobanda falan yüksek hızlarda seyir ederken bu böyle çekilir mi ? Bir yandan yol gürültüsü, bir yandan sabit motor gürültüsü insan delirir. Videodan bile acayip rahatsız etti gerçeğini düşünemiyorum.

Cenk o öyle değil, bu ses sadece yük altında veriyor. burda adam dip basmış, o yuzden böyle gürültülü benim kullandığım 1-2 cvt aracta yüke bindirip hızlanınca hızı sabit tutuyorsunya. o safhada gürültü seviyesi düşüyor.
 
Cenk o öyle değil, bu ses sadece yük altında veriyor. burda adam dip basmış, o yuzden böyle gürültülü benim kullandığım 1-2 cvt aracta yüke bindirip hızlanınca hızı sabit tutuyorsunya. o safhada gürültü seviyesi düşüyor.
Ben dizelden alışkınım gazı dipleyip kullanmaya.. 1.6 atmosferik bir aracın da alt devirlerinin, hatta yer yer orta devirlerinin dolu olmasını beklemek zor. En azından benim kullandığım motorlara ve kullanma stilime göre. Dolayısıyla bu araç benim altımda olsa o sesi mütemadiyen çıkarır. 1850 metre rakımlı Torosları 120 ile klima açık, 3 kişi + full bagaj çıkıyorum ben. Çoğu dik yokuşları ve yolları da öyle çıkıyorum. Bu araçta bunu yapmaya kalkarsam cvt'nin bu tarz bir ses çıkarmaması mümkün değil.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...