Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bir zahmet oyle olsun, adamlarin mottosu ultimate driving machine zaten. Ancak bu rekabetteki avantaji veya dezavantajini aciklayacak bir durum degil. M5’in tercih sebebi olmasi ayri bir durum rekabette geride kalmasi ayri bir durum. Rekabette geride kalmasindan kastim da beygir gucu, teknoloji vb.. unsurlar degil. Eskiden Bmw ornek olurdu artik baskalarini ornek aliyor
Amg bu konuda cok yol aldi ve su anda bir cok kisinin de vardigi kanaate gore Bmw’den onde

Burda da m5 demelerinin sebebi beygir gücü veya diger teknik veriler değil zaten ama neyse
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cussler
Bir zahmet oyle olsun, adamlarin mottosu ultimate driving machine zaten. Ancak bu rekabetteki avantaji veya dezavantajini aciklayacak bir durum degil. M5’in tercih sebebi olmasi ayri bir durum rekabette geride kalmasi ayri bir durum. Rekabette geride kalmasindan kastim da beygir gucu, teknoloji vb.. unsurlar degil. Eskiden Bmw ornek olurdu artik baskalarini ornek aliyor
Amg bu konuda cok yol aldi ve su anda bir cok kisinin de vardigi kanaate gore Bmw’den onde
Rekabette geride kalmaktan kasıt ne, beğenilmesi mi daha çok satması mı? Eğer bunlarsa F90 Amerika'da en çok beğenilen lüks spor sedan. Örnek almak da 4 çeker sistemine geçişse orada da yanılma var. İlk önce kimin yaptığının pek bir önemi yok sonuçta. BMW'nin 4 çekere geçmemesinin başlıca sebeplerinden biri rwd geleneği ve bundan doğan tepkilerdi. Segment ihtiyaçlarına göre bunun daha mantıklı bir karar olduğu düşünüldü, risk alındı, tepkiler geldi, ama ona rağmen tepki gösterenler bile beğendiyse bu otomobil başarılıdır. Rekabette de geride değildir. Baktığınız zaman xdrive 4matikten daha gelişmiş ve gelişmekte olan bir sistem. E klassın üstün olduğu nokta egzoz sesi ve motor gücü, ama geriye kalan her şeyde, ki buna sınıf ihtiyacı olan rafinelik, konfor, lükslük falan da dahil, 5 serisi çooooooook büyük yol kat etti F10 ve Mercedes'e göre.
 
Ust kata kısa yoldan ulaşmaya çalışmışlar:D
IMG_2461.JPG
 
İnanır mısın adamın aracına üzülüp aynısını yaptım. Yapılmayacak gibi değildi. Artık, güneş vurduğunda görülen nur topu gibi oval çizikleri var adamın :(

Ben sigara içmiyorum da hayali bi şekilde yaktım sen diyince abi :( Bizim arabada da az çok var kılcal çizikler de sürekli dışarıda yatan 3 yaşına dayanmış bi araba için normal düzeyde.Gri olmasının ekmeğini yiyiyoruz
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve Cenk
Ben sigara içmiyorum da hayali bi şekilde yaktım sen diyince abi :( Bizim arabada da az çok var kılcal çizikler de sürekli dışarıda yatan 3 yaşına dayanmış bi araba için normal düzeyde.Gri olmasının ekmeğini yiyiyoruz
Kılcal çiziği olmayan araba yok ama bırak zamana yenik düşsün de öyle olsun.. Bu nedir böyle kirden kılları sertleşmiş fırçayı suyla bastırarak arabayı hiç etmek. Olacak iş değil yani.
 
1.4T 150lik hakkında çok kötü şeyler diyorlar. "50binde motor gidiyor. Kol çıkarıyor" felan gibi bir sürü şikayet okudum. Sen yaşadın mı böyle bir şey abi?
yok daha 600 kmde henuz ınsallah yasamayız :D bırde kullanan basmıyor zor oyle seylerın olması muhtemelen
Yakın zamanda arabamın bakımı için gittiğim ustada sohbet konusu olarak geçti. LPG'li ecotec'ler ve 1.4 turbolar hakkında konuştuk. Bu kol çıkarma konusu tamamen doğru. Ama şöyle doğru. Alan adam otoyolda yapıştırıp benim gibi:rolleyes: sürekli 230-240 zorlayıp dip gaz gidiyorsa, sürekli motoru sıkıştırıyorsa, motorun rektifiye istemesi, yağ yakması gibi durumlara gelmeden direk piston çıkarıyormuş. Günlük standart kullanımda, motor ısınmışken arada çıtır gazlamalarla filan; özetle insan gibi sürünce:) bu sorunu yaşatmıyormuş.
 
Yakın zamanda arabamın bakımı için gittiğim ustada sohbet konusu olarak geçti. LPG'li ecotec'ler ve 1.4 turbolar hakkında konuştuk. Bu kol çıkarma konusu tamamen doğru. Ama şöyle doğru. Alan adam otoyolda yapıştırıp benim gibi:rolleyes: sürekli 230-240 zorlayıp dip gaz gidiyorsa, sürekli motoru sıkıştırıyorsa, motorun rektifiye istemesi, yağ yakması gibi durumlara gelmeden direk piston çıkarıyormuş. Günlük standart kullanımda, motor ısınmışken arada çıtır gazlamalarla filan; özetle insan gibi sürünce:) bu sorunu yaşatmıyormuş.
Peder 11 senede 42 bin km yapmisti bu gidisle bize gelmez insallah abi icime bir su serptin tesekkur ederim
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve bt
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...