Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mitsubishide asx fiyatı.
IMG_20180511_120959-1600x1200.jpg
 
  • Beğeni
Tepkiler: Kim? ve Porsche
Bunlarda faiz indirimi var oda eski girişli araç çok gerçi hoş faiz indirimi dediği şey yerine arabanın fiyatını düşürse benzer kapıya çıkıyor.
Aynen öyle hatta daha pahalıya geliyor. 2017 focus titanium için options indirimleriyle filan planlama yaptık. Baştan bir 10k indirim yapıyor ama sonunda pahalıya geliyor araba bayağı. Titanium için totalde 160 k fiyat çıkarmışlardi
 
Üstüne gelişmesinin zayıf olduğunu yine cvt yle kombinlemiş downsize turbo motora yapılan teknolojiyi atıcam
https://www.ototeknikveri.com/haber/4158/yeni-2015-toyota-auris-12-turbonun-teknik-detaylari
Bu benim kullandığım motor.Son hızı sabitleme gibi bir durum yok.217 gördüm zaten ibre 220 son.1300 kilo cdsi 0.34 olan bir arabada böyle bir veri ve 100-180 hızlanma çıkıyor.O yüzden 1,5 turbo 182 hp 220 nm luk motora geliştirilmiş bir motor diyemiyorum.

Yazıyı okuyup kaçıracağınız nokta olursa diye şöyle anlatayım düşük devirlerde atkinson çevirme normal devirlerde otto çevirmek 5100 devirden sonra Honda'nın vtecine karşı geliştirilmiş yağlı egzantrikli bişeylerle geçen vtec açma olayı gerçekleşiyor 1,2 turbo toyota motorunda.Geliştirme budur bana kalırsa. @AcilStop Yani algıdan çok bilmek-okumakla-kullanmakla alakalı benim durumum

Bilmek ve okumakla alakalı bir durumunuz olduğuna göre çap, strok ve sıkıştırma oranlarının tork, tork bandı ve devir sayısını nasıl etkilediğini zaten biliyorsunuzdur anlatmama gerek yok diye düşünüyorum.

Bir önceki mesajımda yazılanları bu bilgileriniz ışığında değerlendirip mesajımda yanlış olan taraf neresi ise yazabilir misiniz?

Kopya vereyim: https://www.sekizsilindir.com/2016/08/cap-strok-nedir-tork-beygir.html

Honda'nın 1.5 motoru Dohc ve i-vtec ile Vtc teknolojilerini barındırıyor.

Çalışma sistemi hakkında buradan bilgi alabilirsiniz.

https://www.honda.co.nz/technology/engine/VTEC/
https://www.honda.co.nz/technology/engine/ivtec-vtc/

Sitedeki flash animasyonları izlemek için bilgisayardan giriş yapmanız gerekiyor.

Okuduğunuz yazıdaki bir çok özelliğin geliştiricisi zaten Honda dikkat ederseniz Honda'nın aldığı patente karşılık farklı yöntemlerle benzer işleri yapmaya çalışıyorlar. Sıkıştırma oranı da Civic'deki 1.5 turbodan düşük.

Sizin aracınızın kadranındaki 100-180 arası hızlanmaya bakıp 1.5 i-vtec+vtc dohc motorun kötü olduğu sonucuna nasıl varabileceğimi anlamadığım için o konuya yorum yapamıyorum.

Sadece yanlış algıladığınız bir konuda bilgi vermek istemiştim işi benim arabam iyi senin araban kötüye getirmeye gerek olmadığını düşünüyorum.

Bu arada söylemeden edemeyeceğim bu güne kadar Civic'deki 1.5 turbo motorun kötü bir motor olduğunu söyleyene hiç denk gelmemiştim. Uzun uzun yazmak isterdim ama teknik konulardaki mesajlar geyik başlığında boşa gittiği için bu konuda teknik konularda detaylı mesajlar yazmak istemiyorum. Aklınıza takılan ya da öğrenmek istediğiniz noktalarla ilgili olarak foruma konu açarsanız o konuda teknik konular hakkında konuşabiliriz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...