Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Civic de bildiğim kadarıyla multimatic isimli M4VA/MLYA/SLYA kodlu (Tam hangisi bilmiyorum açıkcası)
benım 1.6 gucsuz atmosferık 4 ılerı tklı mazda 3 bıle 220 yı goruyor. gercekten ılerı muhendıslık urunu cıvıc ın gorememesı komık olmus. canım mazda herkes mazda alsın en ıyısı o zaman ya

şanzıman kullanılıyor ve bunun da temeli 98 e değil 96 yılına dayanıyor.

Yanlış anlamadım değil mi? Civic RS'te hangi şanzımanın kullanıldığını bilmiyorsun ama 96 yılına dayandığını biliyorsun.

Bu arada sistemin eskiye dayanması kötü bir özellik ise vtec sistemi kaç yılına dayanıyor? Vvti sistemi kaç yılına dayanıyor? Atkinson çevrimi, Miller çevrimi kaç yılına dayanıyor? Hepsi eski, pis, kötü ve verimsiz diyebilir miyiz?

Mesnetsiz atıp tutan eleştiri yapan olarak beni gösteren sizsiniz kaynak göstermediğiniz sürece iftira atan siz kalacaksınız.Kanıtlamadığınız sürece forumda sıkışınca iftira atan biri olarak bilineceksiniz

Sen hangi sorduğum soruya cevap verdin ya da hangi iddianı kanıtladın? Sanki ben herhangi bir iddiada bulunmuşum gibi arsız siyasetçi ağzı ile iftiracı bilmem diyeceğine konuya bahis olan iddialarını ispat et. Yok ispat edemiyorsan sürekli mesnetsiz iddialarla eleştirdiğin için Civic RS ile ilgili kötü bir anın olduğunu düşünmeye başlayacağım.

Bir bilgi vereyim dedim işi nerelere vardırdın. Sana yazdığım ilk mesajı bir daha oku tork, tork bandı konusundaki mesajımın aksini ispat edemiyorsan sırf Civic sahibi olduğum için işi sidik yarışına çevirip konuyu bu hale getirdiğini kabul etmen gerekiyor.

Düşük devirde atkinson yüksek devirlerde otto çevirme uygulaması son 3 yıldır var.Atkinson eski bir yöntem nasıl ki tork konvertörlü şanzımanşar 1940 lardan beri varsa.Ama ZF şanzımana eski diyemezsiniz çünkü geliştirildi

Atkinson prensibi ile çalışan motorların hangileri olduğunu da araştırmışsındır umarım.

Toyota'nın 1.2 motorunun hangi konularda 1.5 turbodan üstün olduğunu bulabildin mi? Hangi konularda üstün olduğunu merakla bekliyorum.

1940'tan beri tork konvertörlü şanzımanlar geliştirildi ama Honda 95 yılında ürettiği CVT şanzımanı hiç değiştirmeden satmaya devam ediyor. Valla kendi içinde ne kadar tutarlısın anlatamam.

Öyle bir benimki iyi seninki kötüden ziyade direk civic rs in kötü olduğunu söylüyorum diğer bu kasa cvt civicler gibi

O kadar iddiada bulundun bir tanesini ispat edemiyorsun. Doğrusunu anlatıyorum inatla reddediyorsun. Şu mesajinda da elalemin arabasının derdine düştüğün gözüküyor. Gördüğüm kadarıyla teknik bir açıklaman yok ama çaresizce kötü olmasını umuyorsun işte.

benım 1.6 gucsuz atmosferık 4 ılerı tklı mazda 3 bıle 220 yı goruyor. gercekten ılerı muhendıslık urunu cıvıc ın gorememesı komık olmus. canım mazda herkes mazda alsın en ıyısı o zaman ya

Dikkatimi çekti sürekli Civic'e ve sahiplerine çakma girişimlerinde bulunuyorsun.

İçemediği benzini yola saçan 1980 model 4 ileri tork konvertörlü şanzımanla RS'de tokatlamaya da başladın hayırlı olsun. Zaten verim konusunda kimse Mazda'nın 4 ileri şanzımanın eline su dökemez. Maşallah kaliteden gelişememiş güdük kalmış.
 
Yanlış anlamadım değil mi? Civic RS'te hangi şanzımanın kullanıldığını bilmiyorsun ama 96 yılına dayandığını biliyorsun.

Bu arada sistemin eskiye dayanması kötü bir özellik ise vtec sistemi kaç yılına dayanıyor? Vvti sistemi kaç yılına dayanıyor? Atkinson çevrimi, Miller çevrimi kaç yılına dayanıyor? Hepsi eski, pis, kötü ve verimsiz diyebilir miyiz?



Sen hangi sorduğum soruya cevap verdin ya da hangi iddianı kanıtladın? Sanki ben herhangi bir iddiada bulunmuşum gibi arsız siyasetçi ağzı ile iftiracı bilmem diyeceğine konuya bahis olan iddialarını ispat et. Yok ispat edemiyorsan sürekli mesnetsiz iddialarla eleştirdiğin için Civic RS ile ilgili kötü bir anın olduğunu düşünmeye başlayacağım.

Bir bilgi vereyim dedim işi nerelere vardırdın. Sana yazdığım ilk mesajı bir daha oku tork, tork bandı konusundaki mesajımın aksini ispat edemiyorsan sırf Civic sahibi olduğum için işi sidik yarışına çevirip konuyu bu hale getirdiğini kabul etmen gerekiyor.



Atkinson prensibi ile çalışan motorların hangileri olduğunu da araştırmışsındır umarım.

Toyota'nın 1.2 motorunun hangi konularda 1.5 turbodan üstün olduğunu bulabildin mi? Hangi konularda üstün olduğunu merakla bekliyorum.

1940'tan beri tork konvertörlü şanzımanlar geliştirildi ama Honda 95 yılında ürettiği CVT şanzımanı hiç değiştirmeden satmaya devam ediyor. Valla kendi içinde ne kadar tutarlısın anlatamam.



O kadar iddiada bulundun bir tanesini ispat edemiyorsun. Doğrusunu anlatıyorum inatla reddediyorsun. Şu mesajinda da elalemin arabasının derdine düştüğün gözüküyor. Gördüğüm kadarıyla teknik bir açıklaman yok ama çaresizce kötü olmasını umuyorsun işte.



Dikkatimi çekti sürekli Civic'e ve sahiplerine çakma girişimlerinde bulunuyorsun.

İçemediği benzini yola saçan 1980 model 4 ileri tork konvertörlü şanzımanla RS'de tokatlamaya da başladın hayırlı olsun. Zaten verim konusunda kimse Mazda'nın 4 ileri şanzımanın eline su dökemez. Maşallah kaliteden gelişememiş güdük kalmış.
Lutfen bu tartismayi artik burada daha fazla uzatmayalim.

Burasi geyik basligi olarak geciyor ve buradaki muhabbetin aksamasina sebebiyet veriyor.

Ayri bir konudan devam edilebilirsek mutesekkir olurum.
 
Gece gece gene ilham veren bir video.
Clärenore Stinnes adında bir Alman ablamız 1927 yılında tüm dünyayı kat eden bir keşif gezisi yapıyor 1929 yılına kadar tam 49000 km yol yapıp ana vatanı Almanya'ya ulaşıyor. Sponsor olarak Adler , Bosch ve aral destek veriyor. Videonun 10 ncu dakikasında istanbul devamında Konyadan görüntüler var. 1927 yılında Franrfurttan başlayan yolculuğun ilk bölümü Türkiyede geçiyor.


Ayrıca bu kadından ilham alıp, kanser hastası Heidi adında bir Ablada aynı yolculuğu yapıyor. Kendisinin 5 parmağı kanserden kesilmiş. Buna rağmen aynı turu yapabilmiş.

 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
1754577_obaff.jpg

Beklemeyedim
 
Lutfen bu tartismayi artik burada daha fazla uzatmayalim.

Burasi geyik basligi olarak geciyor ve buradaki muhabbetin aksamasina sebebiyet veriyor.

Ayri bir konudan devam edilebilirsek mutesekkir olurum.
Valla şikayet butonu çalışmıyor diye boşuna demiyorum kullanıyorum ama sonuç hiç yok :(.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cussler
Ne Toyota ne Honda, tek Japon bilirim Suzuki.
Suzuki araba yaparken Honda çim biçme makinesi, Toyota dikiş makinesi yapıyordu. Lütfen bu tartışma bir son bulsun. İkisi de Suzuki'den aşağıda, altında ezilmiş, vasat markalar.

:D :D
@DouglasAdams @AcilStop
Şaka bir yana, gerek yok böyle tartışmalara, birbirinize ithamlarda bulunmaya. Ayrı bir başlık açıp verilerle güzel bir bilgilendirme konusu oluşturursanız zevkle okuruz.
Bu arada, Honda'nın çim biçme makinesi ve Toyota'nın dikiş makinesi ürettiği bilgileri doğrudur, öylesine yazmadım.
 
Ne Toyota ne Honda, tek Japon bilirim Suzuki.
Suzuki araba yaparken Honda çim biçme makinesi, Toyota dikiş makinesi yapıyordu. Lütfen bu tartışma bir son bulsun. İkisi de Suzuki'den aşağıda, altında ezilmiş, vasat markalar.

:D :D
@DouglasAdams @AcilStop
Şaka bir yana, gerek yok böyle tartışmalara, birbirinize ithamlarda bulunmaya. Ayrı bir başlık açıp verilerle güzel bir bilgilendirme konusu oluşturursanız zevkle okuruz.
Bu arada, Honda'nın çim biçme makinesi ve Toyota'nın dikiş makinesi ürettiği bilgileri doğrudur, öylesine yazmadım.
@Douglasadams doktor beyin açtığı sayısız başlık ve ürettiği içerik varken her konuda birileri salça olup duruyor yani bu omun sucu değil ama şikayet butonu çalışmıyor ben napayım :( bu sefer ordaki konuyu kirletecek eleman.

Bu arada şu yeni Swift sport keşke gelse ya 1.4 boosterjet falan çok hoşuma gitti artı ingiltere de acc falan standart sunuluyor o çok iyi ama fiyat yüksek 18k pound civarında ederi 15 diyor test edenler bide bana göre up GTi ile alakası yok arabanın mat watson onla karşılaştırdı ama bu bence bi üst segmentte.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...