Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şotofok yapmışlar yani öyle mi :D

Fotoşoku asıl burada yapmışlar.

screenshot_2018-02-16-19-25-41-png.11476



screenshot_2018-02-16-19-24-54-png.11477


screenshot_2018-02-16-20-07-26-png.11478


screenshot_2018-02-16-20-06-51-png.11479
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
Hee bizim arabalar kendi kendine ikiye hatta dörde katlanıyor. Her gün arabanın başına gidip origami kağıdı gibi katlanan kısımlardan açıp içine öyle biniyoruz.

Telefondan 3 defa izledim birşey göremedim. Videoda net olarak gözüken birşey var mı? Güvenlik kamerası görüntüsünden tespit edildikten sonra kamerayı alıp aracın yanına gidip bakın şu olmuş diye gösteriliyor mu?

Hepsini geçtim bir aracın tavanının dışarından hiçbir müdahale olmadan heyelana uğramış gibi bir anda nasıl çökebileceğine dair teknik bir açıklamanız var mı?
E pes artik. Telefonunuzun ekran cozunurlugumu kotu ? Acik ve net bir sekilde hepimiz anladik bir siz anlamadiniz yani. Yakin gecmiste olan ve hala devam eden sutunlarda gocme sorunlaridami yalan ? Honda turkiye bile kabul etti tamir icin hatta yeni uretimlerde sorunun ortadan kalktini belirttiler ama onlardami fotoshop hile hurdaydi ? Abartiyorsunuz artik gercekten forum olarak sahip oldugunuz civic modelin kusursuz oldugunu hepimiz yazarsak acaba birakirmisiniz forumu hepimizin sinirleriyle oynadiniz cunku.
 
Fotoşoku asıl burada yapmışlar.

screenshot_2018-02-16-19-25-41-png.11476



screenshot_2018-02-16-19-24-54-png.11477


screenshot_2018-02-16-20-07-26-png.11478


screenshot_2018-02-16-20-06-51-png.11479

Hassas kullanmak nasıl hassas kullanmak acaba?Sürekli trafikte yarım kavrama gidersen e haliyle kavrama biter.Sakin kullanmayla alakası yok yani.Bizim ilk arabamız en sorunlu dsglerdendi ilk gelenlerden ve tdi motorluydu 57k da kavrama bitti 85k km sorunsuz devam etti.Şimdiki arabamız 51k km oldu hala sapasağlam.Evet Dsg narin ama abartıldığı kadar sorunlu değil bence.
Edit: Hep eco modda gitmek zararlı zaten arkadaş hiç bilmiyordu galiba.Ani frenle falan şanzımanın bozulmasının alakası yok.Garantiden ücretsiz hallediyorlar zaten gitsin 1-2 günde bitiriyorlar işi.İkame araba da alabilir arabasız da kalmaz.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Cussler ve Porsche
Hassas kullanmak nasıl hassas kullanmak acaba?Sürekli trafikte yarım kavrama gidersen e haliyle kavrama biter.Sakin kullanmayla alakası yok yani.Bizim ilk arabamız en sorunlu dsglerdendi ilk gelenlerden ve tdi motorluydu 57k da kavrama bitti 85k km sorunsuz devam etti.Şimdiki arabamız 51k km oldu hala sapasağlam.Evet Dsg narin ama abartıldığı kadar sorunlu değil bence.
Edit: Hep eco modda gitmek zararlı zaten arkadaş hiç bilmiyordu galiba.Ani frenle falan şanzımanın bozulmasının alakası yok.Garantiden ücretsiz hallediyorlar zaten gitsin 1-2 günde bitiriyorlar işi.İkame araba da alabilir arabasız da kalmaz.

Sorunlu ve sorunsuz olmasını bir kenara bırakalım
Ağzı olan konuşuyor...Yeni bir otomobil kullanıyorsan ve aracının garantisi varsa DSG sorunundan niye korkar insan ? Veya niye DSG bozuldu diye oturup ağlar bunu sosyal medyada paylaşır ?
 
Stress nedir? Buyrun araştırın lütfen. YouTube'da video da izleyebilirsiniz...
Tensile Test yazın çıkar bir şeyler...

Tavan sacında nasıl bir stres var? Sadece Türkiye'de şu ana kadar satılmış olan diğer 20 bin civarı aracın tavan sacında neden stres yok?

E pes artik. Telefonunuzun ekran cozunurlugumu kotu ? Acik ve net bir sekilde hepimiz anladik bir siz anlamadiniz yani. Yakin gecmiste olan ve hala devam eden sutunlarda gocme sorunlaridami yalan ? Honda turkiye bile kabul etti tamir icin hatta yeni uretimlerde sorunun ortadan kalktini belirttiler ama onlardami fotoshop hile hurdaydi ? Abartiyorsunuz artik gercekten forum olarak sahip oldugunuz civic modelin kusursuz oldugunu hepimiz yazarsak acaba birakirmisiniz forumu hepimizin sinirleriyle oynadiniz cunku.

Bu formda Honda şasi inceleme konusunu açmış birine bunu söylüyorsunuz. Valla benim birşey saklama çabam yok ama şuradaki kafasını elalemin aracı ile bozmuş 5-6 kişi tarafından sürekli olarak Honda Civic ile ilgili abuk sabuk şeyler söyleniyor.

İlk önce siz kendinize ve ne yazdıklarınıza bir bakın. Belki de çeşitli saçmalıklarla siz başkalarının sinirleri ile oynamışsınızdır.

Oy verdiginiz partiyi sahsi olarak merak ettim cunku tam olarak kendi eksikligini gosterildiginde baskalarina suc atan bir partiye benzer tavirlariniz var.

Bizim burada ona sırça köşkte oturan komşusuna taş atmamalı diyoruz.

Hiç kendinize sordunuz mu iyi niyet garantisi dahilinde 9 yıl garantisi olan bir şanzıman için tüketici neden ağlar diye ?

Henüz aracı 1000 km'de olduğu halde yolda kaldığı için olabilir mi?
 
Son düzenleme:
Degerli geyik basligi takipcileri cvt konusu sonlanmistir herkese gecmis olsun
Bu araç satışa çıkmadan önceden beri takip ediyorum. Bir çok testini izledim ve bahsettiğiniz karşılaştırmaların hepsini yaptım. CVT'nin çalışma mantığı bu şekilde, beğenen ya da diğer parametleri beğendiği için kabul eden satın alır. CVT şanzımanı beğenmeyen ise 182 HP'lik Focus'un çıkmasını bekleyebilir. Bu kadar büyütülecek bir mevzu olmadığını düşünüyorum.
artik konu isteyen alir isteyen almis raddesine geldigine gore cvt nin diger cop olan dsg benzin sacan tk den daha kotu oldugu herkesce onaylanmistir .
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cussler
Tavan sacında nasıl bir stres var? Sadece Türkiye'de şu ana kadar satılmış olan diğer 20 bin civarı aracın tavan sacında neden stres yok?



Bu formda Honda şasi inceleme konusunu açmış birine bunu söylüyorsunuz. Valla benim birşey saklama çabam yok ama şuradaki kafasını elalemin aracı ile bozmuş 5-6 kişi tarafından sürekli olarak Honda Civic ile ilgili abuk sabuk şeyler söyleniyor.

İlk önce siz kendinize ve ne yazdıklarınıza bir bakın. Belki de çeşitli saçmalıklarla siz başkalarının sinirleri ile oynamışsınızdır.



Bizim burada ona sırça köşkte oturan komşusuna taş atmamalı diyoruz.



Henüz aracı 1000 km'de olduğu halde yolda kaldığı için olabilir mi?
Bizim burada ona sırça köşkte oturan komşusuna taş atmamalı diyoruz. Bunun ne alaka oldugunu anlayamadim.
Ben daha once size soyledim mazda kullaniyor olabilirim ama yakin zamanda arabayi satacagim ve direk mazda bakmayacagim. Memnunum ama baska markalarida denemek tecrube etmek istiyorum. Marka bagimliligim da yok. Siz haric ben kimseye mazda ovmedim bu forumda . Gerci o durumdada siz zaten haketmistiniz civici yerlere goklere sigdiramiyorsunuz halen.
Kimseyi parasiyla kucumsemek istemem ama c segmenti araclar ne kadar iyi olabilir ? Herseyi 4 4 luk olan bir c segmenti arac marka model henuz yok olmayacaktirda. D segmenti ve e segmenti bunlar icin var. Sizin butceniz icin c segmenti ulasilamaz olabilir birsey diyemem ama ben yada forumdaki bir baskasi arabalarinin eksikliklerini bilir onlar montaj yok ole birsey begenmezsen alma vb mahalla agzi ile konusan insanlar degiliz. Yani merak etmeyin civic e laf ederken kendi eksiklikleriminde farkindayim yasimin ve konumumun getirdigi yegane ozelliklerden biride materyallere tapmamaktir tavsiye ederim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: petrich ve Cussler
Henüz aracı 1000 km'de olduğu halde yolda kaldığı için olabilir mi?

Honda'nın orası burası göçtüğünde onu savunup DSG'yi yermeniz biraz komik oluyor
2000 km'de C sütunu göçen otomobil nasıl ayıplı mal ise, 1000 km'de DSG'si bozulan otomobil de ayıplı mal'dır. Burada hakkını aramayan tüketici de mal'dır
Yeni otomobil yolda kalmaz diye bir kaide yok ki ? Tam tersi bir otomobilde teknolojik zamazingo ne kadar fazla ise o kadar sorun çıkarma oranı yüksek olur. Yeni Aventador'un, son model S class'ın da yolda kaldığını gördüm..Ama Aventador sahibinin sosyal medyada ağladığını hiç görmedim
 
Son düzenleme:
Degerli geyik basligi takipcileri cvt konusu sonlanmistir herkese gecmis olsun artik konu isteyen alir isteyen almis raddesine geldigine gore cvt nin diger cop olan dsg benzin sacan tk den daha kotu oldugu herkesce onaylanmistir .
Evet ya itiraf ediyorum CVT şanzıman senin 4 ileri tork konvertörlü über şanzımanından kötü. Depodaki benzini yola döküp aracı hafifletmek yerine son damlasına kadar kullanacağım diye uğraşıyor.

Kusura bakma ama kavgada arkadan yumruk sallamaya çalışan tipler gibisin. Kullandığın aracın Civic RS'e karşısında herhangi bir performans iddiası yok ama maksat eleştirmek olsun diye eleştiriyorsun. Teknik detaylar paylaşıldıktan sonra uzatacak bir konu yok deyince de 4 ileri nuh nebiden kalma tork konvertörlü şanzımanını ZF8 ile bir tutup şanzımanını konuya dahil etmeye kalkıyorsun. Performans, sürüş zevki vs isteyen adam gidip 4 ileri atmosferik motorlu araç mı alır?
 
Tavan sacında nasıl bir stres var? Sadece Türkiye'de şu ana kadar satılmış olan diğer 20 bin civarı aracın tavan sacında neden stres yok?
Arabanın kaporta stress değerlerini ben hesaplamadım. Teknik bir açıklama istemişsiniz, olabilecek en muhtemel olayı yazdım size.
Üretim hatası olabilir, belki kullanıcı modifikasyonu ile olmuş olabilir. Onu bilemem.

Fakat işin teknik açıklaması bellidir: Stress.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve Sailor
Bizim burada ona sırça köşkte oturan komşusuna taş atmamalı diyoruz. Bunun ne alaka oldugunu anlayamadim.
Ben daha once size soyledim mazda kullaniyor olabilirim ama yakin zamanda arabayi satacagim ve direk mazda bakmayacagim. Memnunum ama baska markalarida denemek tecrube etmek istiyorum. Marka bagimliligim da yok. Siz haric ben kimseye mazda ovmedim bu forumda . Gerci o durumdada siz zaten haketmistiniz civici yerlere goklere sigdiramiyorsunuz halen.
Kimseyi parasiyla kucumsemek istemem ama c segmenti araclar ne kadar iyi olabilir ? Herseyi 4 4 luk olan bir c segmenti arac marka model henuz yok olmayacaktirda. D segmenti ve e segmenti bunlar icin var. Sizin butceniz icin c segmenti ulasilamaz olabilir birsey diyemem ama ben yada forumdaki bir baskasi arabalarinin eksikliklerini bilir onlar montaj yok ole birsey begenmezsen alma vb mahalla agzi ile konusan insanlar degiliz. Yani merak etmeyin civic e laf ederken kendi eksiklikleriminde farkindayim yasimin ve konumumun getirdigi yegane ozelliklerden biride materyallere tapmamaktir tavsiye ederim.

İlk önce yeni açılan rs konusundaki benim yazdığım mesajları bir oku ondan sonra şu yazdığın mesajı bir daha oku belki ne kadar yanlış kişiye bunları yazdığını anlarsın.
 
Evet ya itiraf ediyorum CVT şanzıman senin 4 ileri tork konvertörlü über şanzımanından kötü. Depodaki benzini yola döküp aracı hafifletmek yerine son damlasına kadar kullanacağım diye uğraşıyor.

Kusura bakma ama kavgada arkadan yumruk sallamaya çalışan tipler gibisin. Kullandığın aracın Civic RS'e karşısında herhangi bir performans iddiası yok ama maksat eleştirmek olsun diye eleştiriyorsun. Teknik detaylar paylaşıldıktan sonra uzatacak bir konu yok deyince de 4 ileri nuh nebiden kalma tork konvertörlü şanzımanını ZF8 ile bir tutup şanzımanını konuya dahil etmeye kalkıyorsun. Performans, sürüş zevki vs isteyen adam gidip 4 ileri atmosferik motorlu araç mı alır?
E ben bu kriterler icin bu araci veya sanzimani tercih ettim diye birsey demedim ki. Sadece cvt den daha iyi dedim.
Mazda 3 civic rs den daha gucludur de demedim. Hatta normal civic mazda 3 ten daha guclude olabilir .ama mazdanin ic kalitesi yol tutusu ve gocuk olmamasi konusu yuzunden benim icin daha iyi konumda.sanirim bu dusunceme sadece civic sahibi olarak siz katilmiyorsunuz zaten.
Keza zf, tork konv den iyidir de demedim. Benim siralamam zf dsg tk dir. Kusura bakmayin yani sanki size kufretmisim gibi konusuyorsunuzda bu cogu otomobil forumunda da test eden insanlar icinde genelde benzer durumdadir. Verileri bir kenara birakabilirsiniz. Benzin sacan tk zaaar diye kalan cvt den daha iyidir . Aksini iddaa eden bir siz varsiniz.
 
  • Beğeni
Tepkiler: by
Arabanın kaporta stress değerlerini ben hesaplamadım. Teknik bir açıklama istemişsiniz, olabilecek en muhtemel olayı yazdım size.
Üretim hatası olabilir, belki kullanıcı modifikasyonu ile olmuş olabilir. Onu bilemem.

Fakat işin teknik açıklaması bellidir: Stress.

Telefondan 3-4 defa daha izledim bir karartı dışında birşey göremedim. Siz görebiliyorsanız doğrudur diyeyim. Bu kadar araçta benzeri bir sorun yokken tek bir araçta böyle birşey olması bana da çok ilginç geldi. Benzeri bir olay olsa mağdurlar grubunda anında paylaşılırdı. Servis ne diyecek ne sonuca varacak merak ettim.
 
Bir insanın Civic RS eleştirmesi için muadil bir aracı mı olması lazım?

Tabi ki hayır Bugatti'yi de eleştirebilir. Ancak sürekli 4 ileri tork konvertörlü şanzımanının CVT'den iyi olduğunu iddia ediyor. Hangi açıdan CVT'li Civic'i geçmişte bu iddialarda bulunuyor olabilir?

E ben bu kriterler icin bu araci veya sanzimani tercih ettim diye birsey demedim ki. Sadece cvt den daha iyi dedim.
Mazda 3 civic rs den daha gucludur de demedim. Hatta normal civic mazda 3 ten daha guclude olabilir .ama mazdanin ic kalitesi yol tutusu ve gocuk olmamasi konusu yuzunden benim icin daha iyi konumda.sanirim bu dusunceme sadece civic sahibi olarak siz katilmiyorsunuz zaten.
Keza zf, tork konv den iyidir de demedim. Benim siralamam zf dsg tk dir. Kusura bakmayin yani sanki size kufretmisim gibi konusuyorsunuzda bu cogu otomobil forumunda da test eden insanlar icinde genelde benzer durumdadir. Verileri bir kenara birakabilirsiniz. Benzin sacan tk zaaar diye kalan cvt den daha iyidir . Aksini iddaa eden bir siz varsiniz.

Küfrettiniz demiyorum ama aynı grup tarafından sürekli olarak aynı şeyleri tekrar edilip durunca insanın sinirleri oynayabiliyor. Bu arada paranız olmadığı için ancak onu alabilmişsiniz gibi bir ifadem de yok. Her araçta kronik ya da münferit sorunlar olabiliyor. Her gün bu kronik ya da münferit sorunları buraya atıp hahhaha hohohoho yazsam hoşunuza gidecek mi?
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...