Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Tabi ki hayır Bugatti'yi de eleştirebilir. Ancak sürekli 4 ileri tork konvertörlü şanzımanının CVT'den iyi olduğunu iddia ediyor. Hangi açıdan CVT'li Civic'i geçmişte bu iddialarda bulunuyor olabilir?



Küfrettiniz demiyorum ama aynı grup tarafından sürekli olarak aynı şeyleri tekrar edilip durunca insanın sinirleri oynayabiliyor. Bu arada paranız olmadığı için ancak onu alabilmişsiniz gibi bir ifadem de yok. Her araçta kronik ya da münferit sorunlar olabiliyor. Her gün bu kronik ya da münferit sorunları buraya atıp hahhaha hohohoho yazsam hoşunuza gidecek mi?
E gider hocam cogunlumuzda ego yok ki bizim. İstediginizi yazin cizin gulelim hatta. Cunku arabaya laf edince bize laf etmis sayilmiyorsunuz kimse kendi kisiligi uzerine alinmaz. Eski olsaniz forumda gectigimiz senelerde ozellikle bolca herkes kendi aracina giydirir gulerdik.Hadi alinan belki bir kac kisi olabilir de genelde tatliya baglamaya calisiriz . Kimse arabasini korkutuk bu en iyisi diye savunmaya kalkmadigi surece takilmalar sonuna kadar serbest.sadece forum uzerinden degil bulusmalarda da birbirimize takiliyoruz sonucta bu arabalar ole bole pahali araclar degiller eksiklikleri illaki olacak.

Ornegin biri bana tk dunyanin en kotusu derse sen ne diyorsun nasil konusuyorsun hicbirinden eksigi yok sole degerleri bole parametreleri var vs savunmaya gecmem. Bana gore farkli derim hayirlisi derim herkesin tecrubesi beklentisi farkli sonucta kimseye bunun icin laf edilmemesi gerek.
 
Son düzenleme:
E gider hocam cogunlumuzda ego yok ki bizim. İstediginizi yazin cizin gulelim hatta. Cunku arabaya laf edince bize laf etmis sayilmiyorsunuz kimse kendi kisiligi uzerine alinmaz. Eski olsaniz forumda gectigimiz senelerde ozellikle bolca herkes kendi aracina giydirir gulerdik.Hadi alinan belki bir kac kisi olabilir de genelde tatliya baglamaya calisiriz . Kimse arabasini korkutuk bu en iyisi diye savunmaya kalkmadigi surece takilmalar sonuna kadar serbest.sadece forum uzerinden degil bulusmalarda da birbirimize takiliyoruz sonucta bu arabalar ole bole pahali araclar degiller eksiklikleri illaki olacak.

Bence bu konuda çok yanılıyorsunuz. İnanılmaz kaliteli çok performanslı Toyota'cılar ve sorunsuz DSG'cileri çıkarınca forumda pek insan kalmıyor.
 
Bence bu konuda çok yanılıyorsunuz. İnanılmaz kaliteli çok performanslı Toyota'cılar ve sorunsuz DSG'cileri çıkarınca forumda pek insan kalmıyor.
Bu insanlar size ole davraniyorlar. Geldiginizden beri cvt yi oyle bir savundunuz ki kendiniz uretseniz bu kadar olurdu. Cok uzun suredir forumdayim yazan cizenleride taniyorum normalde arada sirada dsg yi hararetli savunanlar ciksada biz hafiflettik ve forumda herkese bir nevi anlayis kazandirdik. Ama siz gelince ve bole provakasyonlu konusunca insanlarda ovmeye basladi. Ben ilk defa aracimi ovdum oda sizeydi mesela. Ters gitmediginiz ve anlayisli oldugunuz surece sorun olacagini dusunmuyorum bu forumda.
 
  • Beğeni
Tepkiler: petrich ve Cussler
Valla satilacak yakin zamanda alacak olan adama belirtecegim durumu zaten cuzi maliyetli oldugundan sikintida olmaz . Valla dedigin gibi kadikoyde oturunca trafikten cikamaz hale geldim iyice . Anadolu yakasi iyicene avrupaya benzedi daimi trafik var. Servisin kullandigi balatalarda nasil birseyse hemen toz bulutu yapiyor anlamadim gitti. Hani o resimdeki kir maks 3 hadi bilemedin 4 haftalik.
Abi su tut...
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cussler ve Sailor
@byilmaz şu civic rs le pist deneyimi olan sen miydin?

Evet.
Otomobili kullanan Burak Ertem'di. Start/Finish düzlüğünde 185'ten sonra gitme isteği bitiyordu aracın..Kendisi de şanzımandan sebep araba burada bitiyor diyordu..Ha bana tutup kötü şanzıman bu falan demedi ama potansiyeli bu demek istedi..
Hatta basına verilen HB kasaydı 41 YP XX plakalı
Tabi insanlar gerçekçi olmayan veriler üzerinden konuşmayı daha çok seviyor. Defalarca yazdım çizdim, tabi dinlemek istemeyenlerin umurunda olmadı..Otomobille kötü süre yapmadık, yol tutuşu ve frenleri iyiydi..
 
Son düzenleme:
Bu insanlar size ole davraniyorlar. Geldiginizden beri cvt yi oyle bir savundunuz ki kendiniz uretseniz bu kadar olurdu. Cok uzun suredir forumdayim yazan cizenleride taniyorum normalde arada sirada dsg yi hararetli savunanlar ciksada biz hafiflettik ve forumda herkese bir nevi anlayis kazandirdik. Ama siz gelince ve bole provakasyonlu konusunca insanlarda ovmeye basladi. Ben ilk defa aracimi ovdum oda sizeydi mesela. Ters gitmediginiz ve anlayisli oldugunuz surece sorun olacagini dusunmuyorum bu forumda.

Buradan bakınca da tam tersi bir durum var.
 
Evet.
Otomobili kullanan Burak Ertem'di. Start/Finish düzlüğünde 185'ten sonra gitme isteği bitiyordu aracın..Kendisi de şanzımandan sebep araba burada bitiyor diyordu..Ha bana tutup kötü şanzıman bu falan demedi ama potansiyeli bu demek istedi..
Hatta basına verilen HB kasaydı 41 YP XX plakalı
Tabi insanlar gerçekçi olmayan veriler üzerinden konuşmayı daha çok seviyor. Defalarca yazdım çizdim, tabi dinlemek istemeyenlerin umurunda olmadı
Yani aynısını ben de burada Gaziemir Honda nın test aracını otobanda 15-20 km arası sürdürüyorlar.175 den sonra gitmeme isteğini görmüştüm.Aynı hisleri pistte gördün mü diyecektim ki belirtmişsin zaten.
 
  • Beğeni
Tepkiler: by
CVT boktan bir şanzımansın. Elektrik süpürgesinden hallicesin. ııııııııığğğğğ diye ses çıkarıp kafa ütülemekten ileri gidemiyorsun. Aynı işi bizim evdeki Arçelik süpürge de yapıyor. En azından süpürge ses çıkarıyor ama evi temizliyor.

Araçta istediğim performansı veremiyorsan başlarım senin dayanıklılığına. Bir cacık değilsin. Dsg senden daha iyi.

Hadi bb
 
Son düzenleme:
Dedigim gibi bu durum yazan kisinin tutumunada bagli. Cvt ye laf edilince kendi sahsiniza laf edilmemis gibi bakarsiniz hersey cozulecektir

Bir ara DSGye laf edeni çarpıyorlardı forumda. Sonra herkes birbirini dinlemeye başlayınca iyi ve kötü yanları üzerinden ortak yorumlar yapılır oldu. Benzer bir anlaşmazlık söz konusu gibi.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
Şimdi cvt'yi falan bosverin gelin size i10 kaç yakıyor onu anlatayım :D otobanda gecen 500km'ye yakın yol yaptık. Boluya kadar eniştem kullandı 130-150 arası bi hızla gitti, ortalama 7.2 ile teslim aldım. Boludan sonra ben devam ettim 110-130 arası gittim 3-4 kere sıktım nasıl gidiyor diye baktım 160-170 civarı hızlara çıktım. Ortalamayı da 6.5'e düşürdüm :D Sürüş hissiyatına ve konforuna gelirsek. A sınıfı bi otomobilden beklenmeyecek güveni veriyor, bi yerde bir rapid'le ufak kovalamaca yaptık 160la viraja girdim hiç güvensizlik hissettirmedi. Direksiyon da şehir içindeki haliyle alakası yok, normalde serçe parmağıyla çevirilebilecek kıvamda olan direksiyon taş gibi oluyor bu güzel ama doğal bir hissi yok. Hissiz ve kopuk bi direksiyon olduğu için biraz alışmak lazım içgüdüsel hareket etmiyor. Dingil mesafesi kısa olduğu için ve lastikler de xl yük endeksli olduğu için biraz sekerek gitme durumu var :D 100-110 civarı gidince rüzgar-yol sesi var ama rahatsız edici seviyede değil, 120den sonra iyice artıyor ama 160-170te fırtınalar kopmuyor. Motor titreşimsiz ve 3500 devire kadar sessiz, yüksek devirde emme sesiyle birlikte güzel bi ses çıkarıyor :D Ufak incelemem bu kadar merak ettiğiniz şeyler olursa seve seve cevaplarım :D aşağıya da fotoğrafları ekliyorum





 
:D:D:D
Ekran Resmi 2018-05-18 17.32.01.png
 
Şimdi cvt'yi falan bosverin gelin size i10 kaç yakıyor onu anlatayım :D otobanda gecen 500km'ye yakın yol yaptık. Boluya kadar eniştem kullandı 130-150 arası bi hızla gitti, ortalama 7.2 ile teslim aldım. Boludan sonra ben devam ettim 110-130 arası gittim 3-4 kere sıktım nasıl gidiyor diye baktım 160-170 civarı hızlara çıktım. Ortalamayı da 6.5'e düşürdüm :D Sürüş hissiyatına ve konforuna gelirsek. A sınıfı bi otomobilden beklenmeyecek güveni veriyor, bi yerde bir rapid'le ufak kovalamaca yaptık 160la viraja girdim hiç güvensizlik hissettirmedi. Direksiyon da şehir içindeki haliyle alakası yok, normalde serçe parmağıyla çevirilebilecek kıvamda olan direksiyon taş gibi oluyor bu güzel ama doğal bir hissi yok. Hissiz ve kopuk bi direksiyon olduğu için biraz alışmak lazım içgüdüsel hareket etmiyor. Dingil mesafesi kısa olduğu için ve lastikler de xl yük endeksli olduğu için biraz sekerek gitme durumu var :D 100-110 civarı gidince rüzgar-yol sesi var ama rahatsız edici seviyede değil, 120den sonra iyice artıyor ama 160-170te fırtınalar kopmuyor. Motor titreşimsiz ve 3500 devire kadar sessiz, yüksek devirde emme sesiyle birlikte güzel bi ses çıkarıyor :D Ufak incelemem bu kadar merak ettiğiniz şeyler olursa seve seve cevaplarım :D aşağıya da fotoğrafları ekliyorum






Eline saglik bilgilendirici bir yazi olmus
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...