Geyik Testleri

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cenk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
İşte bizim cahilliğimiz bu.. Adamlar araca en ileri esp sistemini koymuşlar hey gidi bizim araçlarda ki esp sistemleri gitsinler kumda oynasınlar :D
Abi bunun nesi ileri yahu. Benim esp arada abi kayiyoruz galiba bir dakika deyip toparliyor sonra gidip yatiyor bundan daha keyifli ne olabilir durduran esp mi olurmus :D bu aracin sase durumu zayif ben durdurayim diyor da
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso ve Cenk
Abi bunun nesi ileri yahu. Benim esp arada abi kayiyoruz galiba bir dakika deyip toparliyor sonra gidip yatiyor bundan daha keyifli ne olabilir durduran esp mi olurmus :D
İşte adamlar durduran esp yapmış, sen frene basmadan araba kendi kendini durduruyor. Bir sonraki versiyonda da otomobili kanatlandırır işte. Çok ileri teknoloji kullanıyorlar biz farkında değiliz :D
 
İşte adamlar durduran esp yapmış, sen frene basmadan araba kendi kendini durduruyor. Bir sonraki versiyonda da otomobili kanatlandırır işte. Çok ileri teknoloji kullanıyorlar biz farkında değiliz :D
Bunu mazda cx3 un geyik testi ile karsilastirmak lazim bildigim kadariyla kendileri mazda 2 alt yapisini kullaniyor. Tipki q2 gibi kucuk bir alt yapiyi biraz pohpohlamislar mazdada eger cx3 bu sekilde sapitiyorsa bu boyutlarda sorun vardir derim yoksa ne o ole
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Bunu mazda cx3 un geyik testi ile karsilastirmak lazim bildigim kadariyla kendileri mazda 2 alt yapisini kullaniyor. Tipki q2 gibi kucuk bir alt yapiyi biraz pohpohlamislar mazdada eger cx3 bu sekilde sapitiyorsa bu boyutlarda sorun vardir derim yoksa ne o ole
Arada istisnalar, binek platformu üzerine üretilse de daha güçlendirilmiş ve rijit şekilde yol tutan suv araçlar olabilir tabii ama genel itibariyle ister b, ister c, ister d platformu üzerine üretilsin, binek araçların altyapısıyla yerden yükseltilip üretilen suv modellerinin büyük çoğunluğu pek başarılı olamıyor.

Yol tutuş konusunda vasatın üzerinde bir performans sergileyebilen ford ve mazda modellerinin bile suv'ları binek platformlar üzerine inşa edildiği için yerden yükseltildiği vakit denge sorununu muhakkak yaşıyor. Yanlış bilmiyorsam kuga, focus platformu üzerine üretiliyor, mazda cx5 ise 6 platformu üzerinden üretiliyor. Segmentler çok önemli değil neticede hepsi binek üzerinden üretiliyor ve sonuç ortada. Binek modelleri kadar iyi olamadıkları aşikar.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mt.Akina ve Sailor
Vasat. Şehir içi arabası çok da hızlı gitmesin demişler.
Bu segmentte ki tüm araçlara bakmadım ama sanırım çoğu böyle.. Neticede a segment işte dediğin gibi şehir dışına çıkmasınlar, çıkarlarsa da yavaş kullansınlar demişler.
 
Arteon fiyasko gibi, bide testteki en dolu araç sanırım 4motion büyük jantlar.

325.000 tl değerindeki (Evet ülkemizdeki vergi sebebiyle böyle ama yine de ucuz bir araç değil), büyük jantlı, 4 çeker bir araç için pek hoş bir sonuç değil bence. Spor modu da görmek isterdim açıkcası. Bir de Otopark'ın önden çekişli Passat testinde yol tutuşu çok övmüşlerdi, ilginç.
 
  • Beğeni
Tepkiler: HAKANBURSA ve bt
325.000 tl değerindeki (Evet ülkemizdeki vergi sebebiyle böyle ama yine de ucuz bir araç değil), büyük jantlı, 4 çeker bir araç için pek hoş bir sonuç değil bence. Spor modu da görmek isterdim açıkcası. Bir de Otopark'ın önden çekişli Passat testinde yol tutuşu çok övmüşlerdi, ilginç.

Google translate yaptığı çeviriye göre sürüş modlarının pek bir şey fark etmediğini söylüyorlar. Geneli normal modda bir kaçı konfor modunda yapılmış.
Bide bu araba 1800 kilo. Passat ise 1400 kilo sırf bu fark bile etkilemiştir.
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt