Valla bazı videolara bakıyorum da, bizim 90 model taunus'un daha iyi döneceği arabalar var
Konu başlığını kitleyebilirsin abi Olayı özetlemiş içinden geçmişsinValla bazı videolara bakıyorum da, bizim 90 model taunus'un daha iyi döneceği arabalar var
Sürüş modlarına sahip SW arabada comfort modunda kabul edilebilir bir sonuç.
1800-2200 kg arasında bir araç hem devolvo bey diyeceksiniz
bu bmw ler mi sürüş makinesi
Hemen atlıyorum, V90'a bayılıyorum ama BMW'nin hakkını yememek lazım. Volvo'daki PZERO ve BMW'deki Primacy 3 gerçekten limitleri farklı lastikler. Ayrıca lastiklerin iz genişlikleri de farklı. Yani Volvo'nun yere tutunabilmesi için alanı BMW'ye nazaran daha fazla.Mercedes Tren gibi abi rayda gidiyor
Bugünde kimsenin fanatiklik yapası yok iki forum canlansın diye markalara laf atıyorum hiç ses yok
ama ciddi manada Volvo bu station kasada bu segmentte çıtayı belirlemiş
Bu arabalar var ya bu arabalar, her biri aslan parçası.
Konu disi. Bu arabanin saci eski kasa audi a8 deki gibi aluminyum degil mi ?volvo bey diyeceksiniz
bu bmw ler mi sürüş makinesi
Bu arabalar var ya bu arabalar, her biri aslan parçası.
Arteon fiyasko gibi, bide testteki en dolu araç sanırım 4motion büyük jantlar.
Potenza 001'ler olmasaydı, daha kaliteli bir lastikle 79-80'i görürdü diye tahmin ediyorum.
Potenzalar ciddi sert lastiklerdir hocam. Sanılanın aksine sert lastik daha iyi yol tutmaz bilakis yumuşak hamurlu lastikler yolu daha iyi sarar ki f1 araçlarının da lastik hamurları oldukça yumuşaktır. Zaten sen de fark etmişsin otomobil oldukça stabil durmaya ve burnu içeri sokmaya çalışırken dışarı açılma eğilimi gösteriyor ki büyük ihtimal lastikten kaynaklı. İyi bir lastikle en az 1-2 kmh arttırır bu limiti araba.Çok hafif kafadan kaymış, lastikten mi bilemiyorum ama bi dönememiş 78'de falan. Yine de 1600-1700 kglık bir araba için fena değil. Daha iyisini beklerdim ama açıkçası.
76 km/s'te kabul edilmeme sebebi bayağı komik yalnız.
Turanza ile BMW'de understeer qeyfi Arabanın çok bariz şekilde daha gideri var. Yürüyeni zorlanmıyor, yığılma da yok. Leon'un üstünde bile hiç beğenmediğim lastikler, BMW 4 GranCoupé'ye takılınca direk salmış
Lastiğin etkisi büyük olabilir tabii ki, onu sana cevaben yazmamıştım hocamPotenzalar ciddi sert lastiklerdir hocam. Sanılanın aksine sert lastik daha iyi yol tutmaz bilakis yumuşak hamurlu lastikler yolu daha iyi sarar ki f1 araçlarının da lastik hamurları oldukça yumuşaktır. Zaten sen de fark etmişsin otomobil oldukça stabil durmaya ve burnu içeri sokmaya çalışırken dışarı açılma eğilimi gösteriyor ki büyük ihtimal lastikten kaynaklı. İyi bir lastikle en az 1-2 kmh arttırır bu limiti araba.
Yok biliyorum hocam, ben muhabbetin devamı olsun diye alıntıladım zatenLastiğin etkisi büyük olabilir tabii ki, onu sana cevaben yazmamıştım hocam