Geyik Testleri

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cenk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Mercedes Tren gibi abi rayda gidiyor :p
Bugünde kimsenin fanatiklik yapası yok iki forum canlansın diye markalara laf atıyorum hiç ses yok :D
ama ciddi manada Volvo bu station kasada bu segmentte çıtayı belirlemiş
Hemen atlıyorum, V90'a bayılıyorum ama BMW'nin hakkını yememek lazım. Volvo'daki PZERO ve BMW'deki Primacy 3 gerçekten limitleri farklı lastikler. Ayrıca lastiklerin iz genişlikleri de farklı. Yani Volvo'nun yere tutunabilmesi için alanı BMW'ye nazaran daha fazla.


Edit: BMW'de Sport modu denenmemiş bir de. Belki de denense farklı sonuçlar çıkacak.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Arteon fiyasko gibi, bide testteki en dolu araç sanırım 4motion büyük jantlar.


biri bunun gerçek olmadığını söylesin...
Marka kepenkleri indirsin bandı durdursun bu nedir ya . 350 bin tl bandından söz edilir, R line , 4motion falan . Rezillik.
Modla falan da alakası yok bu işin her dakika sport modda mı gezicez, şehirler arası yolda giderken önüme köpek çıksa dur şuradan sporta falan mı basayım dicez.
 
Çok hafif kafadan kaymış, lastikten mi bilemiyorum ama bi dönememiş 78'de falan. Yine de 1600-1700 kglık bir araba için fena değil. Daha iyisini beklerdim ama açıkçası.

76 km/s'te kabul edilmeme sebebi bayağı komik yalnız.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mehmet ve Cenk
Çok hafif kafadan kaymış, lastikten mi bilemiyorum ama bi dönememiş 78'de falan. Yine de 1600-1700 kglık bir araba için fena değil. Daha iyisini beklerdim ama açıkçası.

76 km/s'te kabul edilmeme sebebi bayağı komik yalnız.
Potenzalar ciddi sert lastiklerdir hocam. Sanılanın aksine sert lastik daha iyi yol tutmaz bilakis yumuşak hamurlu lastikler yolu daha iyi sarar ki f1 araçlarının da lastik hamurları oldukça yumuşaktır. Zaten sen de fark etmişsin otomobil oldukça stabil durmaya ve burnu içeri sokmaya çalışırken dışarı açılma eğilimi gösteriyor ki büyük ihtimal lastikten kaynaklı. İyi bir lastikle en az 1-2 kmh arttırır bu limiti araba.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: fksarall ve Mehmet
Potenzalar ciddi sert lastiklerdir hocam. Sanılanın aksine sert lastik daha iyi yol tutmaz bilakis yumuşak hamurlu lastikler yolu daha iyi sarar ki f1 araçlarının da lastik hamurları oldukça yumuşaktır. Zaten sen de fark etmişsin otomobil oldukça stabil durmaya ve burnu içeri sokmaya çalışırken dışarı açılma eğilimi gösteriyor ki büyük ihtimal lastikten kaynaklı. İyi bir lastikle en az 1-2 kmh arttırır bu limiti araba.
Lastiğin etkisi büyük olabilir tabii ki, onu sana cevaben yazmamıştım hocam :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mehmet ve Cenk