Ya zaten bu testleri kendini kanıtlamış lastiklerle neden yapmazlar pek çözemedim, işin standardı pek yok gibi.Yok biliyorum hocam, ben muhabbetin devamı olsun diye alıntıladım zaten
Ya zaten bu testleri kendini kanıtlamış lastiklerle neden yapmazlar pek çözemedim, işin standardı pek yok gibi.Yok biliyorum hocam, ben muhabbetin devamı olsun diye alıntıladım zaten
Bu basligi acarken bu konuda ben de fikrimi acikca soylemistim. Lastik ve jant kombinasyonu limitleri ve limitlerdeki davranisi belirlemede direkt etken. Mesela 17'lik janta sahip uzerinde taptaze pilot sport 4 olan fiesta ile 15-16'lik janta ve ekonomi lastigine sahip rakibi bir b segment karsilastirmasinin adil olmasini beklemek zor. Jant ayni ebatta olacak ve lastiklerin de kondisyonu benzer olacak. Amg gt'yi gorduk iste bitik lastiklerle gondermisler b segment kadar bile zor donuyor dubalarin arasindan.Ya zaten bu testleri kendini kanıtlamış lastiklerle neden yapmazlar pek çözemedim, işin standardı pek yok gibi.
xc60 f pace kadar yol tutmuyordu
Lastik faktörünü şimdilik bir kenara bırakırsak, elektronik sistemler çıktı çıkalı otomobillerin limitleri konusundaki performanslarını doğru düzgün ölçemez, karşılaştıramaz olduk. Bazen altyapısı iyi olan, fiziksel üstünlüğü olan bir otomobil sırf vasat elektronik yazılımları yüzünden saçma sapan tepkiler verebilirken, bazen altyapısı vasat olan otomobil çok daha iyi elektronik yazılıma ve müdahalelere sahip olduğu için daha iyi tepkiler verebiliyor.bu test bi garip ama a5 coupe nin dönemediğini q5 nasıl döner anlamadım ama aynı q2 de ki gibi çıkış hızı çok düşük
vag grubu tüm suv geyik testlerinde aynı şey var ilk virajda ölümüne yavaşlatıyor esp aracı.
Araç geyik testine girdiğini anlıyor olabilir moosegate
Alman candir ya fotomontaj buAlman arabası abi, yola mıh gibi yapışıyor.
Alman arabası abi, yola mıh gibi yapışıyor.
Her marğada frene basiyıler voksvagende basmiyrler sonra voksvagen çöpAlman arabası abi, yola mıh gibi yapışıyor.
Alıştıktan sonra eyvallah da alışana kadar taklacı güvercin
Aynen, beklentiyi yuksek tutmazsak gunu kurtarir isteAlıştıktan sonra eyvallah da alışana kadar taklacı güvercin
Bereket versin. O şasiden, o kalıptan beklentim daha fazla olmaz. Arkayı dağıtmadan azıcık oversteer ile iyi kötü toparlanıyor. =)
Aynen. Ortalama bir limitte en azından stabil şekilde dönebiliyor. Zaten bunu kullanacak kitle için de sanırım yeterli olacaktır. Fazla aksiyonlu hareketlere girmeyiversinlerBereket versin. O şasiden, o kalıptan beklentim daha fazla olmaz. Arkayı dağıtmadan azıcık oversteer ile iyi kötü toparlanıyor. =)