Geyik Testleri

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cenk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
PSA nasıl bir platform yaptıysa hem hafif, hem sağlam, hem ayı gibi yol tutuyor araçlar. Opel Fransız oldu, Opel'i de kaybettik diyenlere izlettirmek lazım.
Opel'i psa grubunda alabilecek en iyi firma aldı zaten. Opel'in yol tutuş konusundaki başarısını devam ettirmek istedikleri takdirde Peugeot'nun elinden zaten çok şey gelir ki şekilde de görülüyor. Yeter ki Opel'i başka bir yerde konumlandırmasınlar.
 

Hız olarak çok iyi de hiç biri mazda cx3 gibi arkasını açmıyor ya :)
Çevirisine de baktım baya olumlu şeyler söylemişler 82 ile bile dönerken bir koni vurdukları halde yine de güven vermiş. 3008 e kıyasla esp si biraz daha geç giriyormuş tabii 3008 e göre şöyle bir artısı var. Test edilen arabalarda durum nasıldır bilmiyorum ama Türkiye de 3008 için active grip sistemi opsiyon iken aynı sistem opel de excellence paketle standart bunun artısı da olabilir.
Q5 e de şimdi baktım 20 inç 45 yanak lastik kullanmışlar.
 
PSA nasıl bir platform yaptıysa hem hafif, hem sağlam, hem ayı gibi yol tutuyor araçlar. Opel Fransız oldu, Opel'i de kaybettik diyenlere izlettirmek lazım.
Hocam şöyle bir şey var peugeot o altyapıyı zaten opel ile birlikte yaptı. Birebir aynı değil ama bir çok teknolojisi astradaki delta platformu ile aynı.

Opel'i psa grubunda alabilecek en iyi firma aldı zaten. Opel'in yol tutuş konusundaki başarısını devam ettirmek istedikleri takdirde Peugeot'nun elinden zaten çok şey gelir ki şekilde de görülüyor. Yeter ki Opel'i başka bir yerde konumlandırmasınlar.
Crossland x in geyik testi gelsin de onunla ne yapmak istedikleri az çok belli olur diye düşünüyorum.
 
Hız olarak çok iyi de hiç biri mazda cx3 gibi arkasını açmıyor ya :)
Çevirisine de baktım baya olumlu şeyler söylemişler 82 ile bile dönerken bir koni vurdukları halde yine de güven vermiş. 3008 e kıyasla esp si biraz daha geç giriyormuş tabii 3008 e göre şöyle bir artısı var. Test edilen arabalarda durum nasıldır bilmiyorum ama Türkiye de 3008 için active grip sistemi opsiyon iken aynı sistem opel de excellence paketle standart bunun artısı da olabilir.
Q5 e de şimdi baktım 20 inç 45 yanak lastik kullanmışlar.
Araçlarda elektronik sistemlerin iyi ve efektif çalıştığı zaten çok belli. Çokça gördük ki aracın fiziksel olarak potansiyelinin olması yetmiyor bu geyik testlerinde. Elektronik sistemlerle uyumlu hareket edemediği zaman saçma sapan tepkiler verebiliyor. Ama yerden böylesine yüksek araçların 80 ve üstünü görebilmeleri büyük olay. Tabii bu durum beraberinde sertleşme getiriyor ama yapacak bir şey yok. Bir yere vermek istiyorsan öbür yerden de alman gerekiyor.
 
Araçlarda elektronik sistemlerin iyi ve efektif çalıştığı zaten çok belli. Çokça gördük ki aracın fiziksel olarak potansiyelinin olması yetmiyor bu geyik testlerinde. Elektronik sistemlerle uyumlu hareket edemediği zaman saçma sapan tepkiler verebiliyor. Ama yerden böylesine yüksek araçların 80 ve üstünü görebilmeleri büyük olay. Tabii bu durum beraberinde sertleşme getiriyor ama yapacak bir şey yok. Bir yere vermek istiyorsan öbür yerden de alman gerekiyor.
Sinan ın testinde arabanın süspansiyon konforunu iyi bulmuştu diye hatırlıyorum, tabii kullandığı yerler avrupa yolları bir de istanbul da görmek lazım. En yakın zamanda bu arabayı inceleme kararı aldım :)
 
Sinan ın testinde arabanın süspansiyon konforunu iyi bulmuştu diye hatırlıyorum, tabii kullandığı yerler avrupa yolları bir de istanbul da görmek lazım. En yakın zamanda bu arabayı inceleme kararı aldım :)
Bize konforu ölçmek için bozuk satıh ve çukur lazım ancak öyle anlıyoruz milletçe aracın konforunu :D
 
Öyle öyle.Suv'ler bayağı toparladılar.Baksana çoğu sedan C den daha iyi tutuyor.Ah ah Psa bu kadar güzel altyapı yapmışken Mqb platformu ve Volvonun kullandığı ağır hantal şase aklıma geldi moralim bozuldu.
Volvo nun kullandığı ağır şase. Ford un isveç çelikli hali :) yeni çıkanlar ağırlık olarak nasıl bilmiyorum s60-v40 dan bahsediyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: DouglasAdams
Hız olarak çok iyi de hiç biri mazda cx3 gibi arkasını açmıyor ya :)
Çevirisine de baktım baya olumlu şeyler söylemişler 82 ile bile dönerken bir koni vurdukları halde yine de güven vermiş. 3008 e kıyasla esp si biraz daha geç giriyormuş tabii 3008 e göre şöyle bir artısı var. Test edilen arabalarda durum nasıldır bilmiyorum ama Türkiye de 3008 için active grip sistemi opsiyon iken aynı sistem opel de excellence paketle standart bunun artısı da olabilir.
Q5 e de şimdi baktım 20 inç 45 yanak lastik kullanmışlar.
Su arkasini acan cx3 testi nerede
 
Öyle öyle.Suv'ler bayağı toparladılar.Baksana çoğu sedan C den daha iyi tutuyor.Ah ah Psa bu kadar güzel altyapı yapmışken Mqb platformu ve Volvonun kullandığı ağır hantal şase aklıma geldi moralim bozuldu.
Aslen mqb'nin de passat'ta neler yapabildiğini gördük ama vw grubu yol tutuşa kastığı vakit konforu ihmal ediyor. Aslında sadece vw'nin sorunu değil bu ama işte işin içine maliyetler girince, vw'nin de akıllardaki imajı devreye girince göze batıyor denebilir. Genel olarak otomobil sektöründe yol tutuş ve stabilite gibi konularda epey yol kat edildi. Artık yol tutmayan, limiti düşük olan çok az model kaldı. Ama işte sürüş zevki konusunda hep geriye gidiliyor.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: DouglasAdams