@DouglasAdams'ın paylaştığı videonun pek çok araç üzerinde yapılmış testleri. Çok aydınlatıcı videolar var.Dağ keçisi mübarek
Bu Suv'ler de kendilerini aştı kardeşim..Hem de primacy 3 lerle müthiş
PSA nasıl bir platform yaptıysa hem hafif, hem sağlam, hem ayı gibi yol tutuyor araçlar. Opel Fransız oldu, Opel'i de kaybettik diyenlere izlettirmek lazım.Çok iyi yahu..
Opel'i psa grubunda alabilecek en iyi firma aldı zaten. Opel'in yol tutuş konusundaki başarısını devam ettirmek istedikleri takdirde Peugeot'nun elinden zaten çok şey gelir ki şekilde de görülüyor. Yeter ki Opel'i başka bir yerde konumlandırmasınlar.PSA nasıl bir platform yaptıysa hem hafif, hem sağlam, hem ayı gibi yol tutuyor araçlar. Opel Fransız oldu, Opel'i de kaybettik diyenlere izlettirmek lazım.
Çok iyi yahu..
Hocam şöyle bir şey var peugeot o altyapıyı zaten opel ile birlikte yaptı. Birebir aynı değil ama bir çok teknolojisi astradaki delta platformu ile aynı.PSA nasıl bir platform yaptıysa hem hafif, hem sağlam, hem ayı gibi yol tutuyor araçlar. Opel Fransız oldu, Opel'i de kaybettik diyenlere izlettirmek lazım.
Crossland x in geyik testi gelsin de onunla ne yapmak istedikleri az çok belli olur diye düşünüyorum.Opel'i psa grubunda alabilecek en iyi firma aldı zaten. Opel'in yol tutuş konusundaki başarısını devam ettirmek istedikleri takdirde Peugeot'nun elinden zaten çok şey gelir ki şekilde de görülüyor. Yeter ki Opel'i başka bir yerde konumlandırmasınlar.
Araçlarda elektronik sistemlerin iyi ve efektif çalıştığı zaten çok belli. Çokça gördük ki aracın fiziksel olarak potansiyelinin olması yetmiyor bu geyik testlerinde. Elektronik sistemlerle uyumlu hareket edemediği zaman saçma sapan tepkiler verebiliyor. Ama yerden böylesine yüksek araçların 80 ve üstünü görebilmeleri büyük olay. Tabii bu durum beraberinde sertleşme getiriyor ama yapacak bir şey yok. Bir yere vermek istiyorsan öbür yerden de alman gerekiyor.Hız olarak çok iyi de hiç biri mazda cx3 gibi arkasını açmıyor ya
Çevirisine de baktım baya olumlu şeyler söylemişler 82 ile bile dönerken bir koni vurdukları halde yine de güven vermiş. 3008 e kıyasla esp si biraz daha geç giriyormuş tabii 3008 e göre şöyle bir artısı var. Test edilen arabalarda durum nasıldır bilmiyorum ama Türkiye de 3008 için active grip sistemi opsiyon iken aynı sistem opel de excellence paketle standart bunun artısı da olabilir.
Q5 e de şimdi baktım 20 inç 45 yanak lastik kullanmışlar.
Sinan ın testinde arabanın süspansiyon konforunu iyi bulmuştu diye hatırlıyorum, tabii kullandığı yerler avrupa yolları bir de istanbul da görmek lazım. En yakın zamanda bu arabayı inceleme kararı aldımAraçlarda elektronik sistemlerin iyi ve efektif çalıştığı zaten çok belli. Çokça gördük ki aracın fiziksel olarak potansiyelinin olması yetmiyor bu geyik testlerinde. Elektronik sistemlerle uyumlu hareket edemediği zaman saçma sapan tepkiler verebiliyor. Ama yerden böylesine yüksek araçların 80 ve üstünü görebilmeleri büyük olay. Tabii bu durum beraberinde sertleşme getiriyor ama yapacak bir şey yok. Bir yere vermek istiyorsan öbür yerden de alman gerekiyor.
Öyle öyle.Suv'ler bayağı toparladılar.Baksana çoğu sedan C den daha iyi tutuyor.Ah ah Psa bu kadar güzel altyapı yapmışken Mqb platformu ve Volvonun kullandığı ağır hantal şase aklıma geldi moralim bozuldu.Bu Suv'ler de kendilerini aştı kardeşim..
Bize konforu ölçmek için bozuk satıh ve çukur lazım ancak öyle anlıyoruz milletçe aracın konforunuSinan ın testinde arabanın süspansiyon konforunu iyi bulmuştu diye hatırlıyorum, tabii kullandığı yerler avrupa yolları bir de istanbul da görmek lazım. En yakın zamanda bu arabayı inceleme kararı aldım
Volvo nun kullandığı ağır şase. Ford un isveç çelikli hali yeni çıkanlar ağırlık olarak nasıl bilmiyorum s60-v40 dan bahsediyorum.Öyle öyle.Suv'ler bayağı toparladılar.Baksana çoğu sedan C den daha iyi tutuyor.Ah ah Psa bu kadar güzel altyapı yapmışken Mqb platformu ve Volvonun kullandığı ağır hantal şase aklıma geldi moralim bozuldu.
Su arkasini acan cx3 testi neredeHız olarak çok iyi de hiç biri mazda cx3 gibi arkasını açmıyor ya
Çevirisine de baktım baya olumlu şeyler söylemişler 82 ile bile dönerken bir koni vurdukları halde yine de güven vermiş. 3008 e kıyasla esp si biraz daha geç giriyormuş tabii 3008 e göre şöyle bir artısı var. Test edilen arabalarda durum nasıldır bilmiyorum ama Türkiye de 3008 için active grip sistemi opsiyon iken aynı sistem opel de excellence paketle standart bunun artısı da olabilir.
Q5 e de şimdi baktım 20 inç 45 yanak lastik kullanmışlar.
malatya opel ile ne kadar kavga etsem de o konuya en yakın zamanda el atacağımBize konforu ölçmek için bozuk satıh ve çukur lazım ancak öyle anlıyoruz milletçe aracın konforunu
Aslen mqb'nin de passat'ta neler yapabildiğini gördük ama vw grubu yol tutuşa kastığı vakit konforu ihmal ediyor. Aslında sadece vw'nin sorunu değil bu ama işte işin içine maliyetler girince, vw'nin de akıllardaki imajı devreye girince göze batıyor denebilir. Genel olarak otomobil sektöründe yol tutuş ve stabilite gibi konularda epey yol kat edildi. Artık yol tutmayan, limiti düşük olan çok az model kaldı. Ama işte sürüş zevki konusunda hep geriye gidiliyor.Öyle öyle.Suv'ler bayağı toparladılar.Baksana çoğu sedan C den daha iyi tutuyor.Ah ah Psa bu kadar güzel altyapı yapmışken Mqb platformu ve Volvonun kullandığı ağır hantal şase aklıma geldi moralim bozuldu.
Su arkasini acan cx3 testi nerede