İlk bakışta aşık oldun oldun adamım, yoksa ikinci bakışta kimin ne mal olduğunu anlarsın -Bob Insignia Marley
İlk bakışta aşık oldun oldun adamım, yoksa ikinci bakışta kimin ne mal olduğunu anlarsın -Bob Insignia Marley
Yerle bir ettin makineyiİlk bakışta aşık oldun oldun adamım, yoksa ikinci bakışta kimin ne mal olduğunu anlarsın -Bob Insignia Marley
Yalnız gelişine bir koydum @Garaj TV gelip karoser dese bile ikna edemez beni.Cuk oturduYerle bir ettin makineyi
Haklısın cidden kötü dönmüşYalnız gelişine bir koydum @Garaj TV gelip karoser dese bile ikna edemez beni.Cuk oturdu
Yalnız gelişine bir koydum @Garaj TV gelip karoser dese bile ikna edemez beni.Cuk oturdu
Doktor cok acimasizsinHaklısın cidden kötü dönmüş
Abi her türlü dönüyorlar zaten bir kaç model dışında.Madem dönmek kriter değil bari temiz dönsün olayı kıstas olsun istiyorumDoktor cok acimasizsin
Sedana kıyasla adaptif süspansiyon ve daha geniş lastiklerden bahsetmişler. İşte şasi liftback için ayarlanmış. Gidip hiç bir değişiklik yapmadan üstüne station karoser koymuşlar ve bütün dengesi bozulmuş arabanın. Ya da gidip konfor modunda test etmişler o da saçma olur yani.Malum Türkçe'ye çevirince saçma sapan cümleler kuruluyor, anlamak zor oluyor ama spor süspansiyon olduğunu söylediler. Sports Tourer olduğu için sadece biraz daha sertleştirilmiş süspansiyon vardır diye tahmin ettim. Spor süspansiyon dediği flexride şase olsaydı muhakkak flexride ismiyle geçerdi. Onu da geçtim comfort, dynamic tarzında modları deneyip ona göre yorum yaparlardı. Bunlardan bahsedilmemiş. Muhtemelen de liftback kasaya göre ağırlık dağılımı falan farklıdır bu aracın.
Doktor cok acimasizsin
Limiti fena degil de donerken tepkisi pek hos olmamis.
Az araba temiz dönüyor zaten doktor. Gönül ister ki net bir çizgide dönsün ama dubaların içinde kaldığı sürece belli bir ortalama hız limitinin altına düşmeden dönsün yeter. Zaten yurt dışında insignia alıp da flexride şaseyi tercih etmeyen pek azdır herhalde. Tercih etmeyen varsa da enayidir O şaseyle beraber durumu kotarır.Abi her türlü dönüyorlar zaten bir kaç model dışında.Madem dönmek kriter değil bari temiz dönsün olayı kıstas olsun istiyorum
Sedana kıyasla adaptif süspansiyon ve daha geniş lastiklerden bahsetmişler. İşte şasi liftback için ayarlanmış. Gidip hiç bir değişiklik yapmadan üstüne station karoser koymuşlar ve bütün dengesi bozulmuş arabanın. Ya da gidip konfor modunda test etmişler o da saçma olur yani.
Pek sağlıklı bir şey bulamadım ama mondeo'nun da sw versiyonunun arkası hemen hemen aynı tepkileri veriyor. Bu karoser tipinde sağlıklı çizgide dönebilmek için otomobilin ağırlık dağılımını iyi ayarlayıp biraz sertleştirmek gerek belli ki.Ben hıza bakmıyorum zaten. Şasinin verdiği tepki çok kötü. Sanki torsiyon var da arkası bildiğin koparak gelmiş.
İşte bu da maliyet demek oluyor. Bir şasi yapıp 10 tane araba yapınca 1 i iyi olup kalanı saçmalıyor.Pek sağlıklı bir şey bulamadım ama mondeo'nun da sw versiyonunun arkası hemen hemen aynı tepkileri veriyor. Bu karoser tipinde sağlıklı çizgide dönebilmek için otomobilin ağırlık dağılımını iyi ayarlayıp biraz sertleştirmek gerek belli ki.
Oyle tabii.. Neyse ki flexride opsiyonu mevcutta onunla toparlar durumu. Spor suspansiyon yetmiyor belli ki.İşte bu da maliyet demek oluyor. Bir şasi yapıp 10 tane araba yapınca 1 i iyi olup kalanı saçmalıyor.
Zaten dediginiz gibi bu testler guvenlik unsuru dahilinde yapiliyor hocam. Yol tutus testi bambaska bir sey. Yol tutusu olcmek icin farkli yol sartlari, surus sekilleri ve daha uzun parkura ihtiyac var. Bunun gibi 20 30 metrelik dubali bir parkurda yol tutus testi yapilmaz haliyle.bu testlerden aracın şasesi ve yol tutuşu hakkında net yorum çıkarmanın yanlış olduğunu düşünüyorum. bu test yolda oluşabilecek extrem koşulda aracın ne kadar güvenli olduğunu gösteriyor benim fikrime göre. bu videolarda başarılı görünmeyen birçok aracın yol tutuşunun izlediğimiz testlerde beğenildiğini gördük.
Oyle tabii.. Neyse ki flexride opsiyonu mevcutta onunla toparlar durumu. Spor suspansiyon yetmiyor belli ki.
Ingilizce bakmak hic aklima gelmedi. Turkce ceviride spor suspansiyon deyince sadece sertlestirilmis yaylar falan var zannettim. Eger bu aracta flexride varsa testi eksik yapmislar demektir. Cunku boyle bir opsiyona sahip araci normal konfor ve spor modda denemeleri gerekirdi. Hepsinde tepkisi farkli olacaktir cunku.Ben ingilizce çevirisine baktım adaptif süspansiyon var diyor spor demiyor yani flexride var ama hangi modda yapmışlar onu anlamadım.
Ingilizce bakmak hic aklima gelmedi. Turkce ceviride spor suspansiyon deyince sadece sertlestirilmis yaylar falan var zannettim. Eger bu aracta flexride varsa testi eksik yapmislar demektir. Cunku boyle bir opsiyona sahip araci normal konfor ve spor modda denemeleri gerekirdi. Hepsinde tepkisi farkli olacaktir cunku.
Insignia benim için pek çok disiplinde sınıfta kaldı o ayrı ama yol tutuşu bence gayet yeterli, sınıfı geçer. Neden bu yorumu yapıyorum derseniz, arabayı toplamak için direksiyondaki kişinin uzman bir sürücü olmasına gerek olmuyor. Ciddi kontra ihtiyacı duyurmuyor. SW arabadan daha fazlasını beklemem.
Aslinda ben de bunu soylemeye calismistim. 76 78 kmh arasinda bir hizla oyle ya da boyle dubalarin icinde kalarak donebiliyor. Neticede sw kasa bir aile arabasi bu. Rakipleride bundan cok cok daha iyi isler cikarmiyor neticede.Insignia benim için pek çok disiplinde sınıfta kaldı o ayrı ama yol tutuşu bence gayet yeterli, sınıfı geçer. Neden bu yorumu yapıyorum derseniz, arabayı toplamak için direksiyondaki kişinin uzman bir sürücü olmasına gerek olmuyor. Ciddi kontra ihtiyacı duyurmuyor. SW arabadan daha fazlasını beklemem.