Geyik Testleri

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cenk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Bence canavar. Giriş çıkış hızları iyi, kıçı başı dağıtmıyor, tepkiler kontrollü. Bazı araçlar gibi dubaların ortasında duracak kadar fren yapmıyor, ya da hızı 76 dan 77 ye çıkarttığınızda acayip salınımları yok. Insignia GS zaten olayı iyi yol tutuş, iyi direksiyon tepkisi.
 
Karoq'u izleyen yok galiba. Understeer felaket. ESP üzerine kurulmuş yol tutuş. Çoğu VAG'ta olduğu gibi vasat ve altı.

 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Karoq'u izleyen yok galiba. Understeer felaket. ESP üzerine kurulmuş yol tutuş. Çoğu VAG'ta olduğu gibi vasat ve altı.

Valla artık vasat altyapıyı VAG'da kabullendim de, kontrolden çıkacak gibi değil en azından ona şükrederim. ESP arabayı biliyor da ona göre durduracak seviyede ağır müdahale ediyor, arabayı savurtturmuyor. O yüzden ben beğendim, kalıbına göre makul. MQB'de ölümü gördük, sıtmaya razıyız :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: kekum34
80'le giren araba çıkışta neredeyse durmuş vaziyette, esp müdahelesi azsa sürtünmeden durmuş olmalı sizin mantığa göre.

Bu mesaji sadece komiklik olsun diye yazdınız diye düşünmek istiyorum. Keza Civic 81 km hızla girdiği testin sonucunda 50 km hızla parkuru tamamlıyor karoq 80 km hızla girdiği testin sonucunda 18 km hızla parkuru tamamlıyor.

Sizce bu iki aracın esp'si aynı miktarda mı müdahalede bulunmuş?

Civic ve 308'de esp bu kadar müdahale etse 90 km ile tamamlarlar herhalde.

Okuduğunu anlama konusunda bir sıkıntısı olmayan herkes her iki aracın parkur tamamlama hızlarına bakıp benim yazdığım mesajda ne anlatmak istediğimi kolayca anlayabilir.
 
keepcalm_box.png
 
Bu mesaji sadece komiklik olsun diye yazdınız diye düşünmek istiyorum. Keza Civic 81 km hızla girdiği testin sonucunda 50 km hızla parkuru tamamlıyor karoq 80 km hızla girdiği testin sonucunda 18 km hızla parkuru tamamlıyor.

Sizce bu iki aracın esp'si aynı miktarda mı müdahalede bulunmuş?



Okuduğunu anlama konusunda bir sıkıntısı olmayan herkes her iki aracın parkur tamamlama hızlarına bakıp benim yazdığım mesajda ne anlatmak istediğimi kolayca anlayabilir.
Ya biri suv biri c sınıfı araba, karşılaştırdığınız arabaların abesliğinden ötürü kinayeli olmak zorundaydım kusura bakmayın. Sürekli algıyla dalga geçeceğinize siz anlamaya çalışın biraz da :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: by
Mesajımı dikkatle okursanız Civic veya 308 ile kıyaslama yaptığım yok. Tek cümleyi size anlatabilmek için 2. Defa mesaj yazmak zorunda kalıyorum.

Mesajımın meali: Karoq'taki Esp'nin aracı durdurma noktasına geldiğini vurgulamak.

Benim 1 mesaj üstümde bt de aynı yönde yorum yazmış ama ona hitaben birşey yazmadığınıza göre demek ki sorun Karoq'taki esp müdahalesini kabul etmemeniz değil. Benim bir açığımı yakaladığınızı düşünmeniz. Bu ikinci başarısız girişiminiz oluyor. Bana karşı cephe almanızın özel bir nedeni var mı?
 
Civic ve 308'de esp bu kadar müdahale etse 90 km ile tamamlarlar herhalde.
Bu cümle karşılaştırmak değilse kitap okuması gereken sizsiniz. Demek istediklerinizi gayet iyi anlıyorum. Sizinle bir alıp veremediğim yok, konuyu her halükarda Civic ve mükemmelliğine getirmenizle alıp veremediğim var.

Yaptığınız şey de bana mesaj açıklamak değil, dediğinizi çevirmek. Madem zorunda kalıyorsunuz, yazmayın, ya da engelleyin, zira ben şu anda öyle yapıyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: by ve bt
Bu cümle karşılaştırmak değilse kitap okuması gereken sizsiniz. Demek istediklerinizi gayet iyi anlıyorum. Sizinle bir alıp veremediğim yok, konuyu her halükarda Civic ve mükemmelliğine getirmenizle alıp veremediğim var.

Yaptığınız şey de bana mesaj açıklamak değil, dediğinizi çevirmek. Madem zorunda kalıyorsunuz, yazmayın, ya da engelleyin, zira ben şu anda öyle yapıyorum.

"Civic ve 308, Karoq'tan daha iyi yol tutuyor" ile "Civic ve 308'de esp bu kadar müdahale etse 90 km ile tamamlarlar herhalde" cümlelerinin aynı anlama geldiğini düşünüyorsanız birşey diyemem tabi ki.

Civic 84 km/s ile bu testin birincisi Peugeout 308 ise C sınıfı bir araç olarak 83 km/s ile ikincisi. Örnek verirken bu ikisini arka arkaya vermem sizi neden bu kadar rahatsız etti anlayamadım. Civic'in adını duyunca kırmızı görmüş boğa gibi saldırıya geçmeniz hiçte sağlıklı bir zihin yapısı değil. Siz saldırıya geçersiniz belki diye forumda bu testin birincisinin adını ağzımıza alamayacak mıyız?

Benim hakkımda yazdıklarınızın doğru olduğunu düşünüyorsanız Civic'in en iyisi, en mükemmeli olduğunu söylediğim tek bir mesajımı bulmanızı bekliyorum.
 
80'le giren araba çıkışta neredeyse durmuş vaziyette, esp müdahelesi azsa sürtünmeden durmuş olmalı sizin mantığa göre.

Civic 84 ile neredeyse testi kotarıyor ama Type-R 80 km/h hızda çatlıyor. Aynı kasanın sert süspansiyona sahip spor versiyonlarında bu ani hareketlerdeki öne yığılma azaldığı için bazen böyle beklenmedik sonuçlar çıkarıyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Ne civicmiş yaa 30 sayfadır bu araba konuşuluyor :D
Keşke 30 sayfa boyunca bu araba konuşulsa... Type-R bugün çıktı fırından, yayından 15dk sonra buraya attım :) Standart arabalara sert süspansiyon takmanın handikaplarını gösteren bir örnek olmuş type-r testi. Düşük hızlarda ve bozukluklar barındıran kent yollarında, yığılma ve salınım avantaj yaratırken, sert süspansiyon işi bozabiliyor. Pist için iyi, yollar için kötü. :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: GARAJ TV
Civic 84 ile neredeyse testi kotarıyor ama Type-R 80 km/h hızda çatlıyor. Aynı kasanın sert süspansiyona sahip spor versiyonlarında bu ani hareketlerdeki öne yığılma azaldığı için bazen böyle beklenmedik sonuçlar çıkarıyor.
Yanlış anlamadıysam 78'in ilk denemesinde konfor modundayken yeterli performansı alabilmişler. İkinci defa denediklerinde spor moda almışlar ve araç sertleşmiş. Bu sertlikle beraber sport contact 6'ların da çalışma sıcaklığı açısından iyi seviyeye gelmemesinden dolayı araç biraz daha kafadan açmaya meğilli şekilde dönebilmiş. 80'de ise yine ideal lastik sıcaklığı + sertlik + stabilite control programı yüzünden işler pek istedikleri gibi gitmemiş.