Bakalim insallah gelirde testleri ayri ayri merak ettim sonuclariAynen Mazda 6'nın yol tutuş kabiliyeti daha yüksek. Ancak geyik testinde bir çok etmen var bu nedenle sonuç yol tutuş kabiliyetinden çok farklı çıkabiliyor.
Bakalim insallah gelirde testleri ayri ayri merak ettim sonuclariAynen Mazda 6'nın yol tutuş kabiliyeti daha yüksek. Ancak geyik testinde bir çok etmen var bu nedenle sonuç yol tutuş kabiliyetinden çok farklı çıkabiliyor.
Mondeo, mk4'un sasesi uzerine uretilmis. Yani cok guzel bir sasesi var. Suspansiyon sistemi oldukca gelismis ki d+ ve e segment araclarda gorulen bir teknolojiyle uretilmis. Ama dedigim gibi otomobilin karakterini degistirmisler. Daha cok konfor odakli bir hale getirmisler ki o alistigimiz keskin ford direksiyonundan ziyade daha uysal bir ayarlama bile yapmislar direksiyona. Dedigim gibi mondeo konfor odakli bir arac haline gelmis.Car and driver sitesinde D sınıfı araçlar arasında bir karşılaştırma yapmışlar. Passat'ın skidpad değeri 0.83g gözüküyor. İşin ilginci yol tutuşu iyi diye bildiğimiz Mondeo'nun skidpad değeri 0.77 g çıkmış. Bu durumda genel olarak Passat Mondeo'dan daha iyi yol tutacak demektir. Ancak geyik testinde durum ne olur tabi kestirmek mümkün değil.
https://www.caranddriver.com/review...-and-performance-review-car-and-driver-page-4
Bu bilgiler sanırım amerikadaki modeller. Mondeo fusion olmuş chevrolet var ve amerika da hala b7 passat satılıyor
Mondeo, mk4'un sasesi uzerine uretilmis. Yani cok guzel bir sasesi var. Suspansiyon sistemi oldukca gelismis ki d+ ve e segment araclarda gorulen bir teknolojiyle uretilmis. Ama dedigim gibi otomobilin karakterini degistirmisler. Daha cok konfor odakli bir hale getirmisler ki o alistigimiz keskin ford direksiyonundan ziyade daha uysal bir ayarlama bile yapmislar direksiyona. Dedigim gibi mondeo konfor odakli bir arac haline gelmis.
Passat'in sertlestirilen suspansiyonlari, minimum govde salinimi yapan yaylari, on lastik ile aracin burnu arasindaki mesafenin oldukca kisaltilmasi ( ki viraj iclerinde kafadan acmayi engelleyip viraj hizi limitini arttiriyor ) sasenin maruz kaldigi G kuvvetini de yukariya cekiyor. Saydigim bu degisimler otomobilin sasesine oldukca yardim ediyor.
Benim bildiğim b8 passat ABD'de satılmıyor. Onun yerine b7 passat satılıyor. Yanlışım varsa arkadaşlar daha doğrusunu söyleyecektir.Aynen amerika kıtasında satılan araçları kıyaslamışlar. Amerika kıtasında henüz b8 passat satışa çıkmadı mı?
Passat'ta test sonucunu merak ettiğim araçlardan birisi. Yakında testini yaparlar diye umuyorum. İnşallah Tiguan'daki gibi anormal esp müdahalesi olmaz.
B8 Passat'ın şase burulma direncinin B7 Passat'a göre %8-10 oranında arttırıldığını okumuştum sadece. Ne derece doğrudur bilinmez ama skidpad değeri hakkında da direkt bir bilgim yok. Muhtemelen dediğiniz gibi değeri daha yüksektir.Eğer abd'de b7 Passat satılıyorsa o zaman bir sayfa önce verdiğim skidpad değeri b8 Passat'ta daha yüksek de olabilir.
Bu ne ya, 73'le benim araba da geçer bu testi. Test sonucu: X1, BMW diye alınmazEsp olmasa şarampoldeydi.. Keskin müdahale etse de kafadan açmayı bayağı bir durdurmuş esp.
Bu ne ya, 73'le benim araba da geçer bu testi. Test sonucu: X1, BMW diye alınmaz
nerede ovulurdu yav her yer patlayan bmw ıle doluPeugeout 5008'in 79 km hızla tamamladığı testi 73 km ile tamamlamak BMW X1 için ciddi manada başarısızlıktır. Her zaman BMW araçların yol tutuşu övülürdü ama iş testlere gelince durum tam tersini gösteriyor.
nerede ovulurdu yav her yer patlayan bmw ıle dolu
Picasso modern esp'li mesepeli araba. Bende abs bile yok. Old school standartlarSenin arabayı bırak ben bizim picasso ile böyle dönerim herhalde
Esp var da araba da baya yüksek az devrilme tehlikesi atlatmadımPicasso modern esp'li mesepeli araba. Bende abs bile yok. Old school standartlar
valla ıkısınıde basaran marka cok gunumuzde . premıum olması benım ıcın fıyat harıcı bır sey ıfade etmıyor daha.Sürüş keyfi ile yol tutuş nedense sürekli karıştırılıyor. Tabii bana sorarsan iyi de tutuyor bir kaç böyle pazardan pay kapayım arabası var maalesef.
nerede ovulurdu yav her yer patlayan bmw ıle dolu
Mesela bir kaç arabası hariç her modeli sürüş keyfi,yol tutuş-konfor bmw birleştiren kaç marka var?valla ıkısınıde basaran marka cok gunumuzde . premıum olması benım ıcın fıyat harıcı bır sey ıfade etmıyor daha.
ben dıyecekken abım demıs zaten https://otopark.com/forum/threads/geyik-başlığı-4.5879/page-423#post-231219Mesela bir kaç arabası hariç her modeli sürüş keyfi,yol tutuş-konfor bmw birleştiren kaç marka var?
Eğer geyik testine bakacaksak 4 çeker subaru bmw den de kötü dönmüş o zaman subaru nın da söylenilen yol tutuş yok.ben dıyecekken abım demıs zaten https://otopark.com/forum/threads/geyik-başlığı-4.5879/page-423#post-231219