Geyik Testleri

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cenk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Tamam işte aynı aracı kastettim ben de. c 350 hybrid model olduğu için gerek aracın ekstra ağırlığı, gerek pillerin konumundan dolayı ağırlık merkezinin iyi şekilde belirlenememesi sonucu bu hale getiriyor. Kesinlikle daha iyi olmalıydı ama bu aracı deneme aracı olarak görmek lazım. Son kasa mondeo'nun da hybrid modeli var ve skidpad değerleri 70-75 arasında oldukça düşük. Hybrid modeller pek başarılı üretime sahip değil maalesef.
hocam hybridlerin pillerinden dolayı ağırlık merkezi daha yere yakın oluyor, c serisi birkaç kez antalya kemer arası kullandım yolu bilen bilir, kesinlikle iyi yol tutuşu varı kabul etmem
 
valla ben bindim 3008e 4 çekeri versiyonu bile yok, yerden biraz yüksek hb gibi o araba bence özellikleri suva denk değil
Hergün 3 serisine binen birisi olarak x1i 2 kez haftasonunda kiraladım bmw sürüş karakteristiklerine sahip bir araç değil yanlış bilmiyorsam x serisi altatkım vs zaten landa rover
Km77 deki testi şaşırtmıştı
 
hocam hybridlerin pillerinden dolayı ağırlık merkezi daha yere yakın oluyor, c serisi birkaç kez antalya kemer arası kullandım yolu bilen bilir, kesinlikle iyi yol tutuşu varı kabul etmem
Yok zaten normal c serisinin de öyle ahım şahım bir yol tutuşu kesinlikle yok zaten. Ama hybrid modeller ciddi anlamda mühendislik olarak geliştirilmesi gereken modeller. Daha bu tarz ürünler pek oturmadı, oturtulamadı. Buna bir de normal c serisinin vasat tutuşu eklenince hybrid versiyonun da geyik testi limiti oldukça düşüyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: mcanerg
Km77 deki testi şaşırtmıştı
bu arabayı lastikleri kurtarmış, araba diğer modellerde olmayan şekilde lastiklerin üzerine yığılıyor bir terslik var
3008'in esp'si usta şoför öyle diyeyim :) Arabanın alt yapısı yıllar öncesinin Kia Sorento'su gibi bol yığılmalı olup tehlike yaratacakmış gibi hissettiriyor ama esp çok temkinli şekilde erkenden devreye giriyor ve bayağı yoğun çalışıyor. Arabayı toparlarken bir yandan da ciddi yavaşlatıp emniyete alıyor. Kullanırken saygı duydum valla.
 
  • Beğeni
Tepkiler: mcanerg
Beklentimin hafif üzerinde dönmüş. Test esnasında aracın otomatik olarak dörtlerini yakmasını takdir ettim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk ve bt
Beklentimin hafif üzerinde dönmüş. Test esnasında aracın otomatik olarak dörtlerini yakmasını takdir ettim.
Cok kafadan acma istegi var. Lastiklerden mi bilemiyorum. Ama elektronik yardimcilari cok iyi calisiyor. Bu arada tehlike aninda dortlulerini yaktigini gordugum ilk otomobil diyebilirim. Guzel akil etmisler.
 
Cok kafadan acma istegi var. Lastiklerden mi bilemiyorum. Ama elektronik yardimcilari cok iyi calisiyor. Bu arada tehlike aninda dortlulerini yaktigini gordugum ilk otomobil diyebilirim. Guzel akil etmisler.

B suvların geneli zaten kafadan açıyor. Genelde arkada torsiyon çubuğu kullanan arabalar limitte arkasını açar ya da kopar. Torsiyon çubuğu kullanılmış bir araba limitte böyle kafadan açıyorsa ön takımlara bir kez daha göz atmak lazım ya da dediğin gibi lastik ciddi sıkıntılı. Elektronikler öyle bir devreye girmiş ki şasiye,ön takımlara gerek bile kalmamış. Bu konuda başarılı :D
 
B suvların geneli zaten kafadan açıyor. Genelde arkada torsiyon çubuğu kullanan arabalar limitte arkasını açar ya da kopar. Torsiyon çubuğu kullanılmış bir araba limitte böyle kafadan açıyorsa ön takımlara bir kez daha göz atmak lazım ya da dediğin gibi lastik ciddi sıkıntılı. Elektronikler öyle bir devreye girmiş ki şasiye,ön takımlara gerek bile kalmamış. Bu konuda başarılı :D
Internet pek iyi cekmedigi icin videoyu tekrar izleyemiyorum. O yuzden lastigin markasi tam olarak aklimda degil ama uyduruk bir marka diye aklimda kalmis yanlisim yoksa. Muhtemelen lastiklerden dolayidir. En azindan oyle oldugunu dusunmek istiyorum :D Cunku harbiden kafadan acmaya cok istekli. Esp olmasa isi zor. Fransizlarin espsi iyi calisiyor. Benim c4'de de oyleydi.
 
Internet pek iyi cekmedigi icin videoyu tekrar izleyemiyorum. O yuzden lastigin markasi tam olarak aklimda degil ama uyduruk bir marka diye aklimda kalmis yanlisim yoksa. Muhtemelen lastiklerden dolayidir. En azindan oyle oldugunu dusunmek istiyorum :D Cunku harbiden kafadan acmaya cok istekli. Esp olmasa isi zor. Fransizlarin espsi iyi calisiyor. Benim c4'de de oyleydi.

Ben de lastiğe bakamamıştım. Üzerinde 215-50-17 Hankook Kinergy 4s var M+D diye de eklemişler yani arazi lastiği.
 
Ben de lastiğe bakamamıştım. Üzerinde 215-50-17 Hankook Kinergy 4s var M+D diye de eklemişler yani arazi lastiği.
Arazi lastigiyse normal o zaman kafadan o kadar acma istegi. Dedigimiz gibi esp'yi takdir etmek lazim. Arazi lastigine ragmen iyi toparlamis araci.
 
Anlatmaya gerek yok
FR'da ayarlanabilir süspansiyon filan var ama 1km/h ancak fark edebilmiş. Fiyatları bu seviyelere çıkarmış olan markaların bu kadar berbat altyapıya sahip araba satmaya hakkı yok.
Görüyorsunuz anlatmaya hiç gerek yok :D :D :D
@bt ne güzel dönüyor değil mi gidip test mi etsek:rolleyes:
Çok net klasik Seat. Understeer ile başlıyor, sonra aniden Oversteer yapıyor. Arona'da durum daha da vahimmiş, ESP çok geç müdahale ediyor.
100'den fazla araba test ettik, bu ancak SsangYong XLV ve Nissan Juke gibi şov yapıyor diyorlar asdşjlkfsş
 
FR'da ayarlanabilir süspansiyon filan var ama 1km/h ancak fark edebilmiş. Fiyatları bu seviyelere çıkarmış olan markaların bu kadar berbat altyapıya sahip araba satmaya hakkı yok.

Çok net klasik Seat. Understeer ile başlıyor, sonra aniden Oversteer yapıyor. Arona'da durum daha da vahimmiş, ESP çok geç müdahale ediyor.
100'den fazla araba test ettik, bu ancak SsangYong XLV ve Nissan Juke gibi şov yapıyor diyorlar asdşjlkfsş
Test sürüşündeki görevli bizi sopayla kovalar artık flşdasfjdsfklj gidip sekmek istiyorum arka koltukta :D
 
Sadece arona için demiyorum da, lastik dubanın üstünden geçince araba iyice saçmalamaya başlıyor sanki. Öncesinde zaten seke seke gelmeye başlıyor ama dubadan geçince işler iyice çığırından çıkıyor gibi. Bu üreticiler altyapıdan ne biçim çalmaya başladılar artık ya, cidden rahatsız edici