Bir kaç sayfa geriye gidersen konuşuldu bunlar kardeşim. Mekanik dif kilidi düşük hızlarda ani manevraları kötü yönde etkiliyor. Type r gibi araçlarda mekanik dif kilidi yüksek hızlarda daha stabil dönüş için ayarlanmış. En azından yapılan yorumlar bu yöndeydi.Şimdi geldik zurnanın zırt dediği yere. Type-r niye 80km'de saçmaladı? Type-r da mı kötü altyapılı ben açıkçası bu testi yapanları ya da yapılış şartlarını sorgulamaya başladım kafam karıştı
Sadece arona için demiyorum da, lastik dubanın üstünden geçince araba iyice saçmalamaya başlıyor sanki. Öncesinde zaten seke seke gelmeye başlıyor ama dubadan geçince işler iyice çığırından çıkıyor gibi. Bu üreticiler altyapıdan ne biçim çalmaya başladılar artık ya, cidden rahatsız edici
Önceki mesajları okumadım abi kusura bakma. Mantıklı geldi şu an.Bir kaç sayfa geriye gidersen konuşuldu bunlar kardeşim. Mekanik dif kilidi düşük hızlarda ani manevraları kötü yönde etkiliyor. Type r gibi araçlarda mekanik dif kilidi yüksek hızlarda daha stabil dönüş için ayarlanmış. En azından yapılan yorumlar bu yöndeydi.
Aklıma başka fikir gelmiyor ama duba yerine daha farklı bi yöntem kullanılsa daha iyi olur benceHocam virajın içindeki ufak dalgalanmalar bile arabanın dengesini bozarken bırak dubalarla saçmalasınlar
Yok kardeşim estagfurullah ne kusuru Konusunu açtığın mevzu daha önce konuşulmuştu, belki orada bir cevap bulursun diye söyledimÖnceki mesajları okumadım abi kusura bakma. Mantıklı geldi şu an.
Sağ arka teker dönüş anında havalanıyor, yani ön tekerlerde ciddi grip var, o yüzden sıkıntı lastiklerde değildir bence.Internet pek iyi cekmedigi icin videoyu tekrar izleyemiyorum. O yuzden lastigin markasi tam olarak aklimda degil ama uyduruk bir marka diye aklimda kalmis yanlisim yoksa. Muhtemelen lastiklerden dolayidir. En azindan oyle oldugunu dusunmek istiyorum Cunku harbiden kafadan acmaya cok istekli. Esp olmasa isi zor. Fransizlarin espsi iyi calisiyor. Benim c4'de de oyleydi.
Şu konuda da gaza basmazken kilit ne gibi bir etkide bulunacak, onu anlamadım.Bir kaç sayfa geriye gidersen konuşuldu bunlar kardeşim. Mekanik dif kilidi düşük hızlarda ani manevraları kötü yönde etkiliyor. Type r gibi araçlarda mekanik dif kilidi yüksek hızlarda daha stabil dönüş için ayarlanmış. En azından yapılan yorumlar bu yöndeydi.
Önceki mesajları okumadım abi kusura bakma. Mantıklı geldi şu an.
Aklıma başka fikir gelmiyor ama duba yerine daha farklı bi yöntem kullanılsa daha iyi olur bence
Dediğim gibi mobil girmiş olduğum için daha önce video'yu tam olarak izleyemedim. Tekrarına da internet çekim gücü izin vermediği için bakamadım. Ama doğrudur. Dediğim gibi izlemediğimden bir yorum yapamıyorum hocam.Sağ arka teker dönüş anında havalanıyor, yani ön tekerlerde ciddi grip var, o yüzden sıkıntı lastiklerde değildir bence.
Şu konuda da gaza basmazken kilit ne gibi bir etkide bulunacak, onu anlamadım.
@Porsche Seat bu arabada Nissan'la falan mı çalışmış? Crossover segmentinde Juke gibi eski kasayla kafa kafaya rezalette.Sen bilirsin Mqb mi arona da?Anlatmaya gerek yok
Arına MQB platformunda ama ben böyle bişey gormedim valla.@Porsche Seat bu arabada Nissan'la falan mı çalışmış? Crossover segmentinde Juke gibi eski kasayla kafa kafaya rezalette.Sen bilirsin Mqb mi arona da?
Tam beklediğim gibi.En azından espsi düzgün.Aronadaki gibi kötü ve hantal çalışmıyor.Günü kurtarır.Yılın arabası vız vız vız... Esp olmasa 3 taklayla bitirirmiş.Otomobil 4 lü yakıyor hale bak
Kurtarması için ehil sürücü olman gerekir.Esp ilk devreye girdiğinde dağılıyor normal bir sürücü.Ki bu sert bir espTam beklediğim gibi.En azından espsi düzgün.Aronadaki gibi kötü ve hantal çalışmıyor.Günü kurtarır.
Yılın arabası vız vız vız... Esp olmasa 3 taklayla bitirirmiş.Otomobil 4 lü yakıyor hale bak
Yalnız başarılı bence, esp ile dönse dahi bu arabanın zaten yol tutma gibi bir olayı yok. Bu tarz arabalar için önemli olan güvenli bir şekilde dönmesidir bence.Yılın arabası vız vız vız... Esp olmasa 3 taklayla bitirirmiş.Otomobil 4 lü yakıyor hale bak
"hayır mı bilader neyi çekiyonuz??" diye yandaki kameramanlara dalacakmış esp olmasa
Bu da dediklerimi destekler nitelikte oldu teşekkürlerYalnız başarılı bence, esp ile dönse dahi bu arabanın zaten yol tutma gibi bir olayı yok. Bu tarz arabalar için önemli olan güvenli bir şekilde dönmesidir bence.
Kontrol edilebilir ve güvenli falan demişler, sıkıntısız demek ki görüntüye rağmen.Kurtarması için ehil sürücü olman gerekir.Esp ilk devreye girdiğinde dağılıyor normal bir sürücü.Ki bu sert bir esp