Geyik Testleri

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cenk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Şimdi geldik zurnanın zırt dediği yere. Type-r niye 80km'de saçmaladı? Type-r da mı kötü altyapılı :D ben açıkçası bu testi yapanları ya da yapılış şartlarını sorgulamaya başladım kafam karıştı :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cussler ve Porsche
Şimdi geldik zurnanın zırt dediği yere. Type-r niye 80km'de saçmaladı? Type-r da mı kötü altyapılı :D ben açıkçası bu testi yapanları ya da yapılış şartlarını sorgulamaya başladım kafam karıştı :D
Bir kaç sayfa geriye gidersen konuşuldu bunlar kardeşim. Mekanik dif kilidi düşük hızlarda ani manevraları kötü yönde etkiliyor. Type r gibi araçlarda mekanik dif kilidi yüksek hızlarda daha stabil dönüş için ayarlanmış. En azından yapılan yorumlar bu yöndeydi.
 
Son düzenleme:
Sadece arona için demiyorum da, lastik dubanın üstünden geçince araba iyice saçmalamaya başlıyor sanki. Öncesinde zaten seke seke gelmeye başlıyor ama dubadan geçince işler iyice çığırından çıkıyor gibi. Bu üreticiler altyapıdan ne biçim çalmaya başladılar artık ya, cidden rahatsız edici

Hocam virajın içindeki ufak dalgalanmalar bile arabanın dengesini bozarken bırak dubalarla saçmalasınlar :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: mustafa.e
Bir kaç sayfa geriye gidersen konuşuldu bunlar kardeşim. Mekanik dif kilidi düşük hızlarda ani manevraları kötü yönde etkiliyor. Type r gibi araçlarda mekanik dif kilidi yüksek hızlarda daha stabil dönüş için ayarlanmış. En azından yapılan yorumlar bu yöndeydi.
Önceki mesajları okumadım abi kusura bakma. Mantıklı geldi şu an.
Hocam virajın içindeki ufak dalgalanmalar bile arabanın dengesini bozarken bırak dubalarla saçmalasınlar :)
Aklıma başka fikir gelmiyor ama duba yerine daha farklı bi yöntem kullanılsa daha iyi olur bence :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: DouglasAdams
Internet pek iyi cekmedigi icin videoyu tekrar izleyemiyorum. O yuzden lastigin markasi tam olarak aklimda degil ama uyduruk bir marka diye aklimda kalmis yanlisim yoksa. Muhtemelen lastiklerden dolayidir. En azindan oyle oldugunu dusunmek istiyorum :D Cunku harbiden kafadan acmaya cok istekli. Esp olmasa isi zor. Fransizlarin espsi iyi calisiyor. Benim c4'de de oyleydi.
Sağ arka teker dönüş anında havalanıyor, yani ön tekerlerde ciddi grip var, o yüzden sıkıntı lastiklerde değildir bence.

Bir kaç sayfa geriye gidersen konuşuldu bunlar kardeşim. Mekanik dif kilidi düşük hızlarda ani manevraları kötü yönde etkiliyor. Type r gibi araçlarda mekanik dif kilidi yüksek hızlarda daha stabil dönüş için ayarlanmış. En azından yapılan yorumlar bu yöndeydi.
Şu konuda da gaza basmazken kilit ne gibi bir etkide bulunacak, onu anlamadım.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Sağ arka teker dönüş anında havalanıyor, yani ön tekerlerde ciddi grip var, o yüzden sıkıntı lastiklerde değildir bence.


Şu konuda da gaza basmazken kilit ne gibi bir etkide bulunacak, onu anlamadım.
Dediğim gibi mobil girmiş olduğum için daha önce video'yu tam olarak izleyemedim. Tekrarına da internet çekim gücü izin vermediği için bakamadım. Ama doğrudur. Dediğim gibi izlemediğimden bir yorum yapamıyorum hocam.

Gaz kesip kesmediğini bilmiyoruz hocam. Manevralar sırasında gaz pedalını nasıl ayarlıyorlar belli değil. Slalom'da olduğu gibi belki dengeli ufak ufak basıyorlardır, belki %20-30 civarı basıyorlardır onu bilemiyoruz.
 
Son düzenleme:
Yılın arabası vız vız vız... Esp olmasa 3 taklayla bitirirmiş.Otomobil 4 lü yakıyor hale bak:D
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Ugur