İyi marka bir lastikle belki 75'i de çıkarırdı ama bu araç için limit belli ki 73-74 kmh. Daha üstüne çıkılınca fazladan risk alınıyor. Ne kötü ne iyi ortalama, vasat denebilir işte. Limiti vasat olsa da dönüş tepkileri fena değil. En azından kendi limitleri içinde orayı burayı dağıtmadan dönüyor.Mqb kotu galiba bu minik suvlar icin
Bu yine iyiymiş. Ben bu kadarını öpüp başıma koyarım. C ve D sınıfı hariç bütün vag grubu bu kadar yol tutsun kabulüm.
Aynen aynen, limiti ortalama zaten. Ama ben dönüş sırasında kendini dağıtmamasını sevdim. Girdiği gibi çıkıyor gayet. Ama tabii bu 4Motion olduğu için mi böyle yoksa fwd olunca dağıtıyor mu orası meçhulBu yine iyiymiş. Ben bu kadarını öpüp başıma koyarım. C ve D sınıfı hariç bütün vag grubu bu kadar yol tutsun kabulüm.
Cinnet geçirip arkasını savurmuyor, şuurunu yitirip önü de tamamen salmıyor, gazı kestin mi yoluna girebileceğin bir understeer dozu bu. Volkswagen'in ezelden beri karakteri buydu. Şuursuz önden salmalar, ani hareketlerde arkanın çılgın gibi kopup savrulması filan yeni çıktı.Aynen aynen, limiti ortalama zaten. Ama ben dönüş sırasında kendini dağıtmamasını sevdim. Girdiği gibi çıkıyor gayet. Ama tabii bu 4Motion olduğu için mi böyle yoksa fwd olunca dağıtıyor mu orası meçhul
FR'da ayarlanabilir süspansiyon filan var ama 1km/h ancak fark edebilmiş. Fiyatları bu seviyelere çıkarmış olan markaların bu kadar berbat altyapıya sahip araba satmaya hakkı yok.
Çok net klasik Seat. Understeer ile başlıyor, sonra aniden Oversteer yapıyor. Arona'da durum daha da vahimmiş, ESP çok geç müdahale ediyor.
100'den fazla araba test ettik, bu ancak SsangYong XLV ve Nissan Juke gibi şov yapıyor diyorlar asdşjlkfsş
Ben de suvlara güvenmem fakat peugeot un suvlarını takdir etmek gerek çoğu binekten çok daha iyi kabiliyeti var
Umarım bundan sonra da bu şekilde devam eder. Zaten benim bu testlerde araçlardan beklediğim kasanın bütünlüğünü bozmaması. Onun haricinde limiti 75 - 80 kmh arasında kalsa yeterli. En azından benim kullanım stilim için yeterliCinnet geçirip arkasını savurmuyor, şuurunu yitirip önü de tamamen salmıyor, gazı kestin mi yoluna girebileceğin bir understeer dozu bu. Volkswagen'in ezelden beri karakteri buydu. Şuursuz önden salmalar, ani hareketlerde arkanın çılgın gibi kopup savrulması filan yeni çıktı.
Bu testlerle bu kadar icli disli olduktan sonra kendimi surekli su ikilem icinde buluyorum; araclarin donerken ki hiz limitleri konusunda biz mi cok buyuk beklentilere dusuyoruz yoksa araclarin cogunun harbiden limiti mi dusuk ? Anlayabilen varsa beri gelsin.
Bu testlerle bu kadar icli disli olduktan sonra kendimi surekli su ikilem icinde buluyorum; araclarin donerken ki hiz limitleri konusunda biz mi cok buyuk beklentilere dusuyoruz yoksa araclarin cogunun harbiden limiti mi dusuk ? Anlayabilen varsa beri gelsin.
Agirlik zaten direkt etkenlerden biri de hani agir bile olsa e serisinin spor versiyonu olan e coupe'un daha yuksek limitlere cikmasini beklemiyor degil insan. Hani neticede spor versiyona sahip. Agirligi varsa eger ona gore bir duzenleme yapmalari gerek diye dusunuyorum. Tepki konusunda ise haklisin. Zaten onemli olan donerken verdigi tepkiler ama dedigim gibi insan bazen bu tepkileri daha yuksek hiz limitlerinde bekleyebiliyor. En azindan o beklentiye girebiliyor.Bence bu hız limiti sınıf,marka ayrımı yerine ağırlıklarına göre kıyaslamak lazım. Bir araba ne kadar hafifse ani manevralarda o kadar avantajlı oluyor. En bariz örnek peugeot 3008,opel grandland x ikilisi. Kocaman suv diyorsun ama ikisi de çoğu c sınıfı araba dan hafif veya aynı ağırlıkta.
Bide bence burada yol tutuştan çok tutuşun bittiği yani limite ulaşınca vereceği tepkiyi görüyoruz.
Benim aklıma bu videoyu ilk gördüğüm anda acaba bu kasa E Coupe'de mi C serisi ile aynı platformu paylaşıyor sorusu oldu zira bir önceki kasa E coupe ile c serisi aynı platforma sahipti.Agirlik zaten direkt etkenlerden biri de hani agir bile olsa e serisinin spor versiyonu olan e coupe'un daha yuksek limitlere cikmasini beklemiyor degil insan. Hani neticede spor versiyona sahip. Agirligi varsa eger ona gore bir duzenleme yapmalari gerek diye dusunuyorum. Tepki konusunda ise haklisin. Zaten onemli olan donerken verdigi tepkiler ama dedigim gibi insan bazen bu tepkileri daha yuksek hiz limitlerinde bekleyebiliyor. En azindan o beklentiye girebiliyor.
Bu yorumun e coupe den bağımsız genel bir kanıydı. Bide E coupe direk spor bir araba mı yoksa cruiser olarak yapıldı.Agirlik zaten direkt etkenlerden biri de hani agir bile olsa e serisinin spor versiyonu olan e coupe'un daha yuksek limitlere cikmasini beklemiyor degil insan. Hani neticede spor versiyona sahip. Agirligi varsa eger ona gore bir duzenleme yapmalari gerek diye dusunuyorum. Tepki konusunda ise haklisin. Zaten onemli olan donerken verdigi tepkiler ama dedigim gibi insan bazen bu tepkileri daha yuksek hiz limitlerinde bekleyebiliyor. En azindan o beklentiye girebiliyor.
Olabilir de.. Hic arastirmadim acikcasi bakmak lazim. Bu testler cogu zaman aklimi bulandiriyor.Benim aklıma bu videoyu ilk gördüğüm anda acaba bu kasa E Coupe'de mi C serisi ile aynı platformu paylaşıyor sorusu oldu zira bir önceki kasa E coupe ile c serisi aynı platforma sahipti.
Safkan spor olmadigi asikar da dedigim gibi insani kendi icinde celiskiye dusuyor otomobillerin bu test sonuclari. Bazi marka ve modeller beni olumsuz anlamda hayrete dusurebiliyor. Dedim ya kafami karistiriyorlar bazen.Bu yorumun e coupe den bağımsız genel bir kanıydı. Bide E coupe direk spor bir araba mı yoksa cruiser olarak yapıldı.
Abi bu testler yol tutuşu ölçmüyor ki, ani durumlarda esp ve şasi nasıl tepki veriyor, araba hangi hızlardayken bu gibi durumlarda "kullanılabilir" kalıyor, onu gösteriyor. Baktığın zaman amg gt 79'la, 911 80'le falan dönmüş, bunlardan da daha üstünü beklerdik açıkçası. Kaldı ki fizik kuralları var, isterse dünyanın en iyi yol tutan arabası olsun, o kadar kısa mesafede yüksek hızda o kadar ani manevra yapması çok zor. Belki F1 arabaları falan döner yani. Aslında bir de ona bakmak lazım şaka makaAgirlik zaten direkt etkenlerden biri de hani agir bile olsa e serisinin spor versiyonu olan e coupe'un daha yuksek limitlere cikmasini beklemiyor degil insan. Hani neticede spor versiyona sahip. Agirligi varsa eger ona gore bir duzenleme yapmalari gerek diye dusunuyorum. Tepki konusunda ise haklisin. Zaten onemli olan donerken verdigi tepkiler ama dedigim gibi insan bazen bu tepkileri daha yuksek hiz limitlerinde bekleyebiliyor. En azindan o beklentiye girebiliyor.
Bu ebatlara çıkıldığında, bu kadar uzun dingil mesafesiyle daha fazla çeviklik beklemek haksızlık olabilir. Gerçi Mercedes'in ağırkanlı karakterinin de etkisi var, BMW olsa muhtemelen daha keskin yönlendirme imkanı sunup daha yüksek hızlarla tamamlardı bu testi. Yine de bakınca araba hiç dağılmıyor, sadece biraz daha geniş alan istiyor toparlamak için. Bu testte bu kadar kısa tutulmuş mesafede B ve C sınıfı arabaların zirvede olmaları çok normal. Aynı seviyeyi yakalayabilen E sınıfı arabalar ekstra başarılı denebilir bence.
Yol tutuş ölçmediğini tabii ki biliyorum. Her modelin boyutu, ağırlığı da aynı olmuyor onun da farkındayım. Ama bir çok aracın limit hızı ve limitte verdiği tepkilerden çoğunlukla memnun olmuyoruz. Segment ve ağırlık fark etmeksizin daha iyisini beklediğimiz oluyor. Şuraya videosunu koyduğumuz araçların %80'i çoğumuzu memnun etmiyor. Eleştirilerden de belli zaten. İşte bu noktada ya bizim beklentimiz çok yüksek ya da araçların güvenlik anlamında limitleri düşük, tepkileri sıkıntılı.Abi bu testler yol tutuşu ölçmüyor ki, ani durumlarda esp ve şasi nasıl tepki veriyor, araba hangi hızlardayken bu gibi durumlarda "kullanılabilir" kalıyor, onu gösteriyor. Baktığın zaman amg gt 79'la, 911 80'le falan dönmüş, bunlardan da daha üstünü beklerdik açıkçası. Kaldı ki fizik kuralları var, isterse dünyanın en iyi yol tutan arabası olsun, o kadar kısa mesafede yüksek hızda o kadar ani manevra yapması çok zor. Belki F1 arabaları falan döner yani. Aslında bir de ona bakmak lazım şaka maka