Geyik Testleri

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cenk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Mitsubishi'ye bak sen hele..

Mitsubishi Renault ve nissan ortak marka olmasına rağmen bu arabanın şasisine nissan ve renault nun dokunuşu olmadı. Bu araba 2005 yılında çıkan ve o dönem Mitsubishi lancer da kullanılan Mitsubishi gs platformunda yükseldi. Bu şase de 2005 yılında crysler daimler ile ortak yapıldı. Yani uzun lafın kısası lancer evo ile ortak parçalar kullanması muhtemel ayrıca mercedes dokunuşları da var. :D
Mitsubishi arabalarını pek sevmem ama tutuş olarak baya iyiler en son spacestar modelini kiralamıştım. Fiesta dan daha iyi tuttuğunu söyleyebilirim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: AcilStop ve Cenk
Mitsubishi Renault ve nissan ortak marka olmasına rağmen bu arabanın şasisine nissan ve renault nun dokunuşu olmadı. Bu araba 2005 yılında çıkan ve o dönem Mitsubishi lancer da kullanılan Mitsubishi gs platformunda yükseldi. Bu şase de 2005 yılında crysler daimler ile ortak yapıldı. Yani uzun lafın kısası lancer evo ile ortak parçalar kullanması muhtemel ayrıca mercedes dokunuşları da var. :D
Mitsubishi arabalarını pek sevmem ama tutuş olarak baya iyiler en son spacestar modelini kiralamıştım. Fiesta dan daha iyi tuttuğunu söyleyebilirim.
Lancer'ın iyi yol tuttuğunu biliyorum. Zaten aracın videosunu izlerken aklıma direkt lancer geldi ki boş yere gelmemiş :D Vallahi takdir ettim bu aracı. Tebrikler diyelim :D
 
Eclipse cross çok iyi. T-roc berbat. Fazla understeer var. Limit düşük olmasına rağmen 3. konilerin arasına bile giremiyor. Arona gibi bu da çöp.
 
Arka sürekli yere basarken araba ön tekerlere nasıl da çöküyor görüyor musun? O tekerlekler de üzerine çöken arabayla başa çıkabilince böyle efsane bir sürüş makinesi oluyor. :)

Bu arabanın şasisi aynı zamanda insignia da kullanılacaktı mali sebeplerden dolayı kullanılmadı. Aslında E sınıfı otomobillerde kullanılması planlanan bir şasiydi hatta ismi de Gm Premium diye geçiyor. Tabii e sınıfı kalitesindeki bir şasiyi d sınıfı bir arabaya koyunca araba biraz tosun oluyor :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Dengesiz Angry bird..
ABMovie_Red.png
 
Mitsubishi'ye L200'lerden dolayı hep bir sempatim vardı ama bu araç ile hayranlığa dönüşebilir. O boyutlarda bir aracın bu kadar net tepkiler vermesi harika bir durum. Mühendislerini tek tek tebrik etmek gerekiyor.
Sanırım daha önce mevzusu geçmişti burada. Araçta lancer altyapısı varmış. Ben testi izlerken aklıma direkt lancer gelmişti ki doğalmış böyle olması. Cidden güzel tepkiler ve güzel limit.
 
  • Beğeni
Tepkiler: g.c. ve AcilStop
Sanırım daha önce mevzusu geçmişti burada. Araçta lancer altyapısı varmış. Ben testi izlerken aklıma direkt lancer gelmişti ki doğalmış böyle olması. Cidden güzel tepkiler ve güzel limit.
Son Lancer 2007 yılında tanıtılmış, eğer bu kadar eski platformla bu işi yapmışsa cidden büyük başarı. Hele şöyle başarılı, şöyle değişken, uçuyor kaçıyor denilen yeni platformlara sahip araçlar patır patır dökülüyorken.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Son Lancer 2007 yılında tanıtılmış, eğer bu kadar eski platformla bu işi yapmışsa cidden büyük başarı. Hele şöyle başarılı, şöyle değişken, uçuyor kaçıyor denilen yeni platformlara sahip araçlar patır patır dökülüyorken.
Eski platformların bir çoğu otomobillerde daha iyi seviyede. Üretim maliyeti açısından ekonomik değillerdi ama sürüş kalitesi açısından iyi seviyedeydiler. Tabii o dönemler lancer altyapısıyla yükselen evo efsanesi de vardı. Bu araçtaki platform da muhtemelen geliştirilmiş versiyondur. 2.nesil focus'da 2004'de Ford C1 Platformu'na geçmişti. Şuan makyajlı focus'lar bile hala o altyapıyı kullanıyor tabii geliştirilmiş haliyle. Ek olarak elektronik sistemlerin şimdilerde artmasıyla altyapıya düşen işi azaltmaya çalışıyor artık üreticiler.
 
Son düzenleme: