Sdrive diyor sanırım önden çekişBu araba önden çekiş mi?
Çeviriye bakıp ne anlattıklarına bakmak lazım. Telefondan da ingilizce çeviri yok
Aracın çok çevik olduğunu, sınıfındaki rakiplerinden çok daha iyi sürüş hissi olduğunu ve köşeleri gayet keskin döndüğünü, dönüş sırasında da saçma sapan vücut hareketleri yapmadığını söylüyorlar. Ama hızı yükselttiklerinde bolca understeer düştüklerini ve aracın daha fazla dönemediğini söylüyorlar. Bunu da ' degradation of tires ' mevzusuna bağlamışlar. Lastiklerin bozulması anlamı taşıyan bir şey bu ama denemelerin ardından lastiğin bozulmasını mı yoksa lastik genel olarak kötü de limitinin düşüklüğünden dönemediğini mi kastediyorlar orasını tam anlayamadım. Neticede lastik kaynaklı olduğu düşünülüyor.Bu araba önden çekiş mi?
Cinturatolar yumuşak seri lastikler ama yolu bırakmayı hiç sevmezler.İnatla da yolu bırakmamaya çalışmış zaten ilginç bir görüntü çıkmış ortaya.Arabanın ağırlığının bindiği tarafa belki hiç bir lastiğin dayanamayacağı bir ağırlık transferi var gibi geldi bana.Hareketi ; bana kalırsa fiziksel olarak bu manevrayı kaldıramayacak ''setup'' da araba.Özetim: Lastikleri biliyorum iyi lastikler.Sorun bu arabaya bu hareketi yaptıracak lastik yok.Macan gibi bir mühendislik oyunu olması lazım ki dönsünAracın çok çevik olduğunu, sınıfındaki rakiplerinden çok daha iyi sürüş hissi olduğunu ve köşeleri gayet keskin döndüğünü, dönüş sırasında da saçma sapan vücut hareketleri yapmadığını söylüyorlar. Ama hızı yükselttiklerinde bolca understeer düştüklerini ve aracın daha fazla dönemediğini söylüyorlar. Bunu da ' degradation of tires ' mevzusuna bağlamışlar. Lastiklerin bozulması anlamı taşıyan bir şey bu ama denemelerin ardından mı lastiğin bozulmasını kastediyorlar yoksa lastik genel olarak mı kötü orasını tam anlayamadım. Neticede lastik kaynaklı olduğu düşünülüyor.
Belki dediğin gibi belki de lastiklerin hamuru falan bozuk olabilir. Videoda adamların mevzuyu bağladıkları tek şey ' degredation of tires' mevzusu. Orada ne demek istediler acaba onu tam çözemedim işte.Cinturatolar yumuşak seri lastikler ama yolu bırakmayı hiç sevmezler.İnatla da yolu bırakmamaya çalışmış zaten ilginç bir görüntü çıkmış ortaya.Arabanın ağırlığının bindiği tarafa belki hiç bir lastiğin dayanamayacağı bir ağırlık transferi var gibi geldi bana.Hareketi ; bana kalırsa fiziksel olarak bu manevrayı kaldıramayacak ''setup'' da araba.Özetim: Lastikleri biliyorum iyi lastikler.Sorun bu arabaya bu hareketi yaptıracak lastik yok.Macan gibi bir mühendislik oyunu olması lazım ki dönsün
Bildiğim önden çekiş hocam..
O zaman cevap burada bence. Yıllarca arkadan itiş DNA'larıyla araba üretmeye alışmış bir firmanın önden çekişe geçmesiyle bu tarz bocalamalar yaşaması normal. Öncen çekiş arabalarda ön daha ağır olur, virajlarda öne yığılma olurken arkada yeri geldi mi teker kaldıracak kadar hafifleme olur ve bu orantısız ağırlık transferlerine göre yol tutuş setup'ları yapılır. Arkadan itiş ve 4x4 araçlarda ise daha dengeli bir ağırlık dağılımı gözetilir. BMW bu çok farklı karaktere henüz adapte olamamış belli ki Bu durumu lastik filan kurtarmaz. Önden çekiş araçta bütün yük ön düzene binip iş ön tekerleklerle çözülüyor. Bu araba öne yeterince yüklenememiş gibi. Klasik BMW'ler gibi dümdüz yana yatıyor. Hal böyle olunca ver understeer'i ver understeer'iSdrive diyor sanırım önden çekiş
Önden çekiş karakterinin bmw'yi alışılmışın dışına çıkardığı muhakkak da adamlar x2'nin sürüşünü çok beğenmiş. Köşelerde özellikle çok çevik olduğunu, sınıfındaki araçlardan daha iyi olduğunu söylüyorlar. Mevzunun sonunda adamlar lastiklerin bozulması diye bir terim kullanıyorlar. Fakat kelime tam anlamıyla neye çıkıyor anlayamadım. Yani testi yapan adamların alt yazıda söyledikleri bu şekilde en azından. Gerisini bilmiyorumO zaman cevap burada bence. Yıllarca arkadan itiş DNA'larıyla araba üretmeye alışmış bir firmanın önden çekişe geçmesiyle bu tarz bocalamalar yaşaması normal. Öncen çekiş arabalarda ön daha ağır olur, virajlarda öne yığılma olurken arkada yeri geldi mi teker kaldıracak kadar hafifleme olur ve bu orantısız ağırlık transferlerine göre yol tutuş setup'ları yapılır. Arkadan itiş ve 4x4 araçlarda ise daha dengeli bir ağırlık dağılımı gözetilir. BMW bu çok farklı karaktere henüz adapte olamamış belli ki Bu durumu lastik filan kurtarmaz. Önden çekiş araçta bütün yük ön düzene binip iş ön tekerleklerle çözülüyor. Bu araba öne yeterince yüklenememiş gibi. Klasik BMW'ler gibi dümdüz yana yatıyor. Hal böyle olunca ver understeer'i ver understeer'i
3 sene Cinturato kullandım, eski arabam da o lastikler yüzünden pert oldu. İyi lastik değil kısacasıCinturatolar yumuşak seri lastikler ama yolu bırakmayı hiç sevmezler.İnatla da yolu bırakmamaya çalışmış zaten ilginç bir görüntü çıkmış ortaya.Arabanın ağırlığının bindiği tarafa belki hiç bir lastiğin dayanamayacağı bir ağırlık transferi var gibi geldi bana.Hareketi ; bana kalırsa fiziksel olarak bu manevrayı kaldıramayacak ''setup'' da araba.Özetim: Lastikleri biliyorum iyi lastikler.Sorun bu arabaya bu hareketi yaptıracak lastik yok.Macan gibi bir mühendislik oyunu olması lazım ki dönsün
Güncel3 sene Cinturato kullandım, eski arabam da o lastikler yüzünden pert oldu. İyi lastik değil kısacası
Bana gövdeyle veya alt takımla ilgili bir sıkıntı varmış gibi gelmedi, çünkü kayınca mal mal hareketler yapmıyor. Ya esp sıkıntısı var ya lastik sıkıntısı var. Hatta lastik sıkıntısı olduğu için de esp düzgün çalışmamış olabilir.
O zaman cevap burada bence. Yıllarca arkadan itiş DNA'larıyla araba üretmeye alışmış bir firmanın önden çekişe geçmesiyle bu tarz bocalamalar yaşaması normal. Öncen çekiş arabalarda ön daha ağır olur, virajlarda öne yığılma olurken arkada yeri geldi mi teker kaldıracak kadar hafifleme olur ve bu orantısız ağırlık transferlerine göre yol tutuş setup'ları yapılır. Arkadan itiş ve 4x4 araçlarda ise daha dengeli bir ağırlık dağılımı gözetilir. BMW bu çok farklı karaktere henüz adapte olamamış belli ki Bu durumu lastik filan kurtarmaz. Önden çekiş araçta bütün yük ön düzene binip iş ön tekerleklerle çözülüyor. Bu araba öne yeterince yüklenememiş gibi. Klasik BMW'ler gibi dümdüz yana yatıyor. Hal böyle olunca ver understeer'i ver understeer'i
Güncel olarak 2017 üretim hem allseasonlarını hem p7 lerini 16 inç te tecrübe ettim bir eksiğini bulamadım yağmurda direksiyon hissi kaynı dışında.3 sene kullanmışsın hamuru yumuşak demiştim zaten postumda muhtemelen değişme zamanın gelmişken canın sıkılmış bana göre3 sene Cinturato kullandım, eski arabam da o lastikler yüzünden pert oldu. İyi lastik değil kısacası
Bana gövdeyle veya alt takımla ilgili bir sıkıntı varmış gibi gelmedi, çünkü kayınca mal mal hareketler yapmıyor. Ya esp sıkıntısı var ya lastik sıkıntısı var. Hatta lastik sıkıntısı olduğu için de esp düzgün çalışmamış olabilir.
Islakta direksiyon hissi kaybı değil de lastik tutunma kaybı var direkt. Kuruda da şehiriçi işini görüyor ama öyle çok iyi bir tutunma sağlamıyor. Belki son 4 sene içinde geliştirme yapmışlardır ama, onu bilemeyeceğim. Ben kullandığım döneme göre kıyaslıyorum şu anda.Güncel
Güncel olarak 2017 üretim hem allseasonlarını hem p7 lerini 16 inç te tecrübe ettim bir eksiğini bulamadım yağmurda direksiyon hissi kaynı dışında.3 sene kullanmışsın hamuru yumuşak demiştim zaten postumda muhtemelen değişme zamanın gelmişken canın sıkılmış bana göre
Olabilir bu sene tanıştım her iki lastikle deIslakta direksiyon hissi kaybı değil de lastik tutunma kaybı var direkt. Kuruda da şehiriçi işini görüyor ama öyle çok iyi bir tutunma sağlamıyor. Belki son 4 sene içinde geliştirme yapmışlardır ama, onu bilemeyeceğim. Ben kullandığım döneme göre kıyaslıyorum şu anda.
Klasik bir SUV gövdesi, bir SUV için nispeten dengeli şasi, beklendiği gibi gerçekleşen yüksek gövde salınımına çok tatlı hafif bir el freni çekerek yönlendirme sağlayan esp. Böyle esp müdahalesini sadece 500x'te deneyimlemiştim, çok eğlenceli oluyor. Araba sürücünün yerine el freni çekiyor ama azıcık.
Vallahi hocam bir suv için yeterince dengeli gördüm ben de. Hız yükselince ilk manevrada bütün halde dışarı doğru bir açılma oldu ama neticede güvenli alan olan kukaların arasında kalabildi. Şahsen bir suv'den daha fazlasını beklemezdimKlasik bir SUV gövdesi, bir SUV için nispeten dengeli şasi, beklendiği gibi gerçekleşen yüksek gövde salınımına çok tatlı hafif bir el freni çekerek yönlendirme sağlayan esp. Böyle esp müdahalesini sadece 500x'te deneyimlemiştim, çok eğlenceli oluyor. Araba sürücünün yerine el freni çekiyor ama azıcık.
Klasik bir SUV gövdesi, bir SUV için nispeten dengeli şasi, beklendiği gibi gerçekleşen yüksek gövde salınımına çok tatlı hafif bir el freni çekerek yönlendirme sağlayan esp. Böyle esp müdahalesini sadece 500x'te deneyimlemiştim, çok eğlenceli oluyor. Araba sürücünün yerine el freni çekiyor ama azıcık.
Vallahi hocam bir suv için yeterince dengeli gördüm ben de. Hız yükselince ilk manevrada bütün halde dışarı doğru bir açılma oldu ama neticede güvenli alan olan kukaların arasında kalabildi. Şahsen bir suv'den daha fazlasını beklemezdim
Bende onu soyleyecektim; bu aracin yerden yuksekligi oldukca fazla duruyor. Goz yanilmasi mi yoksa rakamlarla destekli mi bilemedigim icin bahsetmedim. Ama cidden yerden yuksek duruyor. Zaten bende buna ragmen oldukca dengeli buldum.Ben geyik testinde en iyi sonucu veren C suv olduğunu düşünüyorum. Bu araba volvo nun kendi sitesinde 1718 kilo gözüküyor ve 1.65 cm yüksekliğinde. Bu ağırlık ile bu kadar dengeli tepki vermesi büyük başarı bence.
Alfa 159 u izledim tam bir araba karakteri var.
Kolay değil böyle beklentiyi karşılayan araba görmek.Kendi döneminin en iyilerindendoktor adam alfanın dilinden anlıyor yav