Hız limitini görünce bir afallamadım değil İlginç testlerden biri daha.. Son girişte neredeyse durma noktasına geldi. Esp'yi bayağı hassas ayarlamışlar belli ki.
82 de dönerdi sanki.Hız limitini görünce bir afallamadım değil İlginç testlerden biri daha.. Son girişte neredeyse durma noktasına geldi. Esp'yi bayağı hassas ayarlamışlar belli ki.
Zorlanırdı ama dönme ihtimali vardı doğru. Aslında ilk 80'le denediler ama ben biraz daha düşük hızlarda da bir deneme yapılmasını beklerdim. 80 zaten bu tarz bir araç için çok yüksek rakam. Bu hız limitini biraz daha normal standarta çekip 78-77 gibi deneselerdi bir de o halini görseydik keşke.82 de dönerdi sanki.
Lastik kurbanı gibi geldi bana.
İyi dönüyor da böyle yükseklikte bir D suv içinde muhtemelen bu forum dahil birkaç kişi dışında soğuk kanlılığını koruyarak dönebilecek biri yoktur.Aşırı yatıyor aşırı açıyor. Vag grubu Suv leri gibi esp full devreye girse daha az ürkütücü olurmuşHız limitini görünce bir afallamadım değil İlginç testlerden biri daha.. Son girişte neredeyse durma noktasına geldi. Esp'yi bayağı hassas ayarlamışlar belli ki.
Lastik kurbanı gibi geldi bana.
Herşey 73 e kadar güzeldi aslında.Eski Mqb platformu testlerinde sinan ve and ın dedikleri geçerliliğini koruyor.Normal bir sürücünün çıkmayacağı anlamayacağı seviyelere kadar iyi sonra bir anda korkutucu bozuluyor ki aynısını test driver da yaşamış.77 km/h sonra pilot da aniden 3. steer i vermeden testten çekmiş arabayı.Lastikler de Pirelli P Zero, çok da kötü bir lastik değil
Herşey 73 e kadar güzeldi aslında.Eski Mqb platformu testlerinde sinan ve and ın dedikleri geçerliliğini koruyor.Normal bir sürücünün çıkmayacağı anlamayacağı seviyelere kadar iyi sonra bir anda korkutucu bozuluyor ki aynısını test driver da yaşamış.77 km/h sonra pilot da aniden 3. steer i vermeden testten çekmiş arabayı.
Herşey 73 e kadar güzeldi aslında.Eski Mqb platformu testlerinde sinan ve and ın dedikleri geçerliliğini koruyor.Normal bir sürücünün çıkmayacağı anlamayacağı seviyelere kadar iyi sonra bir anda korkutucu bozuluyor ki aynısını test driver da yaşamış.77 km/h sonra pilot da aniden 3. steer i vermeden testten çekmiş arabayı.
Her pZero da bunu görmedim ama testlere vaktim olunca bakayım belki de yanlış hatırlıyorumBu arada E coupe'nin de lastikleri P zero
İnsan ister istemez "ulan acaba lastikten" mi diyor
Lastikler de Pirelli P Zero, çok da kötü bir lastik değil
Mqb nin zaten eksiği var ama bana Lastikte bitik gibi geldi çünkü 205 tabanlı energysaver lı 1.0 tsi golf bundan daha iyi dönüyorduHerşey 73 e kadar güzeldi aslında.Eski Mqb platformu testlerinde sinan ve and ın dedikleri geçerliliğini koruyor.Normal bir sürücünün çıkmayacağı anlamayacağı seviyelere kadar iyi sonra bir anda korkutucu bozuluyor ki aynısını test driver da yaşamış.77 km/h sonra pilot da aniden 3. steer i vermeden testten çekmiş arabayı.
Zaten canini dusunen kimse o aracla oyle seyler denemez. Denerse de muhtemelen bu forumdaki cogu kisi patlar. Arac dengesiz gibi gozukuyor ama hizin yuksekligi dusunulunce bu normal. Ben o testte 80'den sonra 77-78 gibi hizlarla deneme yapilmasini beklerdim. Bana kalirsa o aracin guvenli hizlari o civarlarda olacaktir.İyi dönüyor da böyle yükseklikte bir D suv içinde muhtemelen bu forum dahil birkaç kişi dışında soğuk kanlılığını koruyarak dönebilecek biri yoktur.Aşırı yatıyor aşırı açıyor. Vag grubu Suv leri gibi esp full devreye girse daha az ürkütücü olurmuş
Kötü değil de bitik.
Mqb nin zaten eksiği var ama bana Lastikte bitik gibi geldi çünkü 205 tabanlı energysaver lı 1.0 tsi golf bundan daha iyi dönüyordu
Kötü değil de bitik.
Mqb nin zaten eksiği var ama bana Lastikte bitik gibi geldi çünkü 205 tabanlı energysaver lı 1.0 tsi golf bundan daha iyi dönüyordu
Tepkileri normal versiyona çok benziyor. Bana kalırsa sorun Mbq platformunda.
Çok da kötü bir lastik değil değil, bayağı üst segment performans lastiği PZero'lar.Lastikler de Pirelli P Zero, çok da kötü bir lastik değil