Geyik Testleri

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cenk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
82 de dönerdi sanki.
Zorlanırdı ama dönme ihtimali vardı doğru. Aslında ilk 80'le denediler ama ben biraz daha düşük hızlarda da bir deneme yapılmasını beklerdim. 80 zaten bu tarz bir araç için çok yüksek rakam. Bu hız limitini biraz daha normal standarta çekip 78-77 gibi deneselerdi bir de o halini görseydik keşke.
 
Bu boyutlardaki bir araba için 80 km hızdaki tepkileri oldukça iyi bende ikinci testi 84 km ile dönecek sandım. Dönemedi belki ama kontrolü kaybedecek şekilde dağılmadı. Yanlış görmediysem alt yazıda da 84 km'deki tepkilerinin iyi olduğu yazıyordu.
 
Hız limitini görünce bir afallamadım değil :D İlginç testlerden biri daha.. Son girişte neredeyse durma noktasına geldi. Esp'yi bayağı hassas ayarlamışlar belli ki.
İyi dönüyor da böyle yükseklikte bir D suv içinde muhtemelen bu forum dahil birkaç kişi dışında soğuk kanlılığını koruyarak dönebilecek biri yoktur.Aşırı yatıyor aşırı açıyor. Vag grubu Suv leri gibi esp full devreye girse daha az ürkütücü olurmuş
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Lastik kurbanı gibi geldi bana.
Lastikler de Pirelli P Zero, çok da kötü bir lastik değil
Herşey 73 e kadar güzeldi aslında.Eski Mqb platformu testlerinde sinan ve and ın dedikleri geçerliliğini koruyor.Normal bir sürücünün çıkmayacağı anlamayacağı seviyelere kadar iyi sonra bir anda korkutucu bozuluyor ki aynısını test driver da yaşamış.77 km/h sonra pilot da aniden 3. steer i vermeden testten çekmiş arabayı.
 
Herşey 73 e kadar güzeldi aslında.Eski Mqb platformu testlerinde sinan ve and ın dedikleri geçerliliğini koruyor.Normal bir sürücünün çıkmayacağı anlamayacağı seviyelere kadar iyi sonra bir anda korkutucu bozuluyor ki aynısını test driver da yaşamış.77 km/h sonra pilot da aniden 3. steer i vermeden testten çekmiş arabayı.

Önce kötü diye düşündüm de sonra o kadar kötü olmadığına kanaat getirdim
E coupe de aynı durumu yaşamış. Ki Golf'e göre tutunma kuvveti ve lastik taban genişliği daha iyi bir otomobil..77 km/h'den sonra 3. steer'i vermeden testi sonlandırmışlar
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Herşey 73 e kadar güzeldi aslında.Eski Mqb platformu testlerinde sinan ve and ın dedikleri geçerliliğini koruyor.Normal bir sürücünün çıkmayacağı anlamayacağı seviyelere kadar iyi sonra bir anda korkutucu bozuluyor ki aynısını test driver da yaşamış.77 km/h sonra pilot da aniden 3. steer i vermeden testten çekmiş arabayı.

Bu arada E coupe'nin de lastikleri P zero o_O
İnsan ister istemez "ulan acaba lastikten" mi diyor :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Lastikler de Pirelli P Zero, çok da kötü bir lastik değil

Kötü değil de bitik.
Herşey 73 e kadar güzeldi aslında.Eski Mqb platformu testlerinde sinan ve and ın dedikleri geçerliliğini koruyor.Normal bir sürücünün çıkmayacağı anlamayacağı seviyelere kadar iyi sonra bir anda korkutucu bozuluyor ki aynısını test driver da yaşamış.77 km/h sonra pilot da aniden 3. steer i vermeden testten çekmiş arabayı.
Mqb nin zaten eksiği var ama bana Lastikte bitik gibi geldi çünkü 205 tabanlı energysaver lı 1.0 tsi golf bundan daha iyi dönüyordu :D

 
  • Beğeni
Tepkiler: by ve AcilStop
X Trail ESP sayesinde bildiğin durdu yav :D:D Tiguan 78le aynı şekilde durunca kimse beğenmediydi ama olsun artık. Bence başarılı valla manevra sonunda durması değil parkuru tamamlaması benim için daha önemli.
 
İyi dönüyor da böyle yükseklikte bir D suv içinde muhtemelen bu forum dahil birkaç kişi dışında soğuk kanlılığını koruyarak dönebilecek biri yoktur.Aşırı yatıyor aşırı açıyor. Vag grubu Suv leri gibi esp full devreye girse daha az ürkütücü olurmuş
Zaten canini dusunen kimse o aracla oyle seyler denemez. Denerse de muhtemelen bu forumdaki cogu kisi patlar. Arac dengesiz gibi gozukuyor ama hizin yuksekligi dusunulunce bu normal. Ben o testte 80'den sonra 77-78 gibi hizlarla deneme yapilmasini beklerdim. Bana kalirsa o aracin guvenli hizlari o civarlarda olacaktir.
 
  • Beğeni
Tepkiler: DouglasAdams
Kötü değil de bitik.

Mqb nin zaten eksiği var ama bana Lastikte bitik gibi geldi çünkü 205 tabanlı energysaver lı 1.0 tsi golf bundan daha iyi dönüyordu :D




Tepkileri normal versiyona çok benziyor. Bana kalırsa sorun Mbq platformunda.


Otomobil her ne kadar gti da olsa sonucta ufak tefek dokunuslarla c segment bir otomobilin guclendirilmis versiyonundan baska bir sey degil :)
Standart bir golf’un tepkileri neyse bu da hemen hemen odur zaten
 
  • Beğeni
Tepkiler: GARAJ TV