Geyik Testleri

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cenk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Bende onu soyleyecektim; bu aracin yerden yuksekligi oldukca fazla duruyor. Goz yanilmasi mi yoksa rakamlarla destekli mi bilemedigim icin bahsetmedim. Ama cidden yerden yuksek duruyor. Zaten bende buna ragmen oldukca dengeli buldum.

Gidip inceledim showroomda.Araba cidden baya yüksek.Ama sonuç da gayet iyi bence.Crossover değil de sürüş pozisyonu suvumsu biraz.Ben beğenmiştim.
ea88e1ea19911f0198f2dc7eba724eb5.jpg



Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Xc40 1750 kg ağırlığıyla altındaki lastiklerin kalitesi biraz düştüğünde tutunamayacak gibi duruyor.Bütün halde dışarı açılmasını akıllı esc siyle ve iyi lastikleriyle iyi toparladığı doğru.Üzerinde primacy3 lerle veya Cx5 gibi Toyo proxes gibi bir lastikle çıksaydı burada konuştuklarımız çok farklı olurdu.Şase iyi ağırlık dengesi de fena değil; yatmadan çok ortadan açılan bir araba olması korkutucu.
Premium contact 6'ları ben de çok beğendim. Aracın ortadan doğru açılmasını da yerden yüksekliğine bağladım ben açıkçası. Hatta araç karşıdan doğru gelirken, bu kesin dağlara taşlara dağıtır diye düşünüyordum ama dubaların arasında arkasını veya önünü ayrı ayrı dağıtmadan kalabildi. Dediğimiz o ortadan doğru dışa açılma mevzusu muhtemelen yerden yüksekliğinden kaynaklı. Ama kötü lastik olsa dubaların dışındaydı çok net.
 
kesinlikle. Yalnız Alfa romeo'lara sorunlu araba kötü imajını katan modellerin ilk sıralarında geliyor ki hiç sorma :)
Ne kadar ekmek o kadar köfte gibi düşünmek lazım aslında.O kaliteli iç dizayn sürüş hissi vermek için harcanan arge sonrası piyasa fiyatlarında konumlanmak için bazı şeylerden feragat eden bir araba olduğunu düşünüyorum.Her şeyi istenilen düzeyde olsa maliyeti piyasanın istediğinden fazla olacaktı
 
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso
Maşaallah.. Cidden güzel otomobil. Allah sahiplerine bağışlasın, bize de nasip etsin inşaallah :D

Baya foto var da burayı işgal etmeyelim abi biraz daha içim gitsin diyorsan vipte ve ya geyik başlığında salayım fikirlerimi ve fotoları.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Baya foto var da burayı işgal etmeyelim abi biraz daha içim gitsin diyorsan vipte ve ya geyik başlığında salayım fikirlerimi ve fotoları.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
İnceleme başlığı gibi bir şey yaparsan güzel olabilir. Anlatacak fazla bir şey yoksa o zaman normal bir yorumda da bahsedebilirsin kardeşim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: DuzboruDownpipe
Premium contact 6'ları ben de çok beğendim. Aracın ortadan doğru açılmasını da yerden yüksekliğine bağladım ben açıkçası. Hatta araç karşıdan doğru gelirken, bu kesin dağlara taşlara dağıtır diye düşünüyordum ama dubaların arasında arkasını veya önünü ayrı ayrı dağıtmadan kalabildi. Dediğimiz o ortadan doğru dışa açılma mevzusu muhtemelen yerden yüksekliğinden kaynaklı. Ama kötü lastik olsa dubaların dışındaydı çok net.
Aracın yüksek ağırlık merkezi yatma gibi dikey hareketleri; Ağırlık ise yatay hareketini sağlar.Fiziksel olarak bu böyledir.Ağırlık fazla olduğu için yatay düzlemde eylemsizlik gereği açma eğilimi çok yüksek.Dikey ağırlığının yüksekliği ile de salınımı yapar.O yüzden suv dan beklenecek hareket deriz.Salınımı bence iyi durumda açılması ise lastiğin iyi olması yüzünden.Alan adam çok lastik yer bizim kafadaysa:D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Ne kadar ekmek o kadar köfte gibi düşünmek lazım aslında.O kaliteli iç dizayn sürüş hissi vermek için harcanan arge sonrası piyasa fiyatlarında konumlanmak için bazı şeylerden feragat eden bir araba olduğunu düşünüyorum.Her şeyi istenilen düzeyde olsa maliyeti piyasanın istediğinden fazla olacaktı

otomobilin üretimi veya parça dayanımıyla alakalı bir sıkıntı değil aslında, ustalarla alakalı bi durum. Sıradan benzinli veya dizel otomobil ustalarının diğer otomobillerde öngörebileceği sorunlar 159da daha farklı olabiliyor. Hatta bunu Alfa romeo geneline yayabiliriz ama 159 özelinde durum daha farklı... Far ayarı yaptırmaya gittiğim oto elektrikçide ya abi hallederiz far ayarı nedir ki yeaaa diyip kapının önüne çıktığında 156'yı görüp bunu yapmam abi diyince çok şaşırmıştım ama daha sonra anladım ki ülkemiz ustalarında alfa romeo algısı çok başka. alfa romeo ustasıyım diyenlerin BÜYÜK BÖLÜMÜ de alfa romeo ustası az diyip, ben bu yoldan para kazanırım diyenlerden oluşuyor maalesef :) Sonra alfa romeo sorunlu....
 
  • Beğeni
Tepkiler: DouglasAdams
Aracın yüksek ağırlık merkezi yatma gibi dikey hareketleri; Ağırlık ise yatay hareketini sağlar.Fiziksel olarak bu böyledir.Ağırlık fazla olduğu için yatay düzlemde eylemsizlik gereği açma eğilimi çok yüksek.Dikey ağırlığının yüksekliği ile de salınımı yapar.O yüzden suv dan beklenecek hareket deriz.Salınımı bence iyi durumda açılması ise lastiğin iyi olması yüzünden.Alan adam çok lastik yer bizim kafadaysa:D
Bunu alan zaten sanıyorum viraj kasmaz pek. Yani ben olsam denerim ama pek kasmam, o kafada olmam diyelim. Zaten benim zihniyet hala daha fakir düşünüyor, o lastiklere baksana kim bilir seti kaç paradır :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: DouglasAdams
Tabi üzerindeki lastik eski ise bu da yol tutuşunu zayıflatmış olabilir ama genel olarak bmw'ler beklentileri karşilayamayınca belki de ön yargılı değerlendiriyorumdur.
Bu şimdi önden çekişli ilk bmw denemelerinden olduğu için o konuda da bir handikapı bulunuyor hem fiziksel hem üretim deneyimi anlamında. Buna ek lastiklerden de şikayetçi olununca ortaya böyle bir sonuç çıkabiliyor. Kaliteli bir lastikle limit ve tepkileri belki daha kararlı olur.
 
  • Beğeni
Tepkiler: AcilStop
Lastiklerdeki şüphe ortadan kalkmadan bu aracı net olarak değerlendirmek çok zor olur. Videoya bakınca sanki virajın içinde direksiyonu bir tur daha artırıyor ama ön tekerlekleri ne tarafa çevirirse çevirsin hiç dönmeyecekmiş gibi geliyor.

Bu hali ile değerlendirince ağırlık dağılımı ve transferi konusunda sorun olabilir gibi de gözüküyor.