Kolay değil böyle beklentiyi karşılayan araba görmek.Kendi döneminin en iyilerinden
kesinlikle. Yalnız Alfa romeo'lara sorunlu araba kötü imajını katan modellerin ilk sıralarında geliyor ki hiç sorma
Kolay değil böyle beklentiyi karşılayan araba görmek.Kendi döneminin en iyilerinden
Bende onu soyleyecektim; bu aracin yerden yuksekligi oldukca fazla duruyor. Goz yanilmasi mi yoksa rakamlarla destekli mi bilemedigim icin bahsetmedim. Ama cidden yerden yuksek duruyor. Zaten bende buna ragmen oldukca dengeli buldum.
Premium contact 6'ları ben de çok beğendim. Aracın ortadan doğru açılmasını da yerden yüksekliğine bağladım ben açıkçası. Hatta araç karşıdan doğru gelirken, bu kesin dağlara taşlara dağıtır diye düşünüyordum ama dubaların arasında arkasını veya önünü ayrı ayrı dağıtmadan kalabildi. Dediğimiz o ortadan doğru dışa açılma mevzusu muhtemelen yerden yüksekliğinden kaynaklı. Ama kötü lastik olsa dubaların dışındaydı çok net.Xc40 1750 kg ağırlığıyla altındaki lastiklerin kalitesi biraz düştüğünde tutunamayacak gibi duruyor.Bütün halde dışarı açılmasını akıllı esc siyle ve iyi lastikleriyle iyi toparladığı doğru.Üzerinde primacy3 lerle veya Cx5 gibi Toyo proxes gibi bir lastikle çıksaydı burada konuştuklarımız çok farklı olurdu.Şase iyi ağırlık dengesi de fena değil; yatmadan çok ortadan açılan bir araba olması korkutucu.
Ne kadar ekmek o kadar köfte gibi düşünmek lazım aslında.O kaliteli iç dizayn sürüş hissi vermek için harcanan arge sonrası piyasa fiyatlarında konumlanmak için bazı şeylerden feragat eden bir araba olduğunu düşünüyorum.Her şeyi istenilen düzeyde olsa maliyeti piyasanın istediğinden fazla olacaktıkesinlikle. Yalnız Alfa romeo'lara sorunlu araba kötü imajını katan modellerin ilk sıralarında geliyor ki hiç sorma
Maşaallah.. Cidden güzel otomobil. Allah sahiplerine bağışlasın, bize de nasip etsin inşaallahGidip inceledim showroomda.Araba cidden baya yüksek.Ama sonuç da gayet iyi bence.Crossover değil de sürüş pozisyonu suvumsu biraz.Ben beğenmiştim.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Maşaallah.. Cidden güzel otomobil. Allah sahiplerine bağışlasın, bize de nasip etsin inşaallah
O ince yanak ve 4 mevsim lastikle şunları yapabilmesi müthiş gerçekten..
İnceleme başlığı gibi bir şey yaparsan güzel olabilir. Anlatacak fazla bir şey yoksa o zaman normal bir yorumda da bahsedebilirsin kardeşim.Baya foto var da burayı işgal etmeyelim abi biraz daha içim gitsin diyorsan vipte ve ya geyik başlığında salayım fikirlerimi ve fotoları.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Aracın yüksek ağırlık merkezi yatma gibi dikey hareketleri; Ağırlık ise yatay hareketini sağlar.Fiziksel olarak bu böyledir.Ağırlık fazla olduğu için yatay düzlemde eylemsizlik gereği açma eğilimi çok yüksek.Dikey ağırlığının yüksekliği ile de salınımı yapar.O yüzden suv dan beklenecek hareket deriz.Salınımı bence iyi durumda açılması ise lastiğin iyi olması yüzünden.Alan adam çok lastik yer bizim kafadaysaPremium contact 6'ları ben de çok beğendim. Aracın ortadan doğru açılmasını da yerden yüksekliğine bağladım ben açıkçası. Hatta araç karşıdan doğru gelirken, bu kesin dağlara taşlara dağıtır diye düşünüyordum ama dubaların arasında arkasını veya önünü ayrı ayrı dağıtmadan kalabildi. Dediğimiz o ortadan doğru dışa açılma mevzusu muhtemelen yerden yüksekliğinden kaynaklı. Ama kötü lastik olsa dubaların dışındaydı çok net.
Videonun altyazısını okuduğumda lastiklerden şikayet ediyorlar hocam..Bmw'ler geyik testinde çok iddialı bir noktada değil tamamda bunun gibi komple yana kayanı da görmemiştik. Tepkileri iyi fakat limiti çok düşük.
Ne kadar ekmek o kadar köfte gibi düşünmek lazım aslında.O kaliteli iç dizayn sürüş hissi vermek için harcanan arge sonrası piyasa fiyatlarında konumlanmak için bazı şeylerden feragat eden bir araba olduğunu düşünüyorum.Her şeyi istenilen düzeyde olsa maliyeti piyasanın istediğinden fazla olacaktı
Bunu alan zaten sanıyorum viraj kasmaz pek. Yani ben olsam denerim ama pek kasmam, o kafada olmam diyelim. Zaten benim zihniyet hala daha fakir düşünüyor, o lastiklere baksana kim bilir seti kaç paradırAracın yüksek ağırlık merkezi yatma gibi dikey hareketleri; Ağırlık ise yatay hareketini sağlar.Fiziksel olarak bu böyledir.Ağırlık fazla olduğu için yatay düzlemde eylemsizlik gereği açma eğilimi çok yüksek.Dikey ağırlığının yüksekliği ile de salınımı yapar.O yüzden suv dan beklenecek hareket deriz.Salınımı bence iyi durumda açılması ise lastiğin iyi olması yüzünden.Alan adam çok lastik yer bizim kafadaysa
Tanesi 850 tl den 3400 tlBunu alan zaten sanıyorum viraj kasmaz pek. Yani ben olsam denerim ama pek kasmam, o kafada olmam diyelim. Zaten benim zihniyet hala daha fakir düşünüyor, o lastiklere baksana kim bilir seti kaç paradır
Sakin gitmek en iyisiTanesi 850 tl den 3400 tl
Videonun altyazısını okuduğumda lastiklerden şikayet ediyorlar hocam..
Bu şimdi önden çekişli ilk bmw denemelerinden olduğu için o konuda da bir handikapı bulunuyor hem fiziksel hem üretim deneyimi anlamında. Buna ek lastiklerden de şikayetçi olununca ortaya böyle bir sonuç çıkabiliyor. Kaliteli bir lastikle limit ve tepkileri belki daha kararlı olur.Tabi üzerindeki lastik eski ise bu da yol tutuşunu zayıflatmış olabilir ama genel olarak bmw'ler beklentileri karşilayamayınca belki de ön yargılı değerlendiriyorumdur.