Bu disiplinde Hilux zaten efsane oldu. Onu direk ayırıyorum
L200 de esp'ye aşırı yükleniyor. Yol tutuşu tamamen esp sayesinde. Araç savrulmasın diye neredeyse durduruyor. Ranger da bambaşka bir filmmiş.
Ömrümde görmediğim çeşit bir understeer yapıyor. Gözü dalmış birini dürtüp uyandırıyormuşsun gibi bir garip hareketler...
Hiçbiri X-Class kadar dengeli olamamış valla. Amarok kullandığımda hissettiğim kadarıyla tepkileri genel olarak L200 gibiydi; tahminimce tedbirli bir esp, tehlike yaşamasına engel olur. SsangYong da çok iyi dengeli ama yine de L200 kadar yatıyor. Belki kullandığım aracın yüksek km'de olmasının da etkisi vardır bilemiyorum. Platform kardeşi Navara'yı bilmiyorum ama X-Class gayet iyi.