Geyik Testleri

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cenk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Kullanmadığım için sert olup olmaması hususunda bir şey diyemiyorum doktorum. Sen öyle diyorsan serttir, doğrudur. Ama şu testlerde önemli olan cidden hafiflik. B sınıf arabalar çoğu süper spor otomobilden, spor otomobilden daha iyi kaçış manevrası yapıyor. Hafif cidden her şey..
Bu arada arka süspansiyonlar sert ham önler de yatırmayan dirilikte.Jazz abisi civicten bir tık daha dinamik dönüyor zaten:) İş biraz ortak parça ortak altyapıya dönünce markaların kendi içlerinde; hafif olanlar daha seri olmaya başladı diye yorumlayabiliriz belki?
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Bu arada arka süspansiyonlar sert ham önler de yatırmayan dirilikte.Jazz abisi civicten bir tık daha dinamik dönüyor zaten:) İş biraz ortak parça ortak altyapıya dönünce markaların kendi içlerinde; hafif olanlar daha seri olmaya başladı diye yorumlayabiliriz belki?
Hele hele hele hele... Bu kadarı şaşırttı valla. Tavuk yakalarsın bununla öyle bir çeviklik :D
Kesinlikle.. Fena olmayan bir altyapı + hafiflik kombinasyonunu tutturanların hepsi bu testlerde iyi sonuçlar çıkarabiliyor çok net :)

ashdashdha harbiden tavuğu sal peşinden yakalasın öyle yani. İzlerken ben de acayip şaşırdım 85'i görünce yok artıkk falan dedim :D
 
Kesinlikle.. Fena olmayan bir altyapı + hafiflik kombinasyonunu tutturanların hepsi bu testlerde iyi sonuçlar çıkarabiliyor çok net :)

ashdashdha harbiden tavuğu sal peşinden yakalasın öyle yani. İzlerken ben de acayip şaşırdım 85'i görünce yok artıkk falan dedim :D
Yalnız bu testleri yapan takımın arabalarını da görmüş olduk 3 tane VAG grubu baskısı yemeden önceki seat ; seviyorlar bu hayatı
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Darısı güncel vagların başına diyelim :D
jazz da ki bu yetenek bir vag da olsa ne başlıklar ne konular döner heee.. ST ARTIK QORQQQ, 208 SENİ YİYACEAMMM, CLİO RS QUMDA OYNAA...
Japon arabaları o kadar mütevazi ki almanların akıllarının uçundan geçmeyen süspansiyonları en basit arabalarına bile hiç sakınmadan koyuyorlar ve 0 reklam... vag grubu da Fordun kullandığı sisteme 10 sene sonra geçince olay yaptılar :ddddd
 
Bu arada virajda arabanın arkasının kaymasını yol tutmadığı anlamına çeken arkadaşlar... tüm testerlar tarafından fizik kurallarına aykırı yol tuttuğu iddiası sürülen focus1 platformuyla pazar günü resmen virajlarda dans ettim, fokus yol dudmuor len arqası qayıyo len
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
jazz da ki bu yetenek bir vag da olsa ne başlıklar ne konular döner heee.. ST ARTIK QORQQQ, 208 SENİ YİYACEAMMM, CLİO RS QUMDA OYNAA...
Japon arabaları o kadar mütevazi ki almanların akıllarının uçundan geçmeyen süspansiyonları en basit arabalarına bile hiç sakınmadan koyuyorlar ve 0 reklam... vag grubu da Fordun kullandığı sisteme 10 sene sonra geçince olay yaptılar :ddddd
focus1 platformuyla
focus 1 platformu derken ? Hangi araç yahut hangi kasa focus oluyor o ? Malum focus 1 platformu bir sürü araçta kullanıldı.
 
jazz da ki bu yetenek bir vag da olsa ne başlıklar ne konular döner heee.. ST ARTIK QORQQQ, 208 SENİ YİYACEAMMM, CLİO RS QUMDA OYNAA...
Japon arabaları o kadar mütevazi ki almanların akıllarının uçundan geçmeyen süspansiyonları en basit arabalarına bile hiç sakınmadan koyuyorlar ve 0 reklam... vag grubu da Fordun kullandığı sisteme 10 sene sonra geçince olay yaptılar :ddddd
Bknz. Honda CRX , S2000 vs. süspansiyon konusunda değil ama motor konusunda kendilerinden kat kat daha pahali olan arabaların yaptığı işleri yapıyorlar. S500 dediğimiz araba bizde 200 bin liralara dayanmış olabilir ama yurtdışında değeri o yıllarda üretilen Mx-5 lerle aynı ama sürüş kalitesi Supersport araçlarla kıyaslaniyor. Crx desen 0-100 7 saniye arabanın üretiliş amacı şehir içi küçük araba ndnbzbnz JDM leri saymıyorum bile
Japonlar otomobil üretiminin kralidir.
 
Ee sen epeydir bakıyordun zaten araba ?
Sadece bakmakla kaldım işte ve elimde ki arabayı elimde tutmakla karar kıldım :D akarı yok kokarı yok 10 kağıt borçlanıp bir araba alsam nedir ne değildir geçmişi nasıl motoru nasıl v.s tekrardan macera olacak ki her gün kullanmadığım için fiesta da aynı işimi görecek focus ta aynı işi görecek GT40 da aynı işi görecek yani :d
 
Sadece bakmakla kaldım işte ve elimde ki arabayı elimde tutmakla karar kıldım :D akarı yok kokarı yok 10 kağıt borçlanıp bir araba alsam nedir ne değildir geçmişi nasıl motoru nasıl v.s tekrardan macera olacak ki her gün kullanmadığım için fiesta da aynı işimi görecek focus ta aynı işi görecek GT40 da aynı işi görecek yani :d
Haklısın, iyice çürüyene kadar kullanmak lazım. Ama sen zaten 2.el araba seçerken şanslısın. Neyine, neresine, nasıl bakılacağını bildiğin gibi bir sürü de tecrübeli usta tanıyorsundur. O sebeple 2.el araç alırken en az senin çekinmen lazım :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cussler