Geyik testi değil ama izlemesi çok zevkli.Modern araçlarla da yapıyorlar bu belli hızla viraj alıp frenleme işini.
Ford'daki dinamik tork kontrol unitesinin testi icin de buna benzer bir uygulama yapiliyor. Tabii hiz bu kadar yuksek degil ama temel mantik benziyor.Geyik testi değil ama izlemesi çok zevkli.Modern araçlarla da yapıyorlar bu belli hızla viraj alıp frenleme işini.
Vallahi ben de mumkun olan her yeni teknolojik sistemlerin karsilastirmali testlerinin olmasindan yanayim hele ki bizim ulkede. Ama malum burada birak ozellik kiyaslamayi, test edecek araba bile bulmak zor oluyor.@CenkGs Keşke ülkemizde bu tip mekanlar/test mantıkları ve bunu talep edecek halk olsa. Bu da adaptif hız sabitleyicileri test ediyor mesela.
İşte burda olay tamamen markalarda bitiyor abi.Vallahi ben de mumkun olan her yeni teknolojik sistemlerin karsilastirmali testlerinin olmasindan yanayim hele ki bizim ulkede. Ama malum burada birak ozellik kiyaslamayi, test edecek araba bile bulmak zor oluyor.
Oyle tabii distributor firmalar ona gore bir tavir alsa cok iyi olurdu ama biraz hayal.İşte burda olay tamamen markalarda bitiyor abi.
Sılaloğmmaniğovra deskiva
ayaküstü ispanyolcayı çözdük sdjlngkldSılaloğm
Bu sistemin çalıştığını ilk kez arkadaşın C4'ünde görmüştüm. 20-30 ile giderken insan dışı bir şeye vurunca o mekanizma açılmış, zamanının parasıyla kaputtan daha fazla bir maliyeti olmuştu. Mekanizma değişiyordu, kaputu kapatır gibi geriye kapatılmıyordu. Muhtemelen bu da aynıdır.peki şimdi bu arabanın tamirat mı görmesi lazım yoksa bir kapanma yöntemi var mı ?
sistem güzel fakat sadece pistonları değiştirerek tekrar kullanılır bi sistem olmalı yoksa he en ufak darbede açarsa işi iş sahiplerinBu sistemin çalıştığını ilk kez arkadaşın C4'ünde görmüştüm. 20-30 ile giderken insan dışı bir şeye vurunca o mekanizma açılmış, zamanının parasıyla kaputtan daha fazla bir maliyeti olmuştu. Mekanizma değişiyordu, kaputu kapatır gibi geriye kapatılmıyordu. Muhtemelen bu da aynıdır.
Maalesef maliyeti yüksek oluyor işte.sistem güzel fakat sadece pistonları değiştirerek tekrar kullanılır bi sistem olmalı yoksa he en ufak darbede açarsa işi iş sahiplerin
bazen mühendislerle sohbet edesim geliyo bu tarz olaylar yüzündenMaalesef maliyeti yüksek oluyor işte.
Yanlış hatırlamıyorsam dct'li elantra'da da buna benzer bir sorundan bahsediliyordu. İyi ki arkada mesafe varmış yoksa az olsaydı arkadaki sütundan dolayı bagaj kapağı ve tampon hasarı gibi bir sorun ortaya çıkardı muhtemelen.Bu da geyik testi değil ama içeri doğru s.çmak lafı burada kullanılır. 4.20'den sonraki olaya bakın.
Kabul edilemez bir hata sonra niye hyundai sevmiyosun diyolarBu da geyik testi değil ama içeri doğru s.çmak lafı burada kullanılır. 4.20'den sonraki olaya bakın.
Olmuş bu abi 5008 psa nın en yüksek işçi kalitesinin olduğu fabrikadan çıkıyor.3-5 ay önce okumuştum bakmam lazım linkine.Premium rakiplerinden bile daha iyi bulduğum iç mekanıyla birlikte, geyik testinde de yerden yüksek yapısı ve ağırlığına rağmen gerçekten çok iyi işler çıkaran 5008'i çok beğendiğimi söyleyebilirim. Kendime düşünmediğim bir segmenttir suv ligi ama 5008'i gerçekten isterdim..
Zaten otomobil kendini belli ediyor. Bu sınıfta düşünmeden alacağım bir araba diyebilirim.Olmuş bu abi 5008 psa nın en yüksek işçi kalitesinin olduğu fabrikadan çıkıyor.3-5 ay önce okumuştum bakmam lazım linkine.