Geyik Testleri

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cenk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ben çıldırırım hocam.. Ben c segment dizel bir araba alırken bile ilk baktığım donanım süspansiyon meselesiyken d segment bir araçta torsiyona katlanamam.. Hee hiç görülmemiş, eşi benzeri olmayan bir süspansiyon teknolojisi geliştirirler. Torsiyonun tüm kötü etkilerini hem sürüşte hem konforda bertaraf eder o ayrı. Ama ben Talisman'ın öyle bir yeteneği olduğunu sanmıyorum :D
Kullanmadığım içi bende yetenek var mı bilemiyorum :D ama pozitif bakalım torsiyon olunca bagaj geniş oluyor asdfg:D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Sanırım Leon adaptif süspansiyonlu ve spor ayarında. Ama Megane 4WS mi bilemiyorum. Bu adamlar inatla çeviri yapmıyorlar.
4ws olsa belirtirlerdi diye düşünüyorum ama bilemiyorum yine de.. Benim de gözlerim sürekli ingilizce alt yazı arıyor bu videolarda ama maalesef. Adam konuşuyor süspansiyon, elektronik sistem, esp mesepe bir şeyler diyor ama mevzuya ciddi fransız kalıyoruz. Çeviri olsa belki sorduğumuz soruların hemen hepsinin cevabını alacağız.
 
Sanırım Leon adaptif süspansiyonlu ve spor ayarında. Ama Megane 4WS mi bilemiyorum. Bu adamlar inatla çeviri yapmıyorlar.
hocam sport mod olunca üste modo sport veya modo confort diye belirtirlerdi.

Talisman bağımsız+4ws ile efsane olurmuş.
Bir de şöyle bakmak lazım d sınıfı bir araba ve bir yerden mecbur kısmak zorunda bağımsız mı 4ws mi adamlar teknoloji kasıp 4ws geliştirmiş artık bir daha ki arabaya gelir bağımsızlar.

4ws olsa belirtirlerdi diye düşünüyorum ama bilemiyorum yine de.. Benim de gözlerim sürekli ingilizce alt yazı arıyor bu videolarda ama maalesef. Adam konuşuyor süspansiyon, elektronik sistem, esp mesepe bir şeyler diyor ama mevzuya ciddi fransız kalıyoruz. Çeviri olsa belki sorduğumuz soruların hemen hepsinin cevabını alacağız.
bir kaç videosu inglizceydi en azında bir şeyler anlıyorduk
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Şu adamlar yüzünden gidip ispanyolca öğrenecem arkadaş birkaç kez çeviri yaptılar sonra biraktlilar bu nedir ya :D:D.
 
Arkadaşlar youtube'da altyazıları açtıktan sonra ayarlar > altyazılar > otomatik çevir > ingilizce yapıp mevzuya aşağı yukarı bir hakimiyet sağlayabiliyorsunuz.

Golf'ün ESP müdahaleleri ile Leon'unkiler bire bir aynı. Ama artık karoser tasarımı nedeniyle süspansiyonlardaki belli noktalar üzerinde yük farkları mı var nedir, Golf nispeten kontrollü savrulurken Leon çılgın atıyor :)
Bu fiesta da aylar sonra sokağa çıkmış yavru köpek gibi yerinde duramıyor :D
Fiesta yine eğlenceli be =)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Glc 350e 4 matic coupe taze geldi.. Pek başarılı bulduğum söylenemez. Özellikle Glc 250d 4 matic coupe modelinden 195 kg daha ağır olması 2-3 kmh civarı limitte azalmaya sebep olmuş gibi duruyor.

Bu da Glc 250d 4 matic coupe
 
Glc 350e 4 matic coupe taze geldi.. Pek başarılı bulduğum söylenemez. Özellikle Glc 250d 4 matic coupe modelinden 195 kg daha ağır olması 2-3 kmh civarı limitte azalmaya sebep olmuş gibi duruyor.

Bu da Glc 250d 4 matic coupe
Süspansiyon ayarlarında da bi sıkıntı var sanki ama bende pek beğenmedim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Glc 350e 4 matic coupe taze geldi.. Pek başarılı bulduğum söylenemez. Özellikle Glc 250d 4 matic coupe modelinden 195 kg daha ağır olması 2-3 kmh civarı limitte azalmaya sebep olmuş gibi duruyor.

Bu da Glc 250d 4 matic coupe
Aynı şekilde C350e'de de normal modele göre tutarsızlık vardı. Pillerden dolayı arabanın dengesi bozuluyor diye tahmin ediyorum. Altyapıyı bu araçlar için uygun yapmamışlar sanki sırf hybrid yapmak için yapmışlar arabaları gerisini pek önemsememişler.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk