Geyik Testleri

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cenk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Hibrit araclarin hicbirinden bir beklentim yok acikcasi.
Şaka gibi ya. Nasıl becerdiniz bunu çok merak ediyorum. Bence sıkıntı sadece hibrit olmasında değil, başka bir şey var. Yoksa hibrit doğru kullanıldığında (Mesela Prius değil.) bence gayet güzel teknoloji. (El*ktrikten nefret ediyorum, o ayrı.)
nasıl başardılar bunu merak ettim diyecektim hibritmiş aldım cevabımı
Doğuştan Elektrikli otomobiller hariç gerisi yalan. Geçiş sürecinde köklü markalar para harcamak istemiyorlar lakin bu durum gelecekteki yerlerini olumsuz etkiliyor.
Elektrikli otomobil + Otonom sürüş birleşince gelecekte sürücü olan bizlerin bir önemi zaten kalmayacak. Tesla gibi ekosistem oluşturabilen markalarla bence hiç olmadığı kadar tekelleşmiş bir otomobil sektörü bizi bekliyor


Benim bildiğim kadarıyla bu standart hybrid bir araba değil. Mild hybrid diye geçiyor. Marş motoru yerine kullanılan küçücük bir motoru var. Aynı zamanda düz yolda arabanın hızını korumak için filan kullanılıyor.
 
Benim bildiğim kadarıyla bu standart hybrid bir araba değil. Mild hybrid diye geçiyor. Marş motoru yerine kullanılan küçücük bir motoru var. Aynı zamanda düz yolda arabanın hızını korumak için filan kullanılıyor.
O konuda cok bilgim olmadigi icin soruyorum; mild hybrid modellerde agirlik dengesini etkileyecek pil gibi bir unsur var mi ?
 
O konuda cok bilgim olmadigi icin soruyorum; mild hybrid modellerde agirlik dengesini etkileyecek pil gibi bir unsur var mi ?

İllaki vardır ama standart hybridler gibi arabanın tabanı komple pil değil. Zaten İngiltere web sitesinden 1366 kilo gözüküyor.

Edit: detayları burada mevcut https://www.volkswagen-newsroom.com/en/stories/the-new-golf-with-48v-technology-5004

1595245755900.png
 
Son düzenleme:
İllaki vardır ama standart hybridler gibi arabanın tabanı komple pil değil. Zaten İngiltere web sitesinden 1366 kilo gözüküyor.

Edit: detayları burada mevcut https://www.volkswagen-newsroom.com/en/stories/the-new-golf-with-48v-technology-5004

Ekli dosyayı görüntüle 27873
Agirlik artisi pek kayda deger olmasa da dagilimi muhtemelen suruste sorun cikariyor. Zaten vag grubunu hepimiz biliyoruz. Normal hallerinde bile bu tarz manevralara karsi toleranslari dusuk oluyor. Bakalim, normal versiyonu da alirlar teste. Gelince daha rahat kiyaslariz. O makine bunun kadar kotu olmaz muhtemelen ama pek fazla bir beklentim de yok acikcasi.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Tb96
Agirlik artisi pek kayda deger olmasa da dagilimi muhtemelen suruste sorun cikariyor. Zaten vag grubunu hepimiz biliyoruz. Normal hallerinde bile bu tarz manevralara karsi toleranslari dusuk oluyor. Bakalim, normal versiyonu da alirlar teste. Gelince daha rahat kiyaslariz. O makine bunun kadar kotu olmaz muhtemelen ama pek fazla bir beklentim de yok acikcasi.
Denildiği gibi, 60 km şehiriçi menzil verebilecek bir bataryası var. O da en ideal şartlarda. 13kWh bir batarya. Küçük yani.

Bence bu kadar kötü olmasının asıl sebebi bataryadan ziyade şasi ve yürüyen ayarları. Sonuçta testte oldukça yavaşlasa da, gerçekten hybrid olan ve yerden yüksek olan CH-R bile 75'le girebiliyor slaloma.


Artık araçlar zevk unsuru vs değil. Düz yolda gaza basınca etkileyecek kadar bir güç paketi koyarlar. Gerisi D'ye alıp gaza basmaktan ibaret. Teknolojik unsurlarla göz boyayıp altyapı kusurlarını ve maliyet kısıntılarını dayıyorlar insanlara. Böyle göz boyamalarını yiyen adam da gelip bana "petrolhead"im demesin.
 
Son düzenleme:
Bu
Denildiği gibi, 60 km şehiriçi menzil verebilecek bir bataryası var. O da en ideal şartlarda. 13kWh bir batarya. Küçük yani.

Bence bu kadar kötü olmasının asıl sebebi bataryadan ziyade şasi ve yürüyen ayarları. Sonuçta testte oldukça yavaşlasa da, gerçekten hybrid olan ve yerden yüksek olan CH-R bile 75'le girebiliyor slaloma.

Biraz da o yuzden vag grubunun normal halini de biliyoruz dedim hocam. Hani simdi diger versiyonu da gormeden direkt gommeyeyim dedim. Baktiginda tabi Toyota bu konuda cok daha tecrubeli bir marka. Digerlerinden daha onde goruyorum hybrit sistemi suruse entegre edebilme basarisi konusunda. Normalde Ford'lar bu testte fena is cikarmaz ama isin icine hybrid girince goruyoruz vw'e bagliyor tepkileri.

Dedigim gibi normal versiyonla ilgili de beklentim pek buyuk degil. Soyledigin uzere altyapinin yapabildikleri ve limitleri ortada oluyor. Ama mild hybrid kadar da kotu olmaz herhalde diye dusunuyorum.
 
Son düzenleme:
Agirlik artisi pek kayda deger olmasa da dagilimi muhtemelen suruste sorun cikariyor. Zaten vag grubunu hepimiz biliyoruz. Normal hallerinde bile bu tarz manevralara karsi toleranslari dusuk oluyor. Bakalim, normal versiyonu da alirlar teste. Gelince daha rahat kiyaslariz. O makine bunun kadar kotu olmaz muhtemelen ama pek fazla bir beklentim de yok acikcasi.

Okuduğuma göre o piller ön yolcu koltuğunun altına koymuşlar. Yani şu testi ön koltukta 2 kişi yapmışlar gibi düşünülebilir. Videonun alt yazı çevirisini de okudum. Biraz lastiklere de laf atmışlar.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Benim bildiğim kadarıyla bu standart hybrid bir araba değil. Mild hybrid diye geçiyor. Marş motoru yerine kullanılan küçücük bir motoru var. Aynı zamanda düz yolda arabanın hızını korumak için filan kullanılıyor.
Yapmak için yapılmış saçma sapan bir model Hocam. Düz yolda Tsi bundan zaten daha verimli. Şehir içinde kullanılsa bile verimli değiller Avrupalı için evinde şarj ederse Benzin ile aynı paraya çıkıyor eğer istasyonda hızlı şarj ederse daha pahalıya geliyor
Bence testteki sorun lastik kaynaklı
 
Okuduğuma göre o piller ön yolcu koltuğunun altına koymuşlar. Yani şu testi ön koltukta 2 kişi yapmışlar gibi düşünülebilir. Videonun alt yazı çevirisini de okudum. Biraz lastiklere de laf atmışlar.
Telefondan girdigim icin ingilizce altyazi secenegi bulamadim. Aslinda bu T005'i testlerde ovuyorlar. En azindan eski Bridgestone vasatligi yok diyorlar ama iste yinede bir sorun cikiyor. Dur bakalim normal versiyon baska lastikle gelir tahminimce. Orada her sey ortaya cikar.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Tb96
Yapmak için yapılmış saçma sapan bir model Hocam. Düz yolda Tsi bundan zaten daha verimli. Şehir içinde kullanılsa bile verimli değiller Avrupalı için evinde şarj ederse Benzin ile aynı paraya çıkıyor eğer istasyonda hızlı şarj ederse daha pahalıya geliyor
Bence testteki sorun lastik kaynaklı

Hocam ortalama yarım litre tasarruf ve ciddi düşen bir emisyon var. Dediğim gibi bu bildiğim hybrid değil marş motoru yerine geçen küçük bir motor var.
 
Hocam ortalama yarım litre tasarruf ve ciddi düşen bir emisyon var. Dediğim gibi bu bildiğim hybrid değil marş motoru yerine geçen küçük bir motor var.
Yarım litre için bu kadar sisteme değer mi?
Emisyon ise palavra. Üretirken harcanan emisyon, bakımını yaparkenki emisyon vs nedeniyle avunmaktan başka bir şey değil. Emisyonu çok takıyorsalar bisiklete binsinler Hocam
 
  • Beğeni
Tepkiler: fujiwara
Yarım litre için bu kadar sisteme değer mi?
Emisyon ise palavra. Üretirken harcanan emisyon, bakımını yaparkenki emisyon vs nedeniyle avunmaktan başka bir şey değil. Emisyonu çok takıyorsalar bisiklete binsinler Hocam
Emisyonu keyiflerinden kısmaya çalışmıyolar belli yönetici kurumlardan çıkan belli şartlar var hepimizin bildiği, değmeyecek bişeye para harcayacak son şey bu firmalar
 
Emisyonu keyiflerinden kısmaya çalışmıyolar belli yönetici kurumlardan çıkan belli şartlar var hepimizin bildiği, değmeyecek bişeye para harcayacak son şey bu firmalar
Katılıyorum zaten sözüm firmaya değil o kuralı koyanaydı. En başında da bu sebeple yapmak için yapılmış bir model demiştim. Mecburiyetten yapıyorlar aslında
 
Katılıyorum zaten sözüm firmaya değil o kuralı koyanaydı. En başında da bu sebeple yapmak için yapılmış bir model demiştim. Mecburiyetten yapıyorlar aslında
Kurallar da mecbur konacak, şuan çok verimli bi teknoloji olmuş olmasa da bir şeylerin gelişmesini sağlayacak. Bikaç yıl öncesiyle bile araç sayısı bir değil dünyadaki emisyon kuralları olmazsa halimiz hepten perişan
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sirius
Kurallar da mecbur konacak, şuan çok verimli bi teknoloji olmuş olmasa da bir şeylerin gelişmesini sağlayacak. Bikaç yıl öncesiyle bile araç sayısı bir değil dünyadaki emisyon kuralları olmazsa halimiz hepten perişan
Hocam karaduman atan araçlar tabiki olmasın ama bu kadar katı olmanın bir manası yok günümüzün 1.5 tsi ı zaten güzel bir motor bunu hybrid yapmaya çalışmaya gerek yok. Emisyon düşürelim derken daha büyük emisyon yaratılıyor gereksiz bütçe ve emek ayrılıyor. Bunlar Dünyayı korumak isteseler Milyarlarca dolar sömürdükleri Afrikadaya Kapkara duman atan Otobüsleri alıp hayrına Otobüs versinler hem Afrikalı kazanır hem emisyon düşer
 
  • Beğeni
Tepkiler: babayimben
Hocam karaduman atan araçlar tabiki olmasın ama bu kadar katı olmanın bir manası yok günümüzün 1.5 tsi ı zaten güzel bir motor bunu hybrid yapmaya çalışmaya gerek yok. Emisyon düşürelim derken daha büyük emisyon yaratılıyor gereksiz bütçe ve emek ayrılıyor. Bunlar Dünyayı korumak isteseler Milyarlarca dolar sömürdükleri Afrikadaya Kapkara duman atan Otobüsleri alıp hayrına Otobüs versinler hem Afrikalı kazanır hem emisyon düşer
peki
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sirius
Hocam karaduman atan araçlar tabiki olmasın ama bu kadar katı olmanın bir manası yok günümüzün 1.5 tsi ı zaten güzel bir motor bunu hybrid yapmaya çalışmaya gerek yok. Emisyon düşürelim derken daha büyük emisyon yaratılıyor gereksiz bütçe ve emek ayrılıyor. Bunlar Dünyayı korumak isteseler Milyarlarca dolar sömürdükleri Afrikadaya Kapkara duman atan Otobüsleri alıp hayrına Otobüs versinler hem Afrikalı kazanır hem emisyon düşer
O işler öyle olmuyor ne yazık ki.