Geyik Testleri

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cenk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Videolarda altyazıları okuyorsan adamlar hıza değil verdiği tepkiye bakıyor.
Onu zaten ilk zamanlarından beri yapıyorlar. Eğer hızı dramatik şekilde düşük değilse belirtiyorlar ama pek takılmıyorlar. Genellikle aracın tepkilerini, sürücünün aracı ne derece kontrol edebildiği üzerine bilgilendirme yapıyorlar ama ben hala istemsizce hıza da takılıyorum. Özellikle beklentimin yüksek olduğu araçlarda garanti takılıyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Tb96 ve fujiwara
Asfalt yenilendiğinden beri araçlar da bir garip davranıyor bu testte. Hothatch'ler hele ayrı bir dünya..
Yalnız 4matic de esp de çok kararında çalışmış bu alette. Testteki hızı sayısal olarak düşük çıksa da en azından saçma sapan kendini bırakma yok. Koni deviriyor ama kendini kaybetmiyor.
 
Yalnız 4matic de esp de çok kararında çalışmış bu alette. Testteki hızı sayısal olarak düşük çıksa da en azından saçma sapan kendini bırakma yok. Koni deviriyor ama kendini kaybetmiyor.
Zaten ben de tepkilerini beğendim aracın. Ama işte 4 matic+ A45s Amg deyince bu tepkileri bir 80 kmh'de falan beklemedim değil.
 
Onu zaten ilk zamanlarından beri yapıyorlar. Eğer hızı dramatik şekilde düşük değilse belirtiyorlar ama pek takılmıyorlar. Genellikle aracın tepkilerini, sürücünün aracı ne derece kontrol edebildiği üzerine bilgilendirme yapıyorlar ama ben hala istemsizce hıza da takılıyorum. Özellikle beklentimin yüksek olduğu araçlarda garanti takılıyorum.

Gerçekten istemsizce insan bakıyor. Şimdi eski asfaltta standart yol lastikleri ile 3008,Q5,Grandland gibi Suv lar 80 üstü tamamladı. Şimdi 420 bg lik 4 çeker amg hothatch nasıl 75 ile tamamlıyor diye insan sormuyor değil.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Gerçekten istemsizce insan bakıyor. Şimdi eski asfaltta standart yol lastikleri ile 3008,Q5,Grandland gibi Suv lar 80 üstü tamamladı. Şimdi 420 bg lik 4 çeker amg hothatch nasıl 75 ile tamamlıyor diye insan sormuyor değil.
1-2 kmh'lik fark falan olsa bir şey de demem aslında ama eskiye oranla hız farkı ciddi. Bilemiyorum, belki eski asfaltın da etkisiyle biz fazla beklenti içine giriyoruz ki şuan konuştuğumuz sadece hız kısmı. Yeni asfaltın bir de araçların gövde hareketlerinde oluşturduğu saçmalıklar olabiliyor. O da işin içine girince beklenti hepten yerle bir oluyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Tb96
1-2 kmh'lik fark falan olsa bir şey de demem aslında ama eskiye oranla hız farkı ciddi. Bilemiyorum, belki eski asfaltın da etkisiyle biz fazla beklenti içine giriyoruz ki şuan konuştuğumuz sadece hız kısmı. Yeni asfaltın bir de araçların gövde hareketlerinde oluşturduğu saçmalıklar olabiliyor. O da işin içine girince beklenti hepten yerle bir oluyor.

Kıssadan hisse: kaymak asfaltlı, kapalı alanda çekilen testlerden gaza gelip yolda gereksiz aksiyona girmenin sonucu acı olabilir.
 
Kıssadan hisse: kaymak asfaltlı, kapalı alanda çekilen testlerden gaza gelip yolda gereksiz aksiyona girmenin sonucu acı olabilir.
Kesinlikle öyle.. Zaten normal yol sürüşünde 1-2 virajda aracı fazla zorlamadan bile asfaltın ne kadar tutup tutmadığı anlaşılabiliyor. Tutunmanın zayıf olduğunu hissettiğim asfaltlarda bilhassa dengeli ve yavaş gitmeye çalışıyorum.