Yine batarya belasından limitler düşük ama ESP yine Fransız klasiği olarak çok iyi ayarlanmış. 81'le bile tek kontrada arabayı toplayabiliyorlar
Güzel tepkiler vermiş, ülkemizde umarım bunun N-Line manueli bol bol satılır.
Son birkaç sayfada yapılan paylaşımlara bakıyorum da, i10 şaka yapmış.
Gayet başarılı. Ama daha videoyu açmadan bir 78'i vardır herhalde dedim. Doğan SLX'e benzer ağırlığıyla ve olabildiğince kısa boyutuyla zaten bir zahmet dönsün bu hızlarda. Bu boyutlara sahip olup başarılı iş çıkaramayan tüm markalar ( misal Ford Ka ) ayıp eder zaten. Bunların ağırlığının 4'te 3'üyle leg press çalışanlar var.
Ceylan gibi sekiyor ne güzel maşaallah. Fps'i düşük oyunlar gibi araba kare kare ilerliyor.
Amacına uygun kullanılsa sorun olmaz bunlar, devrilmiyo yeter dememiz gereken bi araç sınıfı
Amacına uygun kullanılsa sorun olmaz bunlar, devrilmiyo yeter dememiz gereken bi araç sınıfı
79'la denediklerinde bile taklaya yaklaşmamış. Bence bu bile tek başına başarıdır.
Bu ne değişik arabaymış be. Her hızda aynı şekilde tepkiyi veriyor ama tam olarak istenen hizada gitmesi için çok düşük hız gerekiyor. Dönmesine dönüyor ama illa açıktan alacak
Dıştan da bu kadar hantal duran hybrid bir SUV için aşırı iyi bir sonuç
Bu Bridgestone, markalara iyi para veriyor herhalde yol tutmayan leş lastiklerini kullansınlar diye. Piyasada bir sürü güzel lastik varken inadına şu leş markayı kullanıyorlar. Bir araç daha Bridgestone kurbanı oldu.
Bu Bridgestone, markalara iyi para veriyor herhalde yol tutmayan leş lastiklerini kullansınlar diye. Piyasada bir sürü güzel lastik varken inadına şu leş markayı kullanıyorlar. Bir araç daha Bridgestone kurbanı oldu.