Geyik Testleri

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cenk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Testin yarısı lastik şöyle kötü lastik böyle kötü diye geçti, bu lastikler ile şuana kadar en hızlı dönen arabaymış.
İyi bir lastikle en iyi zamanını 80'le yapardı. Diğer denemelerde de 80 üstüne çıkardı. Ben zaten videonun başlangıcında önce lastiğe bakıyorum. Bridgestone varsa fazla bir beklentiye girmiyorum.
 
İyi bir lastikle en iyi zamanını 80'le yapardı. Diğer denemelerde de 80 üstüne çıkardı. Ben zaten videonun başlangıcında önce lastiğe bakıyorum. Bridgestone varsa fazla bir beklentiye girmiyorum.

Yeni asfaltta 80 km çıkan var mı hatırlamıyorum. Adam gibi bir lastikle benim beklentim 76-77 olurdu.
 
Yeni asfaltta 80 km çıkan var mı hatırlamıyorum. Adam gibi bir lastikle benim beklentim 76-77 olurdu.
Olmadı diye hatırlıyorum ama 78'de araç hala dirayetliydi. Lastikler o kadar kötü ki birinci çıkışta araç güzel hamle yapmasına rağmen 4 lastik komple açıldı, sonunda da arkayı bıraktı. Adam akıllı lastik olsaydı 79-80'i görürdü bence.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Tb96
Olmadı diye hatırlıyorum ama 78'de araç hala dirayetliydi. Lastikler o kadar kötü ki birinci çıkışta araç güzel hamle yapmasına rağmen 4 lastik komple açıldı, sonunda da arkayı bıraktı. Adam akıllı lastik olsaydı 79-80'i görürdü bence.

Bence 80 çok iddaalı :D 1.6t Astra K bakma vakti gelmişti :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Bence 80 çok iddaalı :D 1.6t Astra K bakma vakti gelmişti :)
Arızaları, sıkıntıları, opel servislerini falan bilemem. Buna benzer etkenler haricinde bence K kasanın 1.6 turbo olanı tam sleeper bir araçtı. Cvt'li 180'lik civic yerine o araç nasıl tutulmadı Türkiye'de diyeceğim ama kendine has bir civic'ci kitlenin payı büyük bunda. Adaptif amortisörlü HB civic olmadığı müddetçe ben hep K kasayı tercih ederdim ki bence düşünüyorsan kesinlikle alınır :) Sertliğinden şikayetçi olan olursa da iyi bir 3,5'luk yay + kaliteli bir yarış tipi amortisör setiyle 10 numara otomobil olurdu.
 
Arızaları, sıkıntıları, opel servislerini falan bilemem. Buna benzer etkenler haricinde bence K kasanın 1.6 turbo olanı tam sleeper bir araçtı. Cvt'li 180'lik civic yerine o araç nasıl tutulmadı Türkiye'de diyeceğim ama kendine has bir civic'ci kitlenin payı büyük bunda. Adaptif amortisörlü HB civic olmadığı müddetçe ben hep K kasayı tercih ederdim ki bence düşünüyorsan kesinlikle alınır :) Sertliğinden şikayetçi olan olursa da iyi bir 3,5'luk yay + kaliteli bir yarış tipi amortisör setiyle 10 numara otomobil olurdu.

Bence tutmamasının en büyük sebebi Opel aracı pazarlayamadı. Bide Astra K 1.4 Sidi motordaki kronik segman kırma sorunları çıkınca insanlar biraz soğuk bakmış olabilir.
Bide devamlılıkta çok önemli Opel Psa geçtiği için 1.6 Sidi motorun üretimi durdurdu.
Son olarak Türkiye de böyle bir pazar olmadığını bizzat Opel müdüründen duydum. Civic Rs de pek satılmıyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: fujiwara ve Cenk
Bence tutmamasının en büyük sebebi Opel aracı pazarlayamadı. Bide Astra K 1.4 Sidi motordaki kronik segman kırma sorunları çıkınca insanlar biraz soğuk bakmış olabilir.
Bide devamlılıkta çok önemli Opel Psa geçtiği için 1.6 Sidi motorun üretimi durdurdu.
Son olarak Türkiye de böyle bir pazar olmadığını bizzat Opel müdüründen duydum. Civic Rs de pek satılmıyor.
Bir çok etken var muhakkak. Rs ilk çıktığında civic tayfasının ve nispeten uygun fiyatlı olmasının ekmeğini yedi. O dönemler fena satmadı. Türkiye'de bu pazarın olmamasından ziyade pazar çok seçici. Yıllar evvel mk3 kasa Focus'la 180'lik ecoboost motor geldi ve çok az sattı. Bu kitle Ford, Opel gibi markaları tercih etmiyor. Vag ve Honda grubunun kendine has bir müşterisi var motoru güçlü otomobillerde. Açıkçası Türkiye'de hiç bir marka da bu müşterileri çalmak için pazarlama yapmadı. Belki maliyet olarak uygun da görmediler bilemiyorum. Netice itibariyle K kasa o motorla sleeper bir araç. Kronik sıkıntısı yoksa keyifle binilir.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: fujiwara ve Tb96
Bir çok etken var muhakkak. Rs ilk çıktığında civic tayfasının ve nispeten uygun fiyatlı olmasının ekmeğini yedi. O dönemler fena satmadı. Türkiye'de bu pazarın olmamasından ziyade pazar çok seçici. Yıllar evvel mk3 kasa Focus'la 180'lik ecoboost motor geldi ve çok az sattı. Bu kitle Ford, Opel gibi markaları tercih etmiyor. Vag ve Honda grubunun kendine has bir müşterisi var motoru güçlü otomobillerde. Açıkçası Türkiye'de hiç bir marka da bu müşterileri çalmak için pazarlama yapmadı. Belki maliyet olarak uygun da görmediler bilemiyorum. Netice itibariyle K kasa o motorla sleeper bir araç. Kronik sıkıntısı yok keyifle binilir.

Opel 1.6 Dizel otonun iyi ekmeğini yedi. Araç kotası da varsa onu kullandı. Astra K 1.6 Sidi de kronik bir sorun var mı araştırmadım açıkcası. 6 senedir 170 lik versiyonu kullanıyoruz bir sıkıntı yaşamadık.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk

Opel hafif arkadan bırakma meyili konusunda Ford'un kardeşidir :)
kardeşi idi :)
Neden ralli parkurlarında hep astra f & corsa B, pist yarışlarında da astra g & corsa c görüyoruz da sonraki jenerasyonlarını göremiyoruz?
SADECE SORUYORUM :D
1605381974426.png