Geyik Testleri

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cenk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Aynı şekilde C350e'de de normal modele göre tutarsızlık vardı. Pillerden dolayı arabanın dengesi bozuluyor diye tahmin ediyorum. Altyapıyı bu araçlar için uygun yapmamışlar sanki sırf hybrid yapmak için yapmışlar arabaları gerisini pek önemsememişler.
Otomobilin denge problemi yok zaten belli. Ama dönmeye karşı çok isteksiz. Ön ve arka stabil hareket ediyor, dengesini bozmuyor ama dönme isteği sıfır. Kafayı içeriye doğru sokamıyor bir türlü. Onu yapabilse arka taraf da takip edecek.
 
  • Beğeni
Tepkiler: trkskbn
Glc 350e 4 matic coupe taze geldi.. Pek başarılı bulduğum söylenemez. Özellikle Glc 250d 4 matic coupe modelinden 195 kg daha ağır olması 2-3 kmh civarı limitte azalmaya sebep olmuş gibi duruyor.

Bu da Glc 250d 4 matic coupe
hocam hybrid versiyon bu ve ağırlık 2 ton civarındaymış. Pillerin nasıl yerleştiriyorsa arabanın dengesinin baya bozduğu belli daha önce C350e de de tam tersi tepki vermişti.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
hocam hybrid versiyon bu ve ağırlık 2 ton civarındaymış. Pillerin nasıl yerleştiriyorsa arabanın dengesinin baya bozduğu belli daha önce C350e de de tam tersi tepki vermişti.
Hem total ağırlık hem de pillerin konumu belli ki dengeyi bozuyor hocam. Pillerin hafifletilmesi ve ağırlık dengesini sağlamak açısından daha çok çalışmaları gerek belli ki. Çünkü bu limitlerde bir geyik testi mercedes'e yakışmıyor açıkçası. Hadi limitleri de geçtim, otomobil zar zor geçtiği limitlerde bile hep dışarıya doğru açılmak istiyor. Çalışılması gerek gibi duruyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: GARAJ TV
Hem total ağırlık hem de pillerin konumu belli ki dengeyi bozuyor hocam. Pillerin hafifletilmesi ve ağırlık dengesini sağlamak açısından daha çok çalışmaları gerek belli ki. Çünkü bu limitlerde bir geyik testi mercedes'e yakışmıyor açıkçası. Hadi limitleri de geçtim, otomobil zar zor geçtiği limitlerde bile hep dışarıya doğru açılmak istiyor. Çalışılması gerek gibi duruyor.
Hocam mercedes e değil bu limitler opel,vw,pejo gibi ucuz otomobil üreten markalara da yakışmaz. Cidden berbat c serisi de glc de.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Hocam mercedes e değil bu limitler opel,vw,pejo gibi ucuz otomobil üreten markalara da yakışmaz. Cidden berbat c serisi de glc de.
Bence de öyle.. Üzerinde daha fazla çalışılması gerek. Awd sistem falan olmasa bunlar var ya bu limitleri de göremezler. Yine o awd'nin sayesinde bu denge öyle ya da böyle sağlanıyor. Önden ya da arkadan tahrikli olsalar ki c hybrid öyle hepten o limit düşer ve saçmalar. Zaten C'de de bu bariz belli oluyor.
 
Bence de öyle.. Üzerinde daha fazla çalışılması gerek. Awd sistem falan olmasa bunlar var ya bu limitleri de göremezler. Yine o awd'nin sayesinde bu denge öyle ya da böyle sağlanıyor. Önden ya da arkadan tahrikli olsalar ki c hybrid öyle hepten o limit düşer ve saçmalar. Zaten C'de de bu bariz belli oluyor.
Bir çok kişi c nin zaten keskin olduğunu söylüyor piller ve elektrikli motor ile iyicene saçmalamış
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Glc 350e 4 matic coupe taze geldi.. Pek başarılı bulduğum söylenemez. Özellikle Glc 250d 4 matic coupe modelinden 195 kg daha ağır olması 2-3 kmh civarı limitte azalmaya sebep olmuş gibi duruyor.

Bu da Glc 250d 4 matic coupe
Bu nasıl bir önden kaymadır yahu. Araba her türlü düz gitmeye programlanmış zaar :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Bu nasıl bir önden kaymadır yahu. Araba her türlü düz gitmeye programlanmış zaar :D
Awd sistem yani 4 matic mercedes'te nasıl bir mantıkla çalışıyor bilmiyorum.. Ama arka ve ön lastikler arasında gücü kesme, yere iyi basan lastiğe gücü aktarma, gerekirse tek tekerleğe yüksek güç verme gibi durumları yok gibi duruyor. Olsa da efektif çalışmıyor belli. Otomobil ağırlıktan dolayı dışa açılmak istiyor ama awd sistem komple bir güçle ileri doğru hareket etme mantığında. Öyle olunca saçma sapan bir görüntü çıkıyor. Zaten awd sistem olmasa, arkadan itiş olsa ki c serisinin hybrid versiyonu öyle, 70 kmh'nin bile altına düşecek ki düşmüş c serisi. Arka taraf tehlikeli şekilde savruluyor. Yukarıda konuştuk hocam, hybrid modelinde pillerin konumu ve ağırlığı aracın ağırlık dengesini fazlasıyla bozuyor gibi duruyor. Ne şasi ne de awd sistem başa çıkamıyor yönlendirmede.
 
asfjafjafh koy o zaman 17'lik jant :D Zaten mpv bir araca 20'lik jant saçmalık da 20'lik jant'a ecocontact daha büyük saçmalık :D Tak premium contact 6'yı yuvarlanma direnci falan bayağı düşük emin ol o da az tüketecektir. Ecocontact ney :D
Mpvda 20 lik jant kısa tümseklerde eziyet olur zaten abi adskankjd türk aklıyla düşünürsem o arabanın lastik parası ne olacak:eek:
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
eco contact ları da hiç sevmem
Clio ların da 17 lik olanlarının bazılarında eco contactlar var bazılarında da michelin var anlamadım ben bu işi
Zaten bir türlü anlamıyorum. Jantın ebatlarını büyütmek genellikle tüketime olumsuz etki ediyorken bu ebatlara ekonomi lastiği takmak nedir ? Ekonomi lastiği takacaksan niye 17-20 inç ebat kullanıyorsun, 17-20 inç ebat kullanacaksan niye ekonomi lastiği takıyorsun ? Yani nereden baksan tutarsızlık var. Onca parayı ekonomi lastiğine vermek akıl işi değil.
 
Zaten bir türlü anlamıyorum. Jantın ebatlarını büyütmek genellikle tüketime olumsuz etki ediyorken bu ebatlara ekonomi lastiği takmak nedir ? Ekonomi lastiği takacaksan niye 17-20 inç ebat kullanıyorsun, 17-20 inç ebat kullanacaksan niye ekonomi lastiği takıyorsun ? Yani nereden baksan tutarsızlık var. Onca parayı ekonomi lastiğine vermek akıl işi değil.
Abi peki bizim araba fabrikadan neden 4 mevsim lastikle çıkmış ahshdhdsah
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt, Cenk ve Mehmet
Zaten bir türlü anlamıyorum. Jantın ebatlarını büyütmek genellikle tüketime olumsuz etki ediyorken bu ebatlara ekonomi lastiği takmak nedir ? Ekonomi lastiği takacaksan niye 17-20 inç ebat kullanıyorsun, 17-20 inç ebat kullanacaksan niye ekonomi lastiği takıyorsun ? Yani nereden baksan tutarsızlık var. Onca parayı ekonomi lastiğine vermek akıl işi değil.
Lastigin yıpranmasını degil de tarihinin dolmasını bekliyorum hemen iyi bir lastikle degiştirecegiz inşallah
 
Abi peki bizim araba fabrikadan neden 4 mevsim lastikle çıkmış ahshdhdsah
Lastigin yıpranmasını degil de tarihinin dolmasını bekliyorum hemen iyi bir lastikle degiştirecegiz inşallah
Eskiden, yani 90'lar ile 2000'lerin başında kış lastiği diye bir furya yokken 4 mevsim lastik sıkça kullanılırdı sıfır araçlarda. Hatta sonradan lastik alanlar bile yaz lastiği nedir bilmezdi. 4 mevsim alır, yaz kış kullanılırdı. Sizin araçta 4 mevsim takılması ilginç geldi açıkçası 90'lara gittim :D
Hadi bakalım, değiştireceğin zaman ebatlarını da belirterek bir başlık açarsın hocam hep beraber bütçene uygun en iyi lastiği bulmaya çalışırız :)