Geyik Testleri

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cenk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Hocam araba en boş donanım flexride yok.Flexride olsa sağ üstten sport filan diye yazıyorlar. 79 ile ki test esp kapalı hali 83 olan esp açık.
Heh şimdi oldu.. İnsan sağ üste bir yere esp on/off yazar en azından uğraştırıyorlar insanı :D Hafiflik insignia'ın şasisine yaramış tebrik etmek gerek :)
 
Heh şimdi oldu.. İnsan sağ üste bir yere esp on/off yazar en azından uğraştırıyorlar insanı :D Hafiflik insignia'ın şasisine yaramış tebrik etmek gerek :)

Bu google ingilizce çevirisi de bir acayip. Belki yanlışta anlamış olabilirim. Şimdi anladım ki bu opel ispanya da da iş yokmuş koy 18 inç csc5 ve flexride ile bak neler olur :) . Neyse boş donanımı koymaları da iyi olmuş standart halini görmüş olduk :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Keşke eski insignianında geyik testi olsaymış en azından karşılaştırma fırsatımız olurdu
 
Patlıyacağını sanmıyorum çünkü tam zamanında en son saniyede müdahalesini yapıp çok güzel bir şekilde yola sokuyor yeterki şaseye güvenmek lazım müdahaleyi ona göre yapmak lazım :)
Şimdi daha erken devreye girse 83 de de rahatça dönecek öyle düşün :) yoksa ben geç girmesinden baya memnunum dediğin gibi keşke eskisi de olsaydı
 
Toyota Yaris baya vasat gözüküyor özellik kafadan kayması petrolheadler için kötü :(

Cx-5 ise tam petrolhead suv olmuş o arkayı nasıl tatlı açıyor öyle bayıldım resmen :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Toyota Yaris baya vasat gözüküyor özellik kafadan kayması petrolheadler için kötü :(

Cx-5 ise tam petrolhead suv olmuş o arkayı nasıl tatlı açıyor öyle bayıldım resmen :D
Yaris hep böyleydi, hatta 3-4 yıl öncesine göre toparlanma var bile diyebilirim. =)
Cx-5 ise hakikaten çok hoşuma gitti ya :)
Kesinlikle çok kötü çıkmış yaris.Bu platformun üzerine nasıl hothatch hayal edilmiş anlayamadım
Hothatch'lerde işler değişir ya. Bütün yürüyen aksam elden geçer. Yoksa bu haliyle neresinden hot olacak?..
 
Yaris hep böyleydi, hatta 3-4 yıl öncesine göre toparlanma var bile diyebilirim. =)
Cx-5 ise hakikaten çok hoşuma gitti ya :)

Hothatch'lerde işler değişir ya. Bütün yürüyen aksam elden geçer. Yoksa bu haliyle neresinden hot olacak?..
Yalnız test etmedim de bu kasayı bu kadar esp devreye giriyorsa aşırı tedirgin eder normal kullanıcıyı bile
 
Yaris baya kafadan kaymış ama Hot-hatch konusunda işler baya değişiyor zira Leon da bu disiplinde zayıf bir araba ama Cupra deli gibi yol tutuyor. CX5 gayet guzel donmus ama bende öyle vay anasını bee efekti yaratmadı bekledigim gibiymiş dedim.
 
Toyota Yaris baya vasat gözüküyor özellik kafadan kayması petrolheadler için kötü :(

Bu arabanın ikinci makyajı, bende ilk makyajlısı var. Bunu kullanmadım ama benimkinden kötü olacağını düşünmüyorum. Bence yol tutuşunda sorun yok. @DouglasAdams 'ın dediği gibi devamlı esp devreye girme gibi bir eğilimi yok hatta çok anormal şey yapmadıkça girmiyor (devamlı bir muhabbet dönüyor esp kapanabilen arabanın altyapısı iyidir, saygı duyulasıdır, marka arabaya güveniyordur diye, tek tuşla kapatılabiliyor yariste, bu sınıfta pek yok bildiğim kadarıyla). Otopark testinde de yol tutuşuyla ilgili iyi konuşmuşlardı. Arabanın en büyük sorunu @berkertekin 'in dediği gibi yatması. Biraz fazla yatıyor, yerine göre hızda varsa tedirgin ediyor, bundan önce uzun süreli b sınıfı kullanmamıştım belki alışık olmadığımdandır.

*Vasat: Orta, ortalama.
Baya vasat?

Petrolhead olan arabayı zevk için alan, kullanan biri almaz zaten yaris'i. Hatta bana kalırsa o düşünceyle araba alabilecek olsam gidip herhangi b sınıfını almam (yaris, corsa d, 2 farklı kasa polo, clio 3 tecrübelerime göre). Yaris GRMN ise bambaşka bir araba, buna bakıp yorumlamak hata olur.
 
Bu arabanın ikinci makyajı, bende ilk makyajlısı var. Bunu kullanmadım ama benimkinden kötü olacağını düşünmüyorum. Bence yol tutuşunda sorun yok. @DouglasAdams 'ın dediği gibi devamlı esp devreye girme gibi bir eğilimi yok hatta çok anormal şey yapmadıkça girmiyor (devamlı bir muhabbet dönüyor esp kapanabilen arabanın altyapısı iyidir, saygı duyulasıdır, marka arabaya güveniyordur diye, tek tuşla kapatılabiliyor yariste, bu sınıfta pek yok bildiğim kadarıyla). Otopark testinde de yol tutuşuyla ilgili iyi konuşmuşlardı. Arabanın en büyük sorunu @berkertekin 'in dediği gibi yatması. Biraz fazla yatıyor, yerine göre hızda varsa tedirgin ediyor, bundan önce uzun süreli b sınıfı kullanmamıştım belki alışık olmadığımdandır.

*Vasat: Orta, ortalama.
Baya vasat?

Petrolhead olan arabayı zevk için alan, kullanan biri almaz zaten yaris'i. Hatta bana kalırsa o düşünceyle araba alabilecek olsam gidip herhangi b sınıfını almam (yaris, corsa d, 2 farklı kasa polo, clio 3 tecrübelerime göre). Yaris GRMN ise bambaşka bir araba, buna bakıp yorumlamak hata olur.
Ama moose testi vidyosunda hep devrede.Kullanmadım bilmiyorum yeni kasayı bu kadar devreye girmesi şaşırttı